Nooit gehadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Worstenbroodjes zijn smerig joh. Gekookt zout. Ugh.
Goed bezig. Houden zoquote:
Lekker bezig vandaag, Barb.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Dit exact.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Maar eet je het ook op?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
Ik heb net even lekker twee volkoren bolletjes met zachte geitenkaas, komkommer, spek, sla, walnoten en honing gemaakt. Even genieten
Er zit in ieder geval wat honing op om het eetbaar te maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
Ik heb net even lekker twee volkoren bolletjes met zachte geitenkaas, komkommer, spek, sla, walnoten en honing gemaakt. Even genieten
Het is woensdag, dan mag het.quote:
Kijk, dit is het betere werkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
Weggeven aan iemand anders is toch niet zonde? Behalve aan Rival want die wil er weer honing op kwakkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:00 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Er iets anders mee doen zou toch zonde zijn? Het is overheerlijk!
Hier gaat i nu nog wel lekker. De daglichtlamp staat al klaarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Et tu? Toi? Je snapt me wel.
Zover ben ik nog niet, het is nog licht buitenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat i nu nog wel lekker. De daglichtlamp staat al klaar
Dat doet hij er zelf al op anders krijgt ie het niet weg natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weggeven aan iemand anders is toch niet zonde? Behalve aan Rival want die wil er weer honing op kwakken
Ik heb bijna weekend en ga zo op een terrasje zitten in het zonnetjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat i nu nog wel lekker. De daglichtlamp staat al klaar
Praat jij nu over jezelf in de derde persoon?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doet hij er zelf al op anders krijgt ie het niet weg natuurlijk
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Praat jij nu over jezelf in de derde persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |