Nou nou nou, doe eens aardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n verzuurde hypocriet, omdat vrouwen geen seks aan je willen geven.

quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier een superloyale vrouw met sterke kinderwens die zeer regelmatig gefucked wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik me dan toch in je vergist, excuus.

Beetje een afknapper ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van ingewikkelde formules, macro's, draaitabellen etc inderdaad
Werktechnisch heb ik wel veel te maken met erg grote excelbestanden met allerlei toeters en bellen. Werkt allemaal mooi. Ik verdeel werk vanuit die bestanden, ook biet spannend, tot ik ze terugkrijg en weer moet verwerken in het hoofdbestand. Zie je ineens alle mogelijke vormen van datuminvoer, iemand die ineens een ander lettertype gebruikt, mensen die een veld beginnen met een spatiewaardoor copy paste ook zorgt voor allerlei foutmeldingen.

Af en toe een beetje rust hoor.quote:

Jaja, nog 37 minuten voor je vunzige vrijdagmiddag weer start?quote:

Nee, ook voor jou meer seksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Af en toe een beetje rust hoor.

NAH. laat Faxie eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo’n verzuurde hypocriet, omdat vrouwen geen seks aan je willen geven.

Nah, ietsje langer nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, nog 37 minuten voor je vunzige vrijdagmiddag weer start?

... dan nog maar een extra tetten selfie naar je aanstaande sturen ter voorbereiding op wat komen gaat.quote:

Heb je een konijntje?quote:

Hoe gaat het met stalken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:20 schreef GoldRushFrog het volgende:
Poh, het was even gezellig hier op de vroege morgen, zie ik!

Ik kreeg wel een berichtje van 'm netquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... dan nog maar een extra tetten selfie naar je aanstaande sturen ter voorbereiding op wat komen gaat.

Dickpic?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een berichtje van 'm net

Nee, een "zouden we vandaag of morgen naar plek x".quote:

Dit leek mij dus ook. Faxie is volgens mij juist wel zuinig op zijn lego en zie niet in dat hij daar op zijn slaapkamer mee zit te spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, maar die liggen niet op de vloer

Oh, een burgerlullenappjequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, een "zouden we vandaag of morgen naar plek x".

Ja, de rest houden we liever weg van dingen die aan internet hangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |