Ja, download de app en kies iets uit de deals die je krijgt. Anders wordt het veels te duur.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:16 schreef Moass het volgende:
Zondag na jaren weer een keer BK. Tips anyone?
Ik ben even op ziekenbezoek terug in Nederland en kreeg even vetzucht; alle fastfoodketens hier zijn echt schrikbarend duur geworden zonder korting (vergeleken met toen ik uit NL emigreerde). Allemaggies. Was gelijk van gedachten veranderd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, download de app en kies iets uit de deals die je krijgt. Anders wordt het veels te duur.
Aan het salaris van het personeel zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:53 schreef KingRadler het volgende:
Fastfood is duurder geworden dan gezond eten.
Ik zie idd betere couponsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:03 schreef Gunner het volgende:
ah er zijn weer betere coupons
whopper jr menu + extra whopper jr voor 4,95
Gister wel ff dubbele cheeseburger gehaald bij de Mac. Viel niet tegen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Cheeseburger nu 1,25. Zat eraan te komen maar vond die euro altijd heel fijn. 1,25 Valt ook nog wel mee.
Geen idee, maar ik zie dat jullie nog de Small Wrap honing mosterd hebben, nice!quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Belgische McDonalds?
Als Belg en ik erg benieuwd naar jullie mening. Duitse McDonalds is veruit de beste.
Hoe werkt dat dan eigenlijk in de drive?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, download de app en kies iets uit de deals die je krijgt. Anders wordt het veels te duur.
Gewoon activeren in app en qr code scannen bij afrekenenquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:12 schreef Moass het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan eigenlijk in de drive?
De mijne doet het! Ik weet niet of coupons offline er ook zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:00 schreef junkiesietze het volgende:
Ik kan de BK app niet gebruiken, meer mensen last van?
Na inloggen met email adres stopt de app met werken en moet ik alle cache etc verwijderen om de app weer te kunnen opstarten, maaar dan gaat het bij het inloggen weer mis.
ik wil coupons ffs, zijn die ook nog offline verkrijgbaar?
Yesquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:44 schreef KingRadler het volgende:
Gaan we weer December Deals krijgen bij de Mac?
App verwijderd, opnieuw geinstalleerd. zelfde probleemquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:39 schreef Yinny het volgende:
[..]
De mijne doet het! Ik weet niet of coupons offline er ook zijn
McPlant 1 euroquote:
Same here. Playstore commentaar van de laatste weken allemaal app crash.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:50 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
App verwijderd, opnieuw geinstalleerd. zelfde probleem
geen BK voor mij vanavond
Bastards, doen ze gewoon expres, hoeven ze geen korting te geven met alle inflatie etc.quote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Same here. Playstore commentaar van de laatste weken allemaal app crash.
Dit zeiden ze op Facebook:
"Hi, we zijn ermee bezig. Mijn excuses voor het ongemak. Groeten, Eva"
Wat kost ie?quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb de McPlant geprobeerd en vond het prima. Smaakte net zoals een ander McDonalds burger. Wat een compliment is voor de McPlant, of een verontwaardigde aanklacht tegen de vleesburgers van de McDonalds. Kijk maar.
Ik ga hem vaker bestellen, probeer steeds minder vlees te eten en dit gaat prima.
Vooral kipnuggets hebben nauwelijks smaakverschil wat vega-vlees betreft.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had zonder dat ik het wist een vega kipnugget gegeten bij BK. Vriend had voor onze jongste kipnuggets besteld en had voor een keertje de vega gedaan.
Niet-te-vreten.
Nou, ik vond van wel. En droog, niet normaal. Bah.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral kipnuggets hebben nauwelijks smaakverschil wat vega-vlees betreft.
Ik denk dat ik hem alleen zou proberen als ik hem van iemand zou krijgen, no way dat ik daar mijn eigen geld aan ga uitgeven.quote:Op dinsdag 8 november 2022 11:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niet gezien. Had 'm in menu-vorm samen met wat happymeals enzo, niet gelet op de bon.
