abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206719234
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2022 12:39 schreef Gunner het volgende:

[..]
vind dat nog wel meevallen, tegenwoordig. laatst had ik eentje die zowaar erg lekker gemaakt was

de friet daarentegen.... vroeger ging je voor een lekkere franse friet naar de Mac.

nu bakken ze in oud vet,of te lang... of beide.... veel te wisselend allemaal
lekker franse friet en mac in 1 zin, sorry maar die heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt
  vrijdag 18 november 2022 @ 13:23:04 #77
459912 FlippingCoin
pronouns: papoea/zakazulu
pi_206719465
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het verschil in het eten (bij Mac en BK) is heel erg te merken wanneer het druk / stil is. Ik vind de Mac (BK mwah) niet te nassen als het tijd is om avond te eten. Dan is het er vaak druk en het personeel lijkt het niet bij te kunnen benen, ook door waarschijnlijk te weinig apparatuur om de drukte aan te kunnen.

Ga je tussen lunch en diner in, is het echt prima te doen. Vaak pak ik een burgertje mee tijdens het winkelen :)
Tijdens de drukte is juist vrijwel alles vers, als je na de drukte komt heb je kans op oude zooi.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 18 november 2022 @ 15:01:33 #78
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206720456
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Tijdens de drukte is juist vrijwel alles vers, als je na de drukte komt heb je kans op oude zooi.
Lijkt me sterk, ze maken alles op bestelling.
  vrijdag 18 november 2022 @ 15:04:18 #79
459912 FlippingCoin
pronouns: papoea/zakazulu
pi_206720480
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:01 schreef Gunner het volgende:

[..]
Lijkt me sterk, ze maken alles op bestelling.
Zat zaken niet hoor, zeker niet in de topdrukte. Ze assembleren en pakken het in op bestelling. Absoluut onrealistisch ook, hoeveel frituurpannen en grills moet je dan wel niet hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 21 november 2022 @ 09:02:04 #80
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206756921
Ik zag van het weekend dat ik tegenwoordig ook mcdonalds en burgerking kan laten thuisbezorgen, heeft iemand dat welleens gedaan? en hoe warm is het eten dan nog als het aankomt?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206757628
quote:
15s.gif Op maandag 21 november 2022 09:02 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag van het weekend dat ik tegenwoordig ook mcdonalds en burgerking kan laten thuisbezorgen, heeft iemand dat welleens gedaan? en hoe warm is het eten dan nog als het aankomt?
Burger King Groningen altijd wel warm. En snel bezorgd.
pi_206758458
quote:
15s.gif Op maandag 21 november 2022 09:02 schreef junkiesietze het volgende:
Een paar keer gedaan bij de Mac hier voor de kinderen. Hoewel er weinig sterren gegeven worden was ik altijd wel tevreden. Het eten was nog best warm en het drinken wordt apart ingepakt zodat dat nog koud is. Ik heb er eigenlijk betere ervaringen mee dan dat ik het ter plekke afhaal :')
pi_206811107
@Mortaxx en ik vroegen ons af of de mac terugkeert met de decemberkalender

Is er een upd?
pi_206817004
quote:
In heel Frankrijk krijg je sinds kort herbruikbare plastic frietbakjes als je gaat eten bij McDonald's. Het moet de hoeveelheid afval die het bedrijf produceert drastisch verminderen.

Eerder dit jaar hield McDonald's een proef in een aantal restaurants in Frankrijk om onder meer de kartonnen frietbakjes te verruilen voor plastic bakjes voor mensen die in het restaurant eten.

Na de maaltijd kon je de frietbakjes weer inleveren en werden ze afgewassen voor de volgende klant. Ook de salade werd in schalen geserveerd, drank in glazen en de bekende frietsaus in een afwasbaar bakje.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-mcdonalds-frankrijk
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 25 november 2022 @ 19:50:49 #85
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_206821672
Verkeerde topic :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop: