abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206305792
Ik zit te kijken naar twee politici die er ondanks goede bedoelingen niet uit komen.

Dan is het onderliggende systeem niet in orde hoor. De mensen die dat systeem beheren blijven buiten schot.
pi_206305879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:50 schreef galantis het volgende:

[..]
[..]
Lachwekkend dit. Een eventuele golf gaat vooral op z'n retour zodra het virus op genoeg immuniteit stuit. 3x raden hoe je dat voor elkaar krijgt. Prikken en uitzitten die handel.
Homogene antistoffen vormen een risico voor vatbaarheid tegen dit virus.

En dat is bijster onhandig om die antistoffen te allignen met mensen die weinig baat hebben van de prik.

En dan nog dat beetje bijwerkingen wat nog niet eens meegenomen wordt.

Niks om mee te drammen in ieder geval. Segregatie beleid is ook niet sexy.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206305909
De groene vaccinatiegraad overzichten kan ik niet meer terug vinden.

Langer dan een jaar geleden valt niet meer onder gevaccineerd meen ik, wat is heden de vaccinatiegraad voor heel Nederland, van 12 tot 90 jaar oud, qua volledig gevaccineerd, iemand?
pi_206305981
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 18:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Daar is nu nog totaal geen aanleiding toe .

Maar je kunt maar beter voorbereid zijn.

In Nederland gaan we pas een keer polderen als het eigenlijk al te laat is :')

Even los van wat wel en niet zou moeten mis ik wel de politieke urgentie over hoe nu verder en wat wel en wat we niet gaan doen.
Hoezo, 't gaat toch prima? Gewoon z'n gang laten gaan. Mensen die dat willen een booster. Heb je Kerona of ben je erg verkouden dan blijf je zoveel als mogelijk uit de buurt van anderen.
pi_206306016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 06:23 schreef Za het volgende:
De groene vaccinatiegraad overzichten kan ik niet meer terug vinden.

Langer dan een jaar geleden valt niet meer onder gevaccineerd meen ik, wat is heden de vaccinatiegraad voor heel Nederland, van 12 tot 90 jaar oud, qua volledig gevaccineerd, iemand?
Staan alleen geen getallen bij.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206306129
Diederik Jekel was gister bij Lubach. Altijd wel een verdediger van maatregelen geweest. Gister ging het er ook nog even over. Mensen moesten maar weer wat afstand houden. Hij staat zelf echter wel in het theater dus een beetje hypocriet is dat dan wel. Of hij moet dat voor de niet volle capaciteit doen maar dat zal dan wel niet.
pi_206306186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:03 schreef alpeko het volgende:
Diederik Jekel was gister bij Lubach. Altijd wel een verdediger van maatregelen geweest. Gister ging het er ook nog even over. Mensen moesten maar weer wat afstand houden. Hij staat zelf echter wel in het theater dus een beetje hypocriet is dat dan wel. Of hij moet dat voor de niet volle capaciteit doen maar dat zal dan wel niet.
Dat is niet wat hij zei. Hij zei dat wat hem betreft zeker wel dit keer men beter heel vroeg zou beginnen met ‘jongens, voorzichtig, afstand houden’. Er op tijd bij zijn met kleine dingen en niet op het laatste moment een scherpe draai maken met grote maatregelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206306249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet wat hij zei. Hij zei dat wat hem betreft zeker wel dit keer men beter heel vroeg zou beginnen met ‘jongens, voorzichtig, afstand houden’. Er op tijd bij zijn met kleine dingen en niet op het laatste moment een scherpe draai maken met grote maatregelen.
Afstand houden is altijd wel een wassen neus geweest, werkt amper/niet in de praktijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206306265
quote:

[..]
Zaken als 'jongens, voorzichtig, beetje afstand houden' gaat in de praktijk toch geen jota verschil uitmaken. Dat is wel heel erg tekentafeldenken.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_206306305
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:24 schreef nostra het volgende:

[..]
Zaken als 'jongens, voorzichtig, beetje afstand houden' gaat in de praktijk toch geen jota verschil uitmaken. Dat is wel heel erg tekentafeldenken.
Afstand houden en ffp2 snavels dragen om bange huismoekes als Ginny Mooy en #syreethavoorweinigcovid en Co. nog langer in hun angstpsychose te laten blijven hangen. :') Trek die pleister er nu toch eens eindelijk in één keer vanaf.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206306313
Hij sprak dan ook expliciet niet als zogenaamde expert, want hij had al aangegeven dat hij er ook geen verstand van heeft.

Er werd naar zijn mening gevraagd, en dus geeft hij die. Waarom moet dat een belangrijk iets zijn?
pi_206306325
quote:

[..]
Dat komt toch op hetzelfde neer? Maar dat geldt dan weer niet voor zijn eigen theatershow zeker?
pi_206306333
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:30 schreef miss_sly het volgende:
Hij sprak dan ook expliciet niet als zogenaamde expert, want hij had al aangegeven dat hij er ook geen verstand van heeft.

Er werd naar zijn mening gevraagd, en dus geeft hij die. Waarom moet dat een belangrijk iets zijn?
Hij heeft maanden lang dienst gedaan als ‘expert’ bij RTL Boulevard en mensen de les proberen te lezen.
pi_206306335
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:32 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dat komt toch op hetzelfde neer? Maar dat geldt dan weer niet voor zijn eigen theatershow zeker?
Die theatershow is nu. Hij zei niet dat dit al het moment is om naar zijn mening maatregelen in te stellen.
pi_206306342
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:33 schreef alpeko het volgende:

[..]
Hij heeft maanden lang dienst gedaan als ‘expert’ bij RTL Boulevard en mensen de les proberen te lezen.
Die troep kijk ik nooit, dus ik heb geen idee. Maar hij zei gisteren duidelijk dat hij geen covid-expert is.
pi_206306353
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die theatershow is nu. Hij zei niet dat dit al het moment is om naar zijn mening maatregelen in te stellen.
Klopt maar het was wel verstandig om mensen alvast voor te bereiden. Gaat hij het goede voorbeeld geven dan? Hij is gewoon hypocriet
pi_206306355
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:30 schreef miss_sly het volgende:

Ja, als we zo gaan denken kunnen we dit hele forum ook opdoeken.
Friedman on Donahue
pi_206306358
quote:

[..]
Die troep kijk ik nooit, dus ik heb geen idee. Maar hij zei gisteren duidelijk dat hij geen covid-expert is.
Houwe zo ;) maar om even aan te geven dat deze jongen nogal in zichzelf is gaan geloven.
pi_206306361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:35 schreef alpeko het volgende:

[..]
Klopt maar het was wel verstandig om mensen alvast voor te bereiden. Gaat hij het goede voorbeeld geven dan? Hij is gewoon hypocriet
Pff ga je lekker verontwaardigd zitten zijn om door jou vermeende hypocrisie.

Ik zie het niet, hoor.
pi_206306364
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:35 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, als we zo gaan denken kunnen we dit hele forum ook opdoeken.
Hij mag zijn mening gewoon geven. Net als men hier op het forum mag. Zijn mening is ongeveer net zo belangrijk als die van mensen hier op het forum.
pi_206306370
quote:

[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Alleen zie ik dat qua gedrag van mensen niet gebeuren.
Zie de algemene tendens in dit topic hier.. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206306371
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Pff ga je lekker verontwaardigd zitten zijn om door jou vermeende hypocrisie.

Ik zie het niet, hoor.
Waar slaat deze reactie exact precies op? Ik begrijp dat dit topic dicht kan?
pi_206306374
quote:

[..]
Zo heeft hij zich de afgelopen tijd wel echt in verschillende programma's opgesteld omdat het een wetenschapper is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206306394
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
Alleen zie ik dat qua gedrag van mensen niet gebeuren.
Zie de algemene tendens in dit topic hier.. :D
Moet iedereen wat mij betreft ook zelf weten. Ik geloof dat de ziekenhuizen rustig genoeg blijven, met name de IC. Dus eenieder die denkt dat het zijn/haar tijd wel zal duren als ie besmet wordt, by all means. En anderen die dat minder zien zitten, stel voor jezelf maatregelen in. Hou afstand, draag een mondkapje, ga niet naar feestjes, etc.

Ik weet overigens niet of de algemene tendens in dit topic ook echt een treffende afspiegeling is van de samenleving. Er zijn best wat mensen die toch wel een beetje voorzichtig willen zijn. Laat ze lekker, zou ik zeggen.
pi_206306405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 08:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zo heeft hij zich de afgelopen tijd wel echt in verschillende programma's opgesteld omdat het een wetenschapper is.
Zoals ik al zei: ik heb geen idee, gisteren bij Lubach expliciet niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')