wat espn goed laat zien is die slordigheid. Zoveel verkeerde passes.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Verdedigend nog steeds slordig en 1 gatenkaas maar dat wordt nu overschaduwd door die 3-0 voorsprong. Sanchez doet het goed en scoort zelfs.
Voetballend wel echt zooo veel slechter. Rensch deed het juist wel aardig de laatste tijd vond ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:45 schreef PicoMMP het volgende:
Sanchez is wel lekker fanatiek, zeker in tegenstelling tot kutje Rensch
Als Rench nou het Zuid Amerikaanse temperament had en zich niet door iedereen voorbij zou laten lopen zou het best een leuke back zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Voetballend wel echt zooo veel slechter. Rensch deed het juist wel aardig de laatste tijd vond ik.
Vandaag zal Wijndal verdedigend niet zoveel te doen hebben, dus zoveel kan niet misgaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat espn goed laat zien is die slordigheid. Zoveel verkeerde passes.
Wijndal de kans nu. Ff ritme opdoen en kijken of die er echt niks van kan
De prijs boeit mij nooit zo erg, het is niet alsof ik er aan mee betaal. Er zijn spelers gratis gekomen waar ik wel fan van ben geweest.quote:
Ik blijf er vanuit gaan dat je zoveel alleen neerlegt voor spelers die ook echt heel erg goed zijn. Het gaat me ook niet om het bedrag, wel de gedachte erachter.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De prijs boeit mij nooit zo erg, het is niet alsof ik er aan mee betaal. Er zijn spelers gratis gekomen waar ik wel fan van ben geweest.
Ik vind het maar Monopoly-geld. Klaassen ging volgens mij voor 30 miljoen weg. De bedragen gaan nergens over en zeggen niks over kwaliteit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik blijf er vanuit gaan dat je zoveel alleen neerlegt voor spelers die ook echt heel erg goed zijn. Het gaat me ook niet om het bedrag, wel de gedachte erachter.
Heb ook het idee dat supporters van andere clubs meer met de bedragen bezig zijn dan supporters van Ajax.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind het maar Monopoly-geld. Klaassen ging volgens mij voor 30 miljoen weg. De bedragen gaan nergens over en zeggen niks over kwaliteit.
Aan het begin van het seizoen heeft hij wel laten zien dat hij dat kan, maar van een speler met zijn kwaliteiten mag je wel iets minder wisselvalligheid verwachten jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wisselvallige speler die nooit de kar zal trekken.
Zou het niet weten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat supporters van andere clubs meer met de bedragen bezig zijn dan supporters van Ajax.
Is toch prima. Niet zo zuur doen Picoquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:25 schreef PicoMMP het volgende:
Dan ben je een volwassen bent en ga je rennen met een vlag als een kleuter.
Beide goals van Brobbey had hij moeten hebben. Maar qua kansen had Brobbey er wel 6 kunnen maken denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:18 schreef PicoMMP het volgende:
Aan alle tegendoelpunten kon die keeper niks doen, maar wat hij allemaal gered heeft is wel echt knap. Had ook 8-0 kunnen staan.
Misschien moeten we die Van Gassel halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |