Het begint alweer aardig vroeg donker te wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet, het is nog licht buiten
Ik heb mini weekend. Ben een tussendoorbeurtje in huis aan het doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb bijna weekend en ga zo op een terrasje zitten in het zonnetje
Sterfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb bijna weekend en ga zo op een terrasje zitten in het zonnetje
Oh dan ben ik in de war met jullie.quote:
This.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb mini weekend. Ben een tussendoorbeurtje in huis aan het doen
Ooit. Maar nu even niet. Geduld.quote:
Hij kwam al aanzetten met honing hoor. Weet niet waarom jullie mij moeten hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war met jullie.
Wat maak je er toch steeds voor bende van dat je voortdurend moet boenen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb mini weekend. Ben een tussendoorbeurtje in huis aan het doen
Boenen. Uh-huh. Hue hue. Wink wink nudge nudge.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat maak je er toch steeds voor bende van dat je voortdurend moet boenen?
Jij bent de amsterdammer jij kan het hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Hij kwam al aanzetten met honing hoor. Weet niet waarom jullie mij moeten hebben
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat maak je er toch steeds voor bende van dat je voortdurend moet boenen?
Krijg je daar dan medicijnen voor of is het van 'oké succes ermee'.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]Binnenkort moet ik een adhd test doen. Nog meer stempels
Ik kan alles hebben maar moet ik dan maar alles krijgen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent de amsterdammer jij kan het hebben
Ik ook een Amsterdammer! Maarrr, toch honing erop!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij bent de amsterdammer jij kan het hebben
Kunnen inderdaad medicijnen voor verstrekt worden. Maar weet nog niet of ik daarvoor open (huehue) staquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je daar dan medicijnen voor of is het van 'oké succes ermee'.
Ik gun jou allesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben maar moet ik dan maar alles krijgen?
Past dat wel nog een Amsterdammer in dit topic?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Ik ook een Amsterdammer! Maarrr, toch honing erop!
Noem je hem nou dik?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Past dat wel nog een Amsterdammer in dit topic?
Ja. Wij -> schutting -> jij. Simples.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan alles hebben maar moet ik dan maar alles krijgen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Wij -> schutting -> jij. Simples.
Beter laat dan nooit.... Snob.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Worstenbroodjes zijn smerig joh. Gekookt zout. Ugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |