abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206287441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:10 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ten eerste moet ik me verexcuseren, ik ben ook in de Westerse retoriek getrapt. Poetin heeft een conceptverdrag gegeven. Het Westen is de enige die het ooit een ultimatum heeft genoemd. Het Westen wilde het concept niet eens bespreken en gooide daarmee de deur meteen dicht.

Hier is het concept. Let op dat ik het conceptverdrag niet verdedig of veroordeel, maar wel de houding van het Westen erop.

https://www.memri.org/rep(...)own-putins-ultimatum
[..]
Dit antwoord ik niet, want dit is vragen om een whataboutism.
Laatst betoogde je dat de VS in de jaren 70 raketten is gaan bouwen om een verdrag van 20 jaar later te omzeilen en nu veroordeel je dat de NAVO niet akkoord is gegaan met het voor de leeuwen gooien van haar meest kwetsbare leden.

Bijzondere standpunten. ^O^
pi_206287454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Laatst betoogde je dat de VS in de jaren 70 raketten is gaan bouwen om een verdrag van 20 jaar later te omzeilen en nu veroordeel je dat de NAVO niet akkoord is gegaan met het voor de leeuwen gooien van haar meest kwetsbare leden.

Bijzondere standpunten. ^O^
Het is ook een "bijzondere jongen"
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206287463
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206287466
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee het Westen is eindelijk goed omgegaan met dat gechanteer.
Wat we gedaan hebben is Oekraïne laten opdraaien voor de gevolgen.

En daarna hebben we wapens geleverd aan Oekraïne om ons gevecht tegen Rusland voor ons te vechten.

Het is maar goed dat er in Oekraïne een VS-liefhebbende president zit die het ons totaal niet kwalijk neemt dat we dit met zijn land hebben gedaan.

Oh, en ik zeg "we", maar eigenlijk bedoel ik daarmee de VS. Want de EU doet gewoon alles wat de VS van ze wil.
pi_206287472
twitter

Zijn dit een beetje goede stats, mocht dit kloppen, @AchJa ?
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:47:18 #181
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_206287475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:45 schreef RetepV het volgende:

[..]

En daarna hebben we wapens geleverd aan Oekraïne om onshun gevecht tegen Rusland voor ons door hun te kunnen laten vechten.

Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_206287494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat je de belachelijkheid en kronkels van je eigen logica niet ziet.
Ik ga morgen een conceptverdrag aan mijn buurman voorleggen dat wanneer jij jezelf niet tot slaaf van mij maakt ik jou gevangen zal nemen en martelen.
Dit is hoe dingen gaan tussen landen. Al duizenden jaren. Dit is wat 'diplomatie' is.

Ik heb het niet uitgevonden hoor. Maar elk land, ook de VS en Nederland, doen het op deze manier. Want er is op het niveau van landen geen hogere autoriteit die even kan zeggen wie fout is en wie niet. De VS probeert het te zijn, maar de wereld wil daar niet bepaald aan meewerken. En zelf weet ik ook nog niet zeker of het wel zo goed is als de VS onze baas wordt.
pi_206287502
quote:
81s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:29 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Één van de werkelijke helden in deze wereld.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:50:21 #184
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206287506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:38 schreef slashdotter3 het volgende:
bestelling van 2400 drones geplaatst
[ twitter ]
Tijd om wat kruisraketten op die Iraanse drone fabriek(en) en opslag plaatsen te gooien.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206287507
quote:

[..]

Jij snapt daadwerkelijk niet dat dit sowieso gebeurd was tenzij we Rusland gelijk gebombardeerd hadden an de invasie van de Krim.

https://en.desk-russie.eu/2021/12/15/the-west-under-the-gun.html
quote:
En daarna hebben we wapens geleverd aan Oekraïne om ons gevecht tegen Rusland voor ons te vechten.

Het is maar goed dat er in Oekraïne een VS-liefhebbende president zit die het ons totaal niet kwalijk neemt dat we dit met zijn land hebben gedaan.

Oh, en ik zeg "we", maar eigenlijk bedoel ik daarmee de VS. Want de EU doet gewoon alles wat de VS van ze wil.
Echt _O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_206287511
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:49 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dit is hoe dingen gaan tussen landen. Al duizenden jaren. Dit is wat 'diplomatie' is.

Ik heb het niet uitgevonden hoor. Maar elk land, ook de VS en Nederland, doen het op deze manier. Want er is op het niveau van landen geen hogere autoriteit die even kan zeggen wie fout is en wie niet. De VS probeert het te zijn, maar de wereld wil daar niet bepaald aan meewerken. En zelf weet ik ook nog niet zeker of het wel zo goed is als de VS onze baas wordt.
Jij hebt echt een verknipt beeld van diplomatie.
Dit is niet hoe het werkt dit hoe je een casus belli formuleert niet hoe je diplomatie bedrijft.
pi_206287521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Nee het Westen is eindelijk goed omgegaan met dat gechanteer. We hadden die hele bende al in 2014 moeten bombarderen en de zwarte zee vloot moeten laten zinken.
Toen was het nog ver weg en niet boeiend voor het westen, lekker goedkoop gas inslaan _O_
pi_206287522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Overigens stel dat het echt zo is dan nog zijn er heel veel stappen tussen discriminatie constateren en een land binnenvallen.
Zoek eerst even uit hoe de etnisch-Russen gediscrimineerd werden in Oekraīne. Kijk dan ook gelijk even naar hoe het er in de Baltische Staten mee staat.

Het is niet voor niets dat de Baltische Staten zo ontzettend zenuwachtig zijn geworden na de inval in Oekraïne.
pi_206287526
Oekraïne moet eerst luchtafweer plaatsen bij alle kritische infrastructuur, zoals energiecentrales, ziekenhuizen, belangrijke bruggen, etc.

twitter
pi_206287531
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:52 schreef RetepV het volgende:

[..]
Zoek eerst even uit hoe de etnisch-Russen gediscrimineerd werden in Oekraīne. Kijk dan ook gelijk even naar hoe het er in de Baltische Staten mee staat.

Het is niet voor niets dat de Baltische Staten zo ontzettend zenuwachtig zijn geworden na de inval in Oekraïne.
Dat had ik al gedaan voordat ik dat typte. Daarom zeg ik het ook.
Rusland heeft op dat vlak echt praktisch 0 diplomatie ingezet en is gelijk voor een invasie gegaan.

Die Russen in de Baltische staten kunnen nu echt gaan vrezen voor hun cultuur want iets zegt mij dat de EU een oogje gaat toeknijpen wanneer ze nu die Russificatie gaan terugdraaien en mensen gaan verplichten integreren.

Iets waar de EU eerst heel streng op was.
pi_206287538
quote:
En daar kwam de aap uit de mouw.
zie email 27 oktober
pi_206287552
Heeft iemand trouwens een teletekst archief van 101 pagina's
Ik wil die van 24 feb 2022 graag nog eens zien. Toen waren er 3 dingen tegelijkertijd gaande.
pi_206287554
Poetin houdt best wel regelmatig toespraken waarin hij bloemrijk vertelt hoezeer hij houdt van moedertje Rusland en 'het Russische volk'.
Dat zijn allemaal leugens.
Als hij van Russen hield, dan gaf hij ze riolering. En detoxklinieken. En wasmachines.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206287562
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:52 schreef RetepV het volgende:

[..]

De etnisch-Russen werden zo zwaar gediscrimineerd, dat in de gebieden waarin de Russisch taligen in de meerderheid waren Zelensky 70% van de stemmen kreeg. Zelfs in de etnisch Russische gebieden steunt de meerderheid Oekraïne de oorlog tegen Rusland. Zelfs Oekraïners die voor de oorlog pro-Rusland waren vechten nu mee tegen Rusland.

Jij zit Russische propaganda na te praten.
pi_206287571
twitter
pi_206287577
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Heeft iemand trouwens een teletekst archief van 101 pagina's
Ik wil die van 24 feb 2022 graag nog eens zien. Toen waren er 3 dingen tegelijkertijd gaande.
Domnivoor in GC / Legendarische 101's van Teletekst - deel 8
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206287582
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Waarom blijf jij onzin typen. Er was geen muur waar hij tegen stond. Hij manoeuvreert zichzelf enkel telkens verder de hoek in.
Oh. Ok. Dan was het een hoek waar hij in stond en geen muur. Ik zie niet hoe dat iets aan Rusland's situatie verandert, maar ok.

Misschien kun je gewoon accepteren dat het niet uitmaakt wie iemand in de hoek heeft gedreven? Als iemand in een hoek staat en je blijft aanvallen, kun je desperate actions verwachten. Dan moet je niet ineens zielig gaan doen dat je het niet verwacht had. Ok, tenzij je gelooft dat er mensen bestaan die zich rustig in de hoek blijven staan om zich dood te laten slaan.

Het is echt compleet irrelevant hoe Rusland in die hoek terecht gekomen is. Wat relevant is, is dat Rusland in de hoek stond, dat het aangaf dat het zich uit de hoek zou gaan vechten als het geen ruimte zou krijgen, en dat iedereen riep: "Doe maar, probeer maar, bluhuuuuf!", en vervolgens de vermoorde onschuld ging spelen.
pi_206287586
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:56 schreef OllieA het volgende:
Poetin houdt best wel regelmatig toespraken waarin hij bloemrijk vertelt hoezeer hij houdt van moedertje Rusland en 'het Russische volk'.
Dat zijn allemaal leugens.
Als hij van Russen hield, dan gaf hij ze riolering. En detoxklinieken. En wasmachines.
En een fatsoenlijke training en uitrusting voordat hij ze als kanonnenvoer inzet.
pi_206287602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Lees dit eens:
https://en.desk-russie.eu/2021/12/15/the-west-under-the-gun.html

IPV elke keer met dezelfde onzin te komen.
Dat concept gebeuren was compleet van de pot gerukt.

We hadden toen kruisraketten moeten laten neerdalen op Moskou.
Ok. Dus jij steunt de VS in hun proxy oorlog tegen Rusland. Dat de VS Oekraïners de dood in sturen om Rusland klein(er) te krijgen.

Prima, jij bent Nederlander, jij mag steunen wie je wil.
pi_206287604
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Niemand heeft Rusland gedwongen om Oekraine binnen te vallen. Dat was een keuze. Enkel Putin's keuze, daar zijn we in het westen niet verantwoordelijk voor. Het is ook niet aan de NAVO om te onderhandelen met Rusland over een niet-Navo land.
dit is precies het hele probleem en waar de westerse wereld lijnrecht staat ten opzichte van de autocratische wereld.

Ten tweede is Rusland geen grootmacht die body heeft om als gelijkwaardige te overleggen met VS, laatstaan de hele navo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')