Waarom zouden die debunked moeten worden? Toon ze maar aan, jij bent degene die claimt. En dan gaat het er wel om dat je ook aantoont dat er zodanig veel fraudegevallen zijn geweest dat ze de uitslag beinvloed hebben en dat is dus niet zoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.heritage.org/voterfraud
Hier, leef jullie uit, deboonk ze allemaal maar. Ik lees ze morgen wel terug.
Bananos des republikos!
Gaat toch lekker onder Biden, goed bewind voeren die zeg! Lekker die beurzen! Amd van 160$ naar 50$! Maar Putin!! Puuutin!
Ehm nee dat heb je helemaal niet bewezen, in tegendeel er is nog nooit zo weinig fraude geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:45 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb wederom in paar posts iedereen uitgespeeld en bewezen dat het alom corruptie en fraude is rondom de verkiezingen, dan hebben we het nog niet eens over de censuur en miljoenen van techgiganten gehad wat ook electionmeddling is.
Maar ach, ik kijk liever naar die seniele gek die de wereld sloopt. Ik als rechtse man met hypotheek en eigen koopauto heeft geen last van de recessie. BBB is duidelijk WEF Agenda van 2030, Biden is marionetje.
Komen mooie jaren aan als de democraten en linkse kabinetten zo door gaan, hopelijk ook in europa dankzij grotere islam invloed meer zeggenschap voor rechtse islamitische partijen. Die houden niet van dat woke gedrag.
Als ze op deze manier gaan kunnen ze ballot harvesten in 2024 wat ze willen, maar winnen doen ze toch niet
Ja dat krijg je als die partij dat steeds maar roept terwijl het aantoonbaar niet waar is. Dat zoveel mensen dat vervolgens geloven is idd schrikbarend maar is natuurlijk geen bewijsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:56 schreef epicbeardman het volgende:
Despite overwhelming evidence to the contrary *kuch*, two-thirds of GOP voters and just over one-third of all voters, now believe the 2020 election was stolen.
Ik hoef geen fokkers te overtuigen, die tellen toch niet mee. Over paar jaar praat iedereen er over net zoals 9/11, iedereen weet dat het zaakje stonk.Toekennen is alleen moeilijk voor enkelen.
Biden is natuurlijk al helemaal een blamage, heel de wereld lacht hem uit behalve zijn adoratieteam. Die houden de moed nog hoog.
quote:Trump's claim is persuasive to many because the idea was already part of their DNA. It is not that difficult to believe Biden did not win legitimately when your mind is made up and not open to persuasion, especially when you are continually bombarded with conspiracy theories and unsubstantiated claims by Trump, social media, and news sources designed to undermine the validity of the results.
When trusted sources tell you thousands of Trump ballots were not counted or destroyed, and everything from rigged voting machines to biased election observers and fraudulent ballots were used to assure a Biden victory, accurate facts are never heard.
Het is niet aantoonbaar dat pietje stiekem voor zijn demente vader en moeder heeft gestemd, het feit dat mail in ballots zonder handtekening verificatie in swingstates toegestaan is voor mij voldoende bewijs dat het een bananenrepubliek is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als die partij dat steeds maar roept terwijl het (statistisch) aantoonbaar niet waar is. Dat zoveel mensen dat vervolgens geloven is idd schrikbarend maar is natuurlijk geen bewijs
Hooguit het bewijs dat ze er de ballen verstand van hebben![]()
Ja rechtzaken, er veranderd niks als er niks aan gedaan word.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is niet aantoonbaar dat pietje stiekem voor zijn demente vader en moeder heeft gestemd, het feit dat mail in ballots zonder handtekening verificatie in swingstates toegestaan is voor mij voldoende bewijs dat het een bananenrepubliek is.
Stemmen hoort met ID te gaan en verificatie, klaar. punt.
En ja ook in NL is fraude mogelijk, ik kon dankzij dat mooie griepje corona ook stemmen voor wie dan ook, want hoefde mondkapje niet af te doen. Ze zouden niet hebben kunnen zien of ik daadwerkelijk diegene was op mijn ID of mijn broer, of mijn vader. Of mijn buurman. Stel je voor dat je meerdere stemloketten afgaat met mondkapje en verschillende ID's (ookal is dat wel veel moeite)
Het is allemaal mogelijk. En daarom is dit BNWsoms heb ik het idee dat the establishment is vergeten wat dat is. Het narratief blijven volgen moet ook vermoeiend zijn zeg.
Zoals ook bewezen in eerdere posts zeggen rechtszaken helemaal niks, tis corrupt van LA tot aan NY. Het gaat erom dat de tal van hele makkelijke fraude mogelijkheden voor de hand liggen. Daar kan ik simpel conclusies uit trekken. Het is ontworpen voor fraude en waar die mogelijkheid riekt, zal er ook gebruik van worden genomen.
Het hele voting systeem stinkt, elke staat gebruikt andere systemen en heeft andere wetten, geen handtekening verificatie, dominion is al gebleken dat het zuigt, stemsystemen die kunnen worden beinvloed door usb uploads, alles maar ook alles stinkt.
Rechtzaken? boeie, laat de bende maar crashen onder Biden.
Zo, nu lang genoeg nutteloze discussie gehad. Wantja, zoals je merkt ga je mijn mening toch niet veranderen en ik de jouwe niet of welke anti-BNW'er zich in dit topic durft te mengen.
Ah ja want het reduceren van de olieproductie door OPEC was 'toevallig' ineens nodig vlak voor de verkiezingen in de VS wegens 'economische redenen' en dat had natuurlijk helemaal niets te maken met het beinvloeden van de midterms!quote:
quote:The White House pushed back on Thursday, rejecting the idea that the requested delay was related to the U.S. elections and instead linking it to economic considerations and Russia’s war on Ukraine.
“We presented Saudi Arabia with analysis to show that there was no market basis to cut production targets, and that they could easily wait for the next OPEC meeting to see how things developed,” said John Kirby, coordinator for strategic communications at the National Security Council.
“Other OPEC nations communicated to us privately that they also disagreed with the Saudi decision, but felt coerced to support Saudi’s direction,” he added.
Bron
quote:
Ik denk niet dat hij het einde van de maand haalt want tijd voor de toneelhaakquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Whahah, heerlijk dit allemaal. Elke avond stuk!
Het gaat zelfs mis bij de door Trump aangestelde rechters. Dat is toch best knap, als het bewijs zo sterk is.quote:
Geen idee zeker waarom hij dat zegt?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Als rechters neutraal zijn, wat maakt het uit wie ze aanstelt?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het gaat zelfs mis bij de door Trump aangestelde rechters. Dat is toch best knap, als het bewijs zo sterk is.
1348 gevallen van fraude op ruim 100 mln (?) stemmen. Poeh, fors.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:35 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.heritage.org/voterfraud
Hier, leef jullie uit, deboonk ze allemaal maar. Ik lees ze morgen wel terug.
Bananos des republikos!
Gaat toch lekker onder Biden, goed bewind voeren die zeg! Lekker die beurzen! Amd van 160$ naar 50$! Maar Putin!! Puuutin!
Heb mensen hier al afstand genomen van de democratic party net als Tulsi? of nog steeds balls deep in de sektequote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Viel me ook op hier en op tweakers als lurker in de oorlog topics, de linksen zijn oorlogsgeil en agressors. Het liefst zien ze atoombommen op Rusland en elke Rus dood.
Helemaal gestuurd door de media, ook tijdens corona met de anti vaxxers.
Het is genoeg geweest ik neem afstandquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:44 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Heb mensen hier al afstand genomen van de democratic party net als Tulsi?
En was dat allemaal in voordeel voor Biden of voor Trump?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
1348 gevallen van fraude op ruim 100 mln (?) stemmen. Poeh, fors.
Ik weet echt niet als ik moet lachen of huilen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |