Chicken Bacon Onion, is hier ook enkele keren geweest.quote:
Daarom daar ook alleen maar 'aanbiedingen' uit de app nemen. Dat zijn dan vaak nog de oude prijzen (ok, niet allemaal maar toch....)quote:Op donderdag 16 maart 2023 17:39 schreef Loll het volgende:
https://www.libelle.nl/et(...)r-geworden~b3a9f7aa/
Drie jaar terug misschien maar nu niet meerquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
Vind 8,25 euro (9,05 of zo met frietsaus) voor een medium Big Mac menu idd geen aanbieding meer, die ga ik niet meer halen.
Voor hetzelfde geld kan ik bij de lokale friettent 2 keer een grote porties friet oorlog halen.
Waar je wel de hele avond vol van zit.
Inderdaad, voor een grote patat oorlog betaal ik toch echt meer dan 5¤ bij mijn lokale snackbar.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie jaar terug misschien maar nu niet meer
Verkeerde frietchinees dan.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Inderdaad, voor een grote patat oorlog betaal ik toch echt meer dan 5¤ bij mijn lokale snackbar.
4,10 euro, grote friet oorlog, met dikke friet in schil gefrituurd.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Drie jaar terug misschien maar nu niet meer
Pohquote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
4,10 euro, grote friet oorlog, met dikke friet in schil gefrituurd.
Paar weken terug nog op.
Klein dorpje, gemaakt van aardappelen van lokale boeren, geen Chinezen.
Dan ga je naar een lokaal restaurantquote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:09 schreef KingRadler het volgende:
je krijgt bij een lokaal restaurant meer waar voor je geld dan een Fast Food restaurant
McRib is kansloosquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
Fastfoodrestaurants nuvega troep. Terug naar de roots; de smerige vette hap. Bring back de mcrib en de mcflurry met Milka bolletjes ( was te krijgen rondom de introductie van mcflurry)
vega kan ook smerige vette hap zijn dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
Fastfoodrestaurants nuvega troep. Terug naar de roots; de smerige vette hap. Bring back de mcrib en de mcflurry met Milka bolletjes ( was te krijgen rondom de introductie van mcflurry)
Eens. Maar toch vreet ik er op mn verjaardag één zodat ik gelijk de grootste teleurstelling van het nieuwe jaar achter de rug heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Wat is eraan veranderd?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:10 schreef DKUp het volgende:
Veggie (Spicy) McChicken en McPlant zijn wel te prima bij McDonald’s.
Ik neem liever een Spicy McChicken, McKroket en/of Double Cheeseburger. Homestyle Crispy Chicken hebben ze zo erg verneukt
Gaat helemaal nergens overquote:Op maandag 20 maart 2023 11:28 schreef Enawh het volgende:
Het is allemaal wel onwijs duur geworden zeg bij de McDonald's
9.50 voor een menu zonder frietsaus..
Paar maandjes terug nog via de app nog 6/6,50 voor een menu maar dat is nu ook ruim 8 euro geworden
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eens. Maar toch vreet ik er op mn verjaardag één zodat ik gelijk de grootste teleurstelling van het nieuwe jaar achter de rug heb.je schrijft broertje verkeerd Jimb0000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Als je écht iets over teleurstellingen wil horen moet je eens met je ouders gaan pratenquote:Op maandag 20 maart 2023 13:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je schrijft broertje verkeerd Jimb0000
Ga eens in den haag naar de burger bar. Maken ze voor je neus met vers gehakt je hamburger.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je écht iets over teleurstellingen wil horen moet je eens met je ouders gaan praten
HUHUHUHUHU
En nu heb ik trek in mc donaldsZo'n lekkere mc kroket of of of naar de burgerking voor een whopper die altijd tegenvalt omdat ze die dingen niet lang genoeg in de magnetron flikkeren
Het is echt tijd dat er eens een In-N-Out naar Nederland komt.. maar wat kregen we? Een fucking five guys![]()
Ja zulke zaken zijn prima idd, in rotterdam heb je ook die tent die meerdere jaren van die burgerprijzen wint.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga eens in den haag naar de burger bar. Maken ze voor je neus met vers gehakt je hamburger.
mcdonalsburger king
Mwa burger bar is niet echt te vergelijken met de mac of burgerking al is het wel een keten, ze passen eerder in het straatje van tgi fridays.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga eens in den haag naar de burger bar. Maken ze voor je neus met vers gehakt je hamburger.
mcdonalsburger king
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |