We staan met 'ons' groepje meestal helemaal achterin de zaal in het midden, want achterin kan je het alsnog prima zien (de zittribune is daar nog achter) en daar is altijd nog tenminste wel wat ruimte om te dansen of om ff snel tussendoor naar de wc te lopen en dan kan je de rest weer makkelijk terugvinden.quote:
Ze zitten nog in het proces van acts bekend maken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik hou nog een píetsie hoop.quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:05 schreef RipCity het volgende:
Geen Finland? Oh dan zoeken ze het maar uit.
I feel better in my sweaterquote:Op woensdag 15 maart 2023 01:19 schreef koffieleuk het volgende:
Kan de slaap niet echt vatten, maar heb ondertussen wel een prima idee voor m'n shirt
Zal eens aan hun voorleggen, gedeelte van die groep heeft wel kaartjes voor Liverpool, ander deel ook niet. Ze hebben nog niks geregeld voor hotel ofzo, denk dat ze daar nog wel redelijk van gaan schrikkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 16:25 schreef Cee het volgende:
Lord of the Lost komt ook! @:Momo willen die Duitse vrienden van je gaan?
Ik zal eens een balletje overleggen met mijn beste vriend die meegaat. Als hij het goed vindt dan komen we graag bij jullie staan (als dit mag van jullie)quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
We staan met 'ons' groepje meestal helemaal achterin de zaal in het midden, want achterin kan je het alsnog prima zien (de zittribune is daar nog achter) en daar is altijd nog tenminste wel wat ruimte om te dansen of om ff snel tussendoor naar de wc te lopen en dan kan je de rest weer makkelijk terugvinden.
Jaaaaaaaa Zwitserlandquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:03 schreef Greys het volgende:
Remo uit Zwitserland is er ook bij! Ze gaan lekker met de bekendmakingen zo zeg!
Wij willen ons graag bij jullie groepje voegen als dit mag van jullie.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
We staan met 'ons' groepje meestal helemaal achterin de zaal in het midden, want achterin kan je het alsnog prima zien (de zittribune is daar nog achter) en daar is altijd nog tenminste wel wat ruimte om te dansen of om ff snel tussendoor naar de wc te lopen en dan kan je de rest weer makkelijk terugvinden.
NATUURLIJK mag dat!quote:Op woensdag 15 maart 2023 22:35 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wij willen ons graag bij jullie groepje voegen als dit mag van jullie.
quote:
Hij heeft voor alle pre-parties behalve Londen al optredens staan in Finland. Vaak in meer van die underground clubs. Zou zomaar kunnen dat hij niks daarvan doet. Al hebben Finse acts vrijwel altijd wel alle pre-parties gedaan, en hij is nu ook een van de favorieten... Al lijken interviews met hem wel een herhaling van zetten te worden eventueel, Its Crazy Its Party!quote:Op woensdag 15 maart 2023 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zitten nog in het proces van acts bekend maken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik hou nog een píetsie hoop.
Oh dit vind ik heel tof.quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:24 schreef NailQueen het volgende:
Ze zijn op dreef. Ook de tweeling van Azerbaijan komt.
Jaaa die vind ik erg leuk!quote:Op donderdag 16 maart 2023 18:24 schreef NailQueen het volgende:
Ze zijn op dreef. Ook de tweeling van Azerbaijan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |