Ik kan me niet voorstellen dat er iemand wél fan is van Wijndal. Verdedigend is het een kutje,quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik gok dat Pico geen fan is van Wijndal
Ach Aadquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Aad300 zegt dat het de nieuwe Dijks is kan het best zijn dat die de beste back ter wereld is
Ja ho maar. We hebben de afgelopen jaren wel weer genoeg "goede" keepers van kleine clubs gehaald.quote:
Eens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb zoveel moeite om hiervan te genieten. De verliespartijen tegen Napoli zitten nog teveel op de voorgrond.
Ik zeg toch niet dat Ajax hem moet halenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja ho maar. We hebben de afgelopen jaren wel weer genoeg "goede" keepers van kleine clubs gehaald.
hij blijft wel lekker keepenquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Ajax hem moet halen
Weet ik, maar voordat er iemand wél op het idee komt..quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Ajax hem moet halen
Als hij zo speelt is hij prima. Dus je moet gewoon kiezen tussen Tadic en Bergwijn op links. Op rechts hebben we echt een probleem. Hopelijk krijgt Conceicao snel de kans en grijpt hij die ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |