abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206287410
pi_206287467
Moet koken, geen zin.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206287550
Mja. Zoiets heb ik ook.
Boodschappen gedaan en ik stond te kijken wat ik eruit moest houden.
Geen inspiratie

Gelukkig heb ik nog een bakje goulash over van gisteren.
Opwarmen, paar broodjes erbij en genieten :Y)

De beslissing kan vooruit geschoven worden naar morgen *O*
pi_206287630
Het eten staat thuis klaar maar daar ben ik nog niet ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206287931
Ik had geen honger maar moest toch eten. Ik ga zo zwemmen dus ik eet voor en na wat.

Het was best ok. Bebloemde tofu met paksoi, sausje en rijst. Volgens Yotam dus 'best ok' is dan richting de ondergrens maar toch. Het was ok genoeg.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:32:13 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206287950
Groentes met een blik Mutti staan te pruttelen voor een snelle pastasaus.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206287981
Ik maakte stoofpot in de houtvuurketel. Met hazepeper uit blik.

Toen we het eten net op hadden kregen we een plensbui.
Nu zitten we min of meer opgesloten, het terrein is vrijwel onbegaanbaar met zoveel water.

Gelukkig is ons huisje tegenwoordig vrijwel waterdicht :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206287986
Heel geen honger. Ik moest naar buiten dus mocht snack want eerst reizen en dan eten is echt teveel gevraagd tegenwoordig.
Vet lekker O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206288003
Net thuis. Vooral zin in een dutje, maar eerst maar eens boodschappen doen. :O
pi_206288017
Ehm ja, eten.
Ik at een kleine banaan om 10.45 tussen werkgroep1 en werkgroep2. Daarna een bakje Griekse yoghurt met muesli, mini-chocolade-kruidnootjes en XL-hagelslag-met-funnies toen ik om 14.30 thuis kwam. Daarna meeting, wat korte administratieve dingen voor werk en een ruim uur in bad en toen was het al veel te laat om nog normaal te eten voor hockey. Ook totaal geen trek eigenlijk. Heb wel nog een kleine banaan, dus die neem ik maar mee straks voor het idee. En een fles isotone sportdrank.

Mn hoofd trekt best aardig bij. Wel eind vd dag steeds nog wat klachten, maar behapbaar, en eerder spierpijn in nek, oorsuizen en druk (pressure) in hoofd dan echt hoofdpijn of misselijkheid oid. Ook ongeveer normale uren kunnen werken elke dag, hoewel zeker vrijdag en maandag wel nog iets meer verspreid over de dag. Vandaag na 9-10.45 en 11-12.45 werkgroep geven voel ik wel dat ik een beetje zwaarder hoofd heb dan normaal, maar ik had ook van 3-5 wakker gelegen, dus dat helpt ook niet echt.

Zondag mee ingelopen en ingespeeld en dat ging oke, dus in de eerste drie kwarten 3 minuten gespeeld en in laatste 5 minuten, vooral voor het gevoel - en dat ging ook OK. Vanavond ga ik ook naar training. In elk geval inlopen en keeper inspelen, dan even zitten om reactie te merken, en als dat OK is dan doe ik daarna ook oefeningen mee. Denk dat ik het bij max een uur hou alles bij elkaar, moet morgen ook weer 4 uur achter elkaar onderwijs geven en wil niet meteen over een grens.

Twijfel nog wel over de krachttraining van donderdag. Aan ene kant wil ik gaan want drempel laag houden, aan andere kant geeft dat wel meer druk op hoofd en dat is misschien nog niet zo handig (in opbouwschema van hersenschudding vorige keer is dat ook één van de laatste stappen, al gebiedt eerlijkheid te zeggen dat wedstrijd spelen dat ook is). Maar dat hoef ik morgenavond pas te beslissen, dus dat stel ik nog een dagje uit, hangt ook af van hoe ik me dan voel. En donderdagmiddag gaat de fysio m'n nek losmaken, ik denk dat dat een hoop klachten gaat schelen. We konden helaas niet vandaag of morgen al op hetzelfde tijdstip..

/Dagliefdagboek

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 11-10-2022 18:46:22 ]
pi_206288026
Verse frietjes gemaakt O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206288180
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ehm ja, eten.
Ik at een kleine banaan om 10.45 tussen werkgroep1 en werkgroep2. Daarna een bakje Griekse yoghurt met muesli, mini-chocolade-kruidnootjes en XL-hagelslag-met-funnies toen ik om 14.30 thuis kwam. Daarna meeting, wat korte administratieve dingen voor werk en een ruim uur in bad en toen was het al veel te laat om nog normaal te eten voor hockey. Ook totaal geen trek eigenlijk. Heb wel nog een kleine banaan, dus die neem ik maar mee straks voor het idee. En een fles isotone sportdrank.

Mn hoofd trekt best aardig bij. Wel eind vd dag steeds nog wat klachten, maar behapbaar, en eerder spierpijn in nek, oorsuizen en druk (pressure) in hoofd dan echt hoofdpijn of misselijkheid oid. Ook ongeveer normale uren kunnen werken elke dag, hoewel zeker vrijdag en maandag wel nog iets meer verspreid over de dag. Vandaag na 9-10.45 en 11-12.45 werkgroep geven voel ik wel dat ik een beetje zwaarder hoofd heb dan normaal, maar ik had ook van 3-5 wakker gelegen, dus dat helpt ook niet echt.

Zondag mee ingelopen en ingespeeld en dat ging oke, dus in de eerste drie kwarten 3 minuten gespeeld en in laatste 5 minuten, vooral voor het gevoel - en dat ging ook OK. Vanavond ga ik ook naar training. In elk geval inlopen en keeper inspelen, dan even zitten om reactie te merken, en als dat OK is dan doe ik daarna ook oefeningen mee. Denk dat ik het bij max een uur hou alles bij elkaar, moet morgen ook weer 4 uur achter elkaar onderwijs geven en wil niet meteen over een grens.

Twijfel nog wel over de krachttraining van donderdag. Aan ene kant wil ik gaan want drempel laag houden, aan andere kant geeft dat wel meer druk op hoofd en dat is misschien nog niet zo handig (in opbouwschema van hersenschudding vorige keer is dat ook één van de laatste stappen, al gebiedt eerlijkheid te zeggen dat wedstrijd spelen dat ook is). Maar dat hoef ik morgenavond pas te beslissen, dus dat stel ik nog een dagje uit, hangt ook af van hoe ik me dan voel. En donderdagmiddag gaat de fysio m'n nek losmaken, ik denk dat dat een hoop klachten gaat schelen. We konden helaas niet vandaag of morgen al op hetzelfde tijdstip..

/Dagliefdagboek
Zou je krachttraining op halve kracht kunnen doen? Dat je wel gaat maar minder die druk op je hoofd doet. Als het met de personal trainer is, misschien kan die je met lichte gewichten wat adviezen geven voor houding en techniek of zo :)
pi_206288203
Hele dag in de keuken gestaan om de vriezer te vullen. Dus nu geen zin meer om te koken en eigenlijk ook niet echt honger....
Later vanavond denk ik een kaasplankje :9
pi_206288613
Ik had vanavond aubergine met gehakt volgens Ottolenghi met rijst volgens Ottolenghi. Zitten smullen. Had wel 2 volle borden willen hebben, maar helaas.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Daarna een bakje Griekse yoghurt met muesli, mini-chocolade-kruidnootjes en XL-hagelslag-met-funnies toen ik om 14.30 thuis kwam.
Doe je dat allemaal door elkaar in je yoghurt? :o Klinkt heel decadent lekker :+

En qua hoofd vooral rustig aan doen en bij twijfel beter nog iets langer wachten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206288669
Godverpielekes. Kom thuis, denk hier is het ook warm zeg. Thermostaat op 20.5. Even de co2meter van boven gehaald en op de keukentafel gezet. 21.8.
Thermostaat van het aanrecht gehaald en op keukentafel gezet.
21.5.
Oeps.

Open ruimte, scheelt een meter of 6. Toch gek.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206288684
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:31 schreef Vanyel het volgende:
Godverpielekes. Kom thuis, denk hier is het ook warm zeg. Thermostaat op 20.5. Even de co2meter van boven gehaald en op de keukentafel gezet. 21.8.
Thermostaat van het aanrecht gehaald en op keukentafel gezet.
21.5.
Oeps.

Open ruimte, scheelt een meter of 6. Toch gek.
Ja, dat is lekker warm! Niemand thuis?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206288781
Boh. Gegeten. Bavette, patat, mais, tomaat, ui, avocado, feta. Vol, foodcoma. Groetjes.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:38:35 #18
63722 z80
I fink you freaky
pi_206288789
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:39 schreef Tele6 het volgende:
Verder hoorden we vandaag dat er over 2 weken een Ter Apel dependance komt in een (tot nu toe) verlaten loods naast ons sportterrein. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind.
• Sneu dat die mensen in een hoge kille loods gestopt worden
• Benieuwd hoe ze dit de komende 2 weken uit de grond gaan stampen
• Benieuwd of we nog wel op ons sportterrein zullen kunnen komen want ze gaan een tent plaatsen waardoor ons terrein tussen 2 accommodaties gesandwicht wordt
• Benieuwd welke doelgroep ze er gaan huisvesten, en of er te helpen valt. Als het jongeren zijn, zouden ze misschien eens met ons mee kunnen komen sporten als ze willen.
Leeftijdsdiscriminatie. Waarom zouden oudere niet mee mogen sporten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206288833
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 19:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, dat is lekker warm! Niemand thuis?
Stond geprogrammeerd op half 7, de eerste kwam om tien voor binnen.
pi_206289617
Bui hier, dus wat fris & klam.
Dus kachel aan. Paar stukjes hout.

In minihutje. Met 2 personen en 2 honden. 26 graden. *)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206289749
Thuis van de diploma uitreiking. Zo leuk om mee te maken. En wat een onderwerpen waarop ook anderen op afgestudeerd zijn (civiele techniek), abracadabra voor mij :D
Tot groot verdriet van Ahmad kwamen de bitterballen maar 1 keer langs.

Sollicitatiegesprek ging best goed, maar ik ben (weer) een van de 6. Afwachten dus maar. Kreeg vanmiddag nog een uitnodiging voor morgenochtend maar dan kan ik niet, tenminste niet naar de locatie waar het gesprek is, want een andere afspraak. Zo heb je weken niets en zo alles tegelijk.

Zo eens kijken naar Bureau Arnhem, ben benieuwd
We have far more in common than that which devides us..
pi_206289750
18 graden hier zonder verwarming. Dekentje en kat houden me prima warm O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:19:52 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206290726
977 km op de teller. Volgend ritje over de 1000.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206290734
Ik ben net voor het eerst naar het zwembad een dorp verderop geweest om te aquarobiccen. Het was best ok, ik denk dat ik vaker ga. Op donderdag is er ook aquafit, ik zal eens kijken wat het leukst is.

Het zwembad was wat antiek. Ik weet niet wat ik verwacht had maar niet dat de kleedhokjes, kluisjes en hangertjes nog exact hetzelfde zijn als in elk willekeurig zwembad 30 jaar geleden. Het zwembad zelf was prima trouwens. De les ook. De muziek had geen bas :')

Ik had nog een vreemde situatie onder de douche. Er zijn 8 douches. Ik stond als enige onder de douche, op de hoek. Komt er een kerel direct naast me staan. Ik knik, hij knikt. Hij zegt dat hij graag samen wil douchen. Ik grinnikte, want wat moet je anders. Hij loopt weg terwijl hij 'mimimimi' zegt, alsof ik zeurde ofzo :? Ik snap niet helemaal wat er gebeurd is geloof ik. Weirdo.
Spoilers!
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:25:09 #25
63722 z80
I fink you freaky
pi_206290814
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben net voor het eerst naar het zwembad een dorp verderop geweest om te aquarobiccen. Het was best ok, ik denk dat ik vaker ga. Op donderdag is er ook aquafit, ik zal eens kijken wat het leukst is.

Het zwembad was wat antiek. Ik weet niet wat ik verwacht had maar niet dat de kleedhokjes, kluisjes en hangertjes nog exact hetzelfde zijn als in elk willekeurig zwembad 30 jaar geleden. Het zwembad zelf was prima trouwens. De les ook. De muziek had geen bas :')

Ik had nog een vreemde situatie onder de douche. Er zijn 8 douches. Ik stond als enige onder de douche, op de hoek. Komt er een kerel direct naast me staan. Ik knik, hij knikt. Hij zegt dat hij graag samen wil douchen. Ik grinnikte, want wat moet je anders. Hij loopt weg terwijl hij 'mimimimi' zegt, alsof ik zeurde ofzo :? Ik snap niet helemaal wat er gebeurd is geloof ik. Weirdo.
Wat zou er anders moeten aan de hangers en kluisjes? Die dingen moeten tegen chloor en hoge luchtvochtigheid kunnen. En de nodige mishandelingen door jeugd kunnen weerstaan.
Dan krijg je dikke kunststof hangers die de kleding niet kunnen beschadigen in opvallende kleuren tegen diefstal en kluisjes die hufterproof zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')