en maar blijven filmen terwijl je die vrouw ook had kunnen helpenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Praag??? WTF
Praagse lente en vervolgens de invasie van de Russen in 1968? Zijn ze dat even vergeten ofzo?
Van alle landen.... ik had deze echt niet verwacht
Het filmen gaat het ook allemaal om. Denk je nou werkelijk dat die vrouw 'per ongeluk' in een menigte betogers terecht is gekomen terwijl ze rondlopen met grote Russische vlaggen die al van ruime afstand kan herkennen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:57 schreef TLC het volgende:
[..]
en maar blijven filmen terwijl je die vrouw ook had kunnen helpen
oh tis de vrouw die provoceertquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het filmen gaat het ook allemaal om. Denk je nou werkelijk dat die vrouw 'per ongeluk' in een menigte betogers terecht is gekomen terwijl ze rondlopen met grote Russische vlaggen die al van ruime afstand kan herkennen?
Tis gewoon een beetje provoceren, filmen en online smijten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Uganda traint de paratroopers voor Rus.
Levensgevaarlijk, zie ze landen op de moeilijkste plekken.
Meest gevreesde paratroopers Uganda in actie! https://www.dumpert.nl/item/100043328_ae7cd862
Ja maar de Ugandese lijken me nog gaver om te zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
We hadden eens op school als stunt parachutisten van het leger geregeld.
Die landden allemaal precies op de middenstip van het sportveld.
Was wel gaaf om te zien.
Klopt ja. Ik vind die betogers ook smerig en vind dat het absoluut niet moet mogen binnen Europa, maar dat terzijde, als je daar doorheen gaat lopen als Oekraïner wetende wat het is ben je aan het provoceren en lok je vanzelf problemen uit. Dat vervolgens filmen en online smijten voeg 0,0 toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef TLC het volgende:
[..]
oh tis de vrouw die provoceerttuurlijk stom van me
Dit is niet Oeganda, stadion en vlag komen niet overeenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest gevreesde paratroopers Uganda in actie! https://www.dumpert.nl/item/100043328_ae7cd862
quote:
Je komt per ongeluk in een Russische demonstratie en pardoes roep je “Russische sletten” terwijl je gefilmd wordt.quote:Ik weet niet wie me aan het filmen was en ik had niet eens beveiliging bij me.
Ik kwam net langs en toen ik de spreker hoorde zeggen "Ik ben nog nooit zo solidair geweest met Rusland", riep ik "goedkope Russische sletten".
Misschien krijg je er wel eentje van heel dichtbij te zien, net als die mensen op de tribunequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar de Ugandese lijken me nog gaver om te zien.
Dan moet je toch echt naar Hondurasquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel eentje van heel dichtbij te zien, net als die mensen op de tribune
Je kan iemand niet herkennen als oekrainer of Rus.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik vind die betogers ook smerig en vind dat het absoluut niet moet mogen binnen Europa, maar dat terzijde, als je daar doorheen gaat lopen als Oekraïner wetende wat het is ben je aan het provoceren en lok je vanzelf problemen uit. Dat vervolgens filmen en online smijten voeg 0,0 toe.
Je kan hier hetzelfde gedrag verwachten als je hier met je Ajax shirtje aan door de Feyenoord supporters gaat lopen of visa versa.
IQ vd gemiddelde Nederlander daalt, AarrrrreennndJAN.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Het gemiddelde iq daalt zegt ie
Ik zei niks over of die tribune in Honduras of Oeganda stond. Ik ben ook niet degene die het filmpje posttequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt naar Honduras
Haaha, deze reactie:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:36 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Rusland is een beetje getraumatiseerd
Doe maar ruig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:45 schreef Aether het volgende:
Nederland gaat luchtafweer aan Oekraïne leveren
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-64646692
Oekraïne krijgt luchtverdedigingsraketten van Nederland, ter waarde van 15 miljoen euro. Minister Ollongren van Defensie maakte dat vandaag bekend bij aanvang van de NAVO-bijeenkomst in Brussel.
Grappig dat hij een potentiële bom zo als een cadeautje uitpakt!quote:
Ehh, ze hadden Russische vlaggen bij zich, lijkt me vrij duidelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kan iemand niet herkennen als oekrainer of Rus.
Dus ze heeft leuzen zitten roepen in dat protest.
Das vergelijkbaar met niggers schreeuwen in de Bronx
Dit is dus wel een typisch voorbeeld waar desinformatie wordt verspreid. In dit geval niet echt heel erg boeiend (hoewel een Oegandees dat misschien anders vind). Maar dit filmpje staat dus op Dumpert, maar ook overal op Twitter met erbij dat het Oeganda betreft. Ik zie een verkeerde vlag, te blanke mensen en vraag het me dan toch af. Even uitzoeken en kom uit bij Honduras (zie https://goo.gl/maps/aV8U9PMjwpKWU8jV6 ). Maar Lospedrosa denkt dan niet: "oh, foutje, ik pas het even aan" ofzo, en zo blijft foutieve berichtgeving rondgaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Stuur een mailtje naar Dumpert.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is dus wel een typisch voorbeeld waar desinformatie wordt verspreid. In dit geval niet echt heel erg boeiend (hoewel een Oegandees dat misschien anders vind). Maar dit filmpje staat dus op Dumpert, maar ook overal op Twitter met erbij dat het Oeganda betreft. Ik zie een verkeerde vlag, te blanke mensen en vraag het me dan toch af. Even uitzoeken en kom uit bij Honduras (zie https://goo.gl/maps/aV8U9PMjwpKWU8jV6 ). Maar Lospedrosa denkt dan niet: "oh, foutje, ik pas het even aan" ofzo, en zo blijft foutieve berichtgeving rondgaan.
Dit is een fenomeen wat ik erg storend vind en komt in de berichtgeving over Oekraïne en Rusland maar ook al te vaak voor (om maar even terug on topic te keren)
Dat derde front eindelijk incoming?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:07 schreef slashdotter3 het volgende:
10k Ukrainers die terugkomen uit de UK rekensommetje: Rough math . . . 4 platoons of 60 make up a company of 240. Four companies make a battalion of 960, add 40 for HQ detachment for an even thousand. 5 battalions to make up a brigade of 5,000. Two brigades worth of troops. That’s a lot.
I would expect some intense counteroffensives in the near future.
Even voor de sjeuquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:45 schreef Aether het volgende:
Nederland gaat luchtafweer aan Oekraïne leveren
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-64646692
Oekraïne krijgt luchtverdedigingsraketten van Nederland, ter waarde van 15 miljoen euro. Minister Ollongren van Defensie maakte dat vandaag bekend bij aanvang van de NAVO-bijeenkomst in Brussel.
Dit is precies waarom bijvoorbeeld in Nederland agressief en onbeschoft gedrag loont. De ene partij gaat er ten onrechte vanuit dat de andere eruit wil komen ondanks de al dan niet gespeelde emotie. Over dit mechanisme is het boekje "Het agressieparadijs" geschreven. Ook van toepassing op megalomane verkapte dictators dus.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef speknek het volgende:
Putin en Xi: dit is het begin van een multipolaire wereld.
Multipolaire wereld:
[ twitter ]
Oh ja, bij nader inzien toch een soort iets donkerder versie van de Luxemburgse vlag. Rest de vraag: waar de neuk is Luxemburg?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dacht ook dat wij dat waren, maar wij zitten 3 stoelen verder denk ik.
Haha ik denk dat dat Luxemburg is en dat wij twee verder naar links zijn.quote:
Ik blijf het ergens toch ook wel heerlijk naïef vinden dat Rusland denk dat zij ook een pool zullen zijn in die multipolaire wereld.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef speknek het volgende:
Putin en Xi: dit is het begin van een multipolaire wereld.
Multipolaire wereld:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |