abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:19:10 #26
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206288498
Zo slim leek mij die vis actie niet maar we gaan het zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:59:50 #27
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_206290378
Ik vind het wel jammer dat er 2 knappe dames uit zijn. Al is Juultje (zo líjkt het) een natural beauty en heeft Rose wat meer make-up nodig. Dat gezegd hebbende; tref ik 1 van de 2 in mijn bed, dan wil ik ze met alle liefde even 5 minuten teleurstellen.. :+
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_206290778
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:45 schreef Daslan het volgende:

[..]
Over het exacte proces mag ik niet al te veel zeggen, maar wat wij zien is eigenlijk alleen maar water als we op een bootje stappen om van een eiland naar een proef te gaan/verhuizen etc. En het eiland waar je op dat moment op zit. Ik heb geen dorp of bewoners gezien. Filmploeg is er van zonsopgang tot ondergang! Wat wel jammer is, want alle gesprekken van de avond zouden ook de moeite waard zijn om te laten zien, maar snap dat dat moeilijk te regelen is. Maar nog steeds heb je van zonsopgang tot ondergang al veel te veel materiaal.
Gezien de Dahmer hype, heb je door de honger wel eens gedacht aan een medekandidaat op te eten?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206292315
Hey @Daslan, misschien herinner je mijn kritische post op (met name) jou nog van vorige week. Ik ben wel behoorlijk gedraaid na zojuist de nieuwste aflevering te hebben gekeken moet ik bekennen. Eigenlijk ben ik 180 graden gedraaid, haha. En ik zou hier nu ook precies dezelfde tekst hebben getikt als jij hier niet aanwezig was geweest overigens.
Je bent namelijk de enige die gewoon maling heeft en het spel vol in stapt, want wie zou er nog meer die keuze voor de koker hebben gemaakt? Heel misschien een Ilias, maar zelfs daar betwijfel ik het, het is tot nu toe allemaal heel voorspelbaar geweest van eigenlijk vrijwel alle kandidaten, ze zouden allemaal zonder uitzondering voor het team kiezen, misschien verstandig maar ongelofelijk saai. En dat je vervolgens ook nog even extra benadrukt aan je kamp dat het een vrij kleine vis was, terwijl we een minuut eerder een halve walvis op dat bord zagen liggen, dát zijn dus momenten waarom ik Expeditie Robinson kijk :) Daarna lees je die tekst in zand op het nieuwe kamp West, en speel je open kaart naar je bondgenoten en tegen de rest speel je nog steeds alsof het een vrij klein visje was. Ik vond het allemaal prachtig in elk geval, eindelijk iemand dit seizoen die de smaak maakt, en uitgerekend door een van de spelers die ik afgelopen weken nog behoorlijk irritant vond.

Het is wel een beetje genant om te moeten toegeven dat de kandidaat die je afgelopen weken echt irritant vond nu de leukste deelnemer is, maar het is wat het is. Welke andere kandidaat heeft dit seizoen tot nu toe voor wat actie gezorgd? Dit was eerdere seizoenen toch wel sneller dat er botsingen waren en reuring, en dat is wat ik dit seizoen wel echt nog miste, dus dank daarvoor :)

Opgevers heb ik elk seizoen altijd een enorme hekel aan, maar ik heb wel echt respect voor iemand die vanwege fysieke klachten opgeeft maar het toch wel even 16 dagen vol heeft weten te houden. Sowieso weinig opgevers dit seizoen, dat hebben we weleens anders gezien en is wel een enorme plus dit seizoen, naast de wel wat (tot nu toe!) saaiere kandidaten.
Ik was de eerste afleveringen van “moah seizoen” maar de aflevering van gister heeft me wel weer hoop gegeven voor een leuke tweede helft van het seizoen. Ook totaal verrast met de eilandraad, gebeurt me niet vaak dat ik overtuigd ben dat iemand eruit gaat en het toch een ander is. Ik had écht gedacht dat Mike exit was. De vooruitblik van volgende aflevering belooft ook weer veel goeds met Daslan lekker veel in de hoofdrol zo te zien :) Nu hopen dat al die acties hem niet te snel de kop gaan kosten, dat zou echt zonde zijn voor de rest van het seizoen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 oktober 2022 @ 00:03:28 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206292665
Ik vond het hoogtepunt hoe Harry voor zichzelf op kwam tegen Chatilla die dat totaal niet gewend lijkt te zijn. En ik was ook bang dat Mike exit zou zijn gelukkig stemde de andere mannen niet op hem.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206293480
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond het hoogtepunt hoe Harry voor zichzelf op kwam tegen Chatilla die dat totaal niet gewend lijkt te zijn. En ik was ook bang dat Mike exit zou zijn gelukkig stemde de andere mannen niet op hem.
Allleen jammer dat hij daarna het toch op zichzelf betrok en aangaf dat hij wat prikkelbaarder was. Ik vond het terecht dat hij zo reageerde, laat iemand gewoon zelf bepalen hoe hij kookt.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 08:11:19 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_206293540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 07:50 schreef Yesse het volgende:

[..]
Allleen jammer dat hij daarna het toch op zichzelf betrok en aangaf dat hij wat prikkelbaarder was. Ik vond het terecht dat hij zo reageerde, laat iemand gewoon zelf bepalen hoe hij kookt.
Poeh... bemoei ff niet inderdaad.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Miss 200.000.000! woensdag 12 oktober 2022 @ 08:11:22 #33
367000 roos94
pi_206293542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er 2 knappe dames uit zijn. Al is Juultje (zo líjkt het) een natural beauty en heeft Rose wat meer make-up nodig. Dat gezegd hebbende; tref ik 1 van de 2 in mijn bed, dan wil ik ze met alle liefde even 5 minuten teleurstellen.. :+
Wat? Ik vind juultje echt niks 13 in dozijn. Rose is een natural beauty.

Die chatilla is toch zo een ongelooflijke kut.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 08:11:33 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_206293543
Wel blij dat Rose eruit is, hoef ik dat rare accent van haar niet meer te horen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_206293672
Wat een rotstem had die rose ja. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 12 oktober 2022 @ 10:17:51 #36
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_206294318
ik weet dat niet iedereen Rose heel leuk vind of zo, maar voor haar doen vind ik persoonlijk dat ze het top heeft gedaan

ik ben nu vooral TeamHarry, maar hij moet wel uitkijken richting Chatilla vind ik, maar hij is een verrassend sterke speler, ook wel eens leuk om te zien, de oudere kandidaat die gewoon goed meedoet in de proeven en boven zichzelf uitstijgt

ik vind Dennis ook top, en ja er is geen ''ex groen'' dit is het nieuwe team oranje zo moet je het bekijken, zoals hij Liza mee wegstemde de aflevering ervoor

ik hoop dat Harry nog keertje captains battle mag winnen, dat is hem wel gegund na 2 eerdere mislukte pogingen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 oktober 2022 @ 10:23:52 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206294371
Veel voegde Rose ook niet toe.
Juultje vond k wel oke niet bijzonder maar ook niet heel negatief ofzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206295282
Ik heb duidelijk een vooroordeel wat betreft rappers zo te lezen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 12 oktober 2022 @ 11:57:52 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206295294
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Gezien de Dahmer hype, heb je door de honger wel eens gedacht aan een medekandidaat op te eten?
Dit vraag je aan de guy die de vis liet liggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206296495
Dus nu is Rose eruit omdat ze met Thijs zou hebben liggen neuken, volgens de beroemde roddel.

Waarom mag Thijs dan wel blijven?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206296982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
Dus nu is Rose eruit omdat ze met Thijs zou hebben liggen neuken, volgens de beroemde roddel.

Waarom mag Thijs dan wel blijven?
Het gaat dus om het verhaal/complot dat ze Rose er dus hebben uitgestemd omdat ze een soort affaire met Thijs zou hebben gekregen en ze dat geheim wilde houden waar je op doelt. Ik ben er niet bij geweest uiteraard, maar dit is in mijn ogen echt dikke onzin. Als je zag hoe zenuwachtig Mike op die eilandraad was, hoe de andere kandidaten allemaal oogden, dan moeten ze er wel een gigantisch complot van hebben gemaakt, waarbij het risico dat het uitkomt omdat zoveel mensen er aan mee moeten doen ook gigantisch is en een enorme dreun voor de geloofwaardigheid van het programma. Die hele eilandraad zag er echt hartstikke echt uit, ik geloof er totaal niet in. Iedereen kwam op mij veel te echt en natuurlijk over voor zo’n complot waar ze allemaal van af hadden moeten weten en in mee hadden moeten spelen, inclusief de presentatoren.
pi_206299283
Mijn hemel, die kleurblokjesproef. "Truus heeft rood... 5 sec stilte... Pietje heeft rood... 5 sec stilte... Jantje heeft rood... 5 sec stilte... De juiste kleur is... 5 sec wachten... Rood."
Godskolere. En dat dan de hele tijd door. Wie bedenkt dat dit zo moet? Ik neem aan dat Nicolette daar zelf ook gek van wordt toch? Zeg gewoon" iedereen rood en dat is juist". Of eigenlijk dat niet eens, gewoon door naar "pak het volgende blokje" wanneer iedereen dezelfde kleur heeft. Verder niet bij stilstaan. Pas als de kleuren verschillen kan je het benoemen.

Tsja, die keuze. Ik vond hem voor het eerst lastig. Eten was tot nu steeds de beste keus, behalve die 2 keren dat je 1 matras kreeg ofzo voor een eiland dat niet per se van jou is. Nu ineens een hele dikke vis tegenover DRIE gevulde kokers. Lastig, lastig.

Kies wat je wilt, maar het schijnheilige eromheen vind ik jammer. Hoezo de anderen vragen om te liegen om jouw eigen image te beschermen? Dat is niet onderdeel van tactisch spelen of iets dergelijks, maar gewoon geniepig zijn. Dan vraag ik mij toch af of men thuis in het echte leven ook zo sneaky is. Gekonkel en tactisch spel vind ik geweldig, begrijp me niet verkeerd, maar hierbij krijg ik het gevoel van onzuiver spel.

Maar goed, blij dat Devrim voor d e koker is gegaan want zorgt wel weer voor wat spanning op de buis.

Die ruzie tussen Chatilla en Harry viel echt reuze mee uiteindelijk. Zij blijft echter wel een dominante persoonlijkheid en ja Harry pikt dat niet. Weet je plaats.

Benieuwd wat volgende week gebeurt. Ze lieten niet zien waarom half Nederland zogenaamd Devrim zou gaan haten dus ik geloof niks van die suggestieve beelden. :P Ik wacht af.
Hotapnyc
pi_206299355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Klopt, waren ook allen leuke kandidaten herinner ik mij.

Brace uit 2017 is toch ook rapper? Die ging eruit omdat hij iets afscheurde, daar kon hij ook weinig aan doen.
Brace is zanger. En Defano is meer een influencer/content creator dan een rapper vind ik.
Hotapnyc
pi_206299411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 17:02 schreef Myrh het volgende:
Ben ik de enige die het gek vindt dat het lijkt alsof niemand het spel speelt? zelfs Chatilla blijft de zwakste schakels eruit tikken. En aan het begin snap ik dat, maar team groen had nu toch veel beter iemand anders naar huis kunnen sturen? De samensmelting zou niet zo ver weg meer moeten zijn.

Ik vond die opmerking van Niek tegen Mike daarom ook zo gek, toen Mike naar bevestiging zocht en Niek zei dat hij zich er niet over ging uitlaten... oké, nu weet Mike dus dat het bondje tussen London en Niek veel sterker is en hij er niet echt bij hoort. Als Mike slim was geweest had hij Rose opgezocht en hadden ze samen een sterke speler eruit kunnen tikken. Dzifa was wel meegegaan en dan hadden ze nog maar één iemand anders nodig gehad. Nu is Mike alsnog next in line om te gaan.
Maar blijkbaar is Niek te oprecht en vind Mike het allemaal wel prima?
Eens. Er gebeurt wat dat betreft nog weinig. Een paar keer leek er gekonkeld te worden, maar elke keer is het resultaat dat iedereen op de zwakste gaat. Jammer. Maar goed, straks is de samensmelting en dan moet het wel.
Hotapnyc
pi_206299501
Mss ook omdat het "bners" zijn die elkander nog nodig hebben voor een baan hier of daar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206301202
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 23:18 schreef Eagles89 het volgende:
Hey @:Daslan, misschien herinner je mijn kritische post op (met name) jou nog van vorige week. Ik ben wel behoorlijk gedraaid na zojuist de nieuwste aflevering te hebben gekeken moet ik bekennen. Eigenlijk ben ik 180 graden gedraaid, haha. En ik zou hier nu ook precies dezelfde tekst hebben getikt als jij hier niet aanwezig was geweest overigens.
Je bent namelijk de enige die gewoon maling heeft en het spel vol in stapt, want wie zou er nog meer die keuze voor de koker hebben gemaakt? Heel misschien een Ilias, maar zelfs daar betwijfel ik het, het is tot nu toe allemaal heel voorspelbaar geweest van eigenlijk vrijwel alle kandidaten, ze zouden allemaal zonder uitzondering voor het team kiezen, misschien verstandig maar ongelofelijk saai. En dat je vervolgens ook nog even extra benadrukt aan je kamp dat het een vrij kleine vis was, terwijl we een minuut eerder een halve walvis op dat bord zagen liggen, dát zijn dus momenten waarom ik Expeditie Robinson kijk :) Daarna lees je die tekst in zand op het nieuwe kamp West, en speel je open kaart naar je bondgenoten en tegen de rest speel je nog steeds alsof het een vrij klein visje was. Ik vond het allemaal prachtig in elk geval, eindelijk iemand dit seizoen die de smaak maakt, en uitgerekend door een van de spelers die ik afgelopen weken nog behoorlijk irritant vond.

Het is wel een beetje genant om te moeten toegeven dat de kandidaat die je afgelopen weken echt irritant vond nu de leukste deelnemer is, maar het is wat het is. Welke andere kandidaat heeft dit seizoen tot nu toe voor wat actie gezorgd? Dit was eerdere seizoenen toch wel sneller dat er botsingen waren en reuring, en dat is wat ik dit seizoen wel echt nog miste, dus dank daarvoor :)

Opgevers heb ik elk seizoen altijd een enorme hekel aan, maar ik heb wel echt respect voor iemand die vanwege fysieke klachten opgeeft maar het toch wel even 16 dagen vol heeft weten te houden. Sowieso weinig opgevers dit seizoen, dat hebben we weleens anders gezien en is wel een enorme plus dit seizoen, naast de wel wat (tot nu toe!) saaiere kandidaten.
Ik was de eerste afleveringen van “moah seizoen” maar de aflevering van gister heeft me wel weer hoop gegeven voor een leuke tweede helft van het seizoen. Ook totaal verrast met de eilandraad, gebeurt me niet vaak dat ik overtuigd ben dat iemand eruit gaat en het toch een ander is. Ik had écht gedacht dat Mike exit was. De vooruitblik van volgende aflevering belooft ook weer veel goeds met Daslan lekker veel in de hoofdrol zo te zien :) Nu hopen dat al die acties hem niet te snel de kop gaan kosten, dat zou echt zonde zijn voor de rest van het seizoen.
Hé Eagles, thanks! Wat mij betreft is er vrij veel geoorloofd tijdens het spel, dus een leugentje kan er ook wel vanaf. En als ik heel eerlijk ben, ben ik gewoon niet zo een visliefhebber. Als er een kippetje had gelegen of wat groente & fruit was ik waarschijnlijk nog meer gaan twijfelen. Ik had ook simpelweg geen honger en de rest van mijn team allemaal wél. Dus prima ik had voor het team kunnen kiezen, maar dan was het ook écht voor het team geweest en had ik er niet zo veel aan gehad.

Ik dacht ook dat de samensmeltingsproef er misschien aan zat te komen, waar ik op papier natuurlijk een flinke achterstand heb tegen bijvoorbeeld Ferry, April en Niels. Het enige wat in mijn voordeel was, was dat zij dus honger hadden. Om mijn enige hoop weg te werken, leek me ook niet zo verstandig.

En tsja het viel me ook tegen dat bijna niemand het spel aan het spelen was. Flink gezellig, wellicht zou het kunnen liggen dat er telkens twee teams veilig zijn? En dat er sinds de exit van Susan telkens wel iemand was die ziekjes was of ivm met kleine kinderen het niet heel erg zou vinden om naar huis te gaan.

Maar goed in ieder geval fijn om te horen dat je mijn actie kon waarderen! :D
pi_206301497
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 17:05 schreef Cirilico het volgende:
Mijn hemel, die kleurblokjesproef. "Truus heeft rood... 5 sec stilte... Pietje heeft rood... 5 sec stilte... Jantje heeft rood... 5 sec stilte... De juiste kleur is... 5 sec wachten... Rood."
Godskolere. En dat dan de hele tijd door. Wie bedenkt dat dit zo moet? Ik neem aan dat Nicolette daar zelf ook gek van wordt toch? Zeg gewoon" iedereen rood en dat is juist". Of eigenlijk dat niet eens, gewoon door naar "pak het volgende blokje" wanneer iedereen dezelfde kleur heeft. Verder niet bij stilstaan. Pas als de kleuren verschillen kan je het benoemen.

Tsja, die keuze. Ik vond hem voor het eerst lastig. Eten was tot nu steeds de beste keus, behalve die 2 keren dat je 1 matras kreeg ofzo voor een eiland dat niet per se van jou is. Nu ineens een hele dikke vis tegenover DRIE gevulde kokers. Lastig, lastig.

Kies wat je wilt, maar het schijnheilige eromheen vind ik jammer. Hoezo de anderen vragen om te liegen om jouw eigen image te beschermen? Dat is niet onderdeel van tactisch spelen of iets dergelijks, maar gewoon geniepig zijn. Dan vraag ik mij toch af of men thuis in het echte leven ook zo sneaky is. Gekonkel en tactisch spel vind ik geweldig, begrijp me niet verkeerd, maar hierbij krijg ik het gevoel van onzuiver spel.

Maar goed, blij dat Devrim voor d e koker is gegaan want zorgt wel weer voor wat spanning op de buis.

Die ruzie tussen Chatilla en Harry viel echt reuze mee uiteindelijk. Zij blijft echter wel een dominante persoonlijkheid en ja Harry pikt dat niet. Weet je plaats.

Benieuwd wat volgende week gebeurt. Ze lieten niet zien waarom half Nederland zogenaamd Devrim zou gaan haten dus ik geloof niks van die suggestieve beelden. :P Ik wacht af.
Moet je nagaan dat het dus in het echt nog veel langer duurde. Denk dat meer dan de helft zelfs in versnelde versie niet is laten zien. :O Maar goed ik was er wel blij mee.

Over mijn koker, er was mij door mijn teamgenoten (Juultje en Niels) niet verteld dat de kokers inmiddels allemaal gevuld waren sinds de hussel. Als ik dat had geweten had ik niet tegen mijn team gezegd dat ik eten zou meenemen als er eten was. Dus dat was mijn eigen schuld. En met eten bedoelde ik groente & fruit waar me 2/3 dagen mee vooruit zouden kunnen gaan, omdat dat hiervoor ook telkens de opties waren qua eten.

En mijn hele team wist toch dat ik uiteindelijk wel voor een koker zou gaan, Ferry & April omdat ze sinds dag 1 met mij zaten en weten hoe ik het spel wilde spelen en Niels & Iliass omdat dat mijn nieuwe bondgenoten waren.

Ik wist echt wel dat Rose en Chatilla het zouden doorvertellen. Wat geinig was, Chatilla had ook een verzoekje aan mij, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo uitvergroot. Ach ja. Volgens mij is het aan de reacties van de kampen wel te zien, dat ze het in mijn team hadden verwacht en in de andere teams vooral de mensen die het meest veilig waren zo reageerden.

Over het sneaky zijn in het echte leven, daar zou je mij op mijn woord moeten geloven, maar ik zou zeggen van niet. Ik ben ook helemaal geen onruststoker hier in Nederland, daarom genoot ik er tijdens de Expeditie zo van. Iliass had in de gaten dat het voor mij niets meer dan een spelletje is, vandaar dat hij er wel om kon lachen en dingen als opperrat en gargamel gewoon in mijn gezicht zei.
pi_206301837
Ik ben Harry fan !!!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206303406
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 18:29 schreef Daslan het volgende:

[..]
Oh op die fiets! Ik ben Devrim (nu in team paars), dus vandaar dat ik zei dat ik er de laatste dagen bij Juultje was.
Is Rose in het echt nog knapper?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206313400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Kort geheugen wellicht.
2016 - Gio - 2e
2019 - Akwasi - 6e (zoals je aangaf)
2021 - Défano Holwijn - 17e (van de 26, dus mooie middenmoot)

Van verder terug staat het beroep niet bij de kandidaten op de wiki.

Dit pareltje nog van Zwanetta komt net toevallig langs op mijn Spotify. :D Semi-rap.



Edit: ik bedenk nu dat zij van Temptation Island was volgens mij en niet van Expeditie Robinson. Ik haal door de war met iemand anders maar weet haar naam niet meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cirilico op 13-10-2022 20:21:45 ]
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')