Volgende keer als ik naar de McD ga stuur ik je een DM of je in de buurt bentquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem alleen zou proberen als ik hem van iemand zou krijgen, no way dat ik daar mijn eigen geld aan ga uitgeven.
Jep dat is overigens al twee jaar zo. Ze zijn echt absurd duur geworden. Een hoofdgerecht in een eetcafe is net zo duur tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben even op ziekenbezoek terug in Nederland en kreeg even vetzucht; alle fastfoodketens hier zijn echt schrikbarend duur geworden zonder korting (vergeleken met toen ik uit NL emigreerde). Allemaggies. Was gelijk van gedachten veranderd.
Voor de huidige prijzen bij de McD en BK kan je net zo goed een Five Guys of een hamburgertent uit de MKB-horeca kiezen, krijg je nog betere kwaliteit ook
Dacht ook eerst niks mis mee maar las pas nadat ik hem had gegeten dat de burger van Beyond Meat is en McD weet hem dan alsnog goed te verneuken want Beyond Meat burgersquote:Op dinsdag 8 november 2022 11:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb de McPlant geprobeerd en vond het prima. Smaakte net zoals een ander McDonalds burger. Wat een compliment is voor de McPlant, of een verontwaardigde aanklacht tegen de vleesburgers van de McDonalds. Kijk maar.
Ik ga hem vaker bestellen, probeer steeds minder vlees te eten en dit gaat prima.
Dan heb je ook precies niks. En ook niet echt McDonalds materiaal.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister McKroket, Nuggets en Friet op. Dat kostte me met drankje nog geen tientje. Prijzen vallen wel mee.
McKroket is wel lekker man. Mcnuggets ook niks mis mee.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan heb je ook precies niks. En ook niet echt McDonalds materiaal.
Is dat een apart merk ofzo ja? Ik dacht dat het een McDonalds gimmick was om het zo te noemenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dacht ook eerst niks mis mee maar las pas nadat ik hem had gegeten dat de burger van Beyond Meat is en McD weet hem dan alsnog goed te verneuken want Beyond Meat burgers
Beyond Meat is de kaviaar onder de vleesvervangersquote:Op woensdag 9 november 2022 19:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is dat een apart merk ofzo ja? Ik dacht dat het een McDonalds gimmick was om het zo te noemen
Waren dat niet altijd Euroknallers? à ¤1,50 (McKroket), ¤2 (McNuggets) en ¤1 (fris).quote:Op woensdag 9 november 2022 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister McKroket, Nuggets en Friet op. Dat kostte me met drankje nog geen tientje. Prijzen vallen wel mee.
Kip 6 kost 2,50 nu, kroket weet ik ff niet. Daarnaast had ik twee sausjes a 0,75 en appelsap. Maar hey, ik hoef an sich de prijzen niet te verdedigen. Men doet alleen alsof het een rib uit je lijf kost maar dat hoeft dus niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waren dat niet altijd Euroknallers? à ¤1,50 (McKroket), ¤2 (McNuggets) en ¤1 (fris).
Als je een middelmatige burger neemt wel jaquote:Op woensdag 9 november 2022 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kip 6 kost 2,50 nu, kroket weet ik ff niet. Daarnaast had ik twee sausjes a 0,75 en appelsap. Maar hey, ik hoef an sich de prijzen niet te verdedigen. Men doet alleen alsof het een rib uit je lijf kost maar dat hoeft dus niet.
Ik wil weer eens de saté McChicken of eindelijk eens byob.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je een middelmatige burger neemt wel ja
R.I.P. de echte Homestyle Crispy Chicken Burger![]()
Ik betaalde 5,95 bij de Mac in Utrecht. Ik vind hem niet voor herhaling vatbaar, de burger heeft zo'n nasmaak. Net zoals de vega variant van Burger King. Ook raar dat je hem enkel na 11:00 daar kunt bestellen.quote:
werkt de app bij jou?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:14 schreef streamjohan het volgende:
Vind Mac erg duur geworden, kom er ook niet maar. Als ik deze vette zooi wil eten, ga ik naar de Burger King en gebruik ik die bonnetjes in de app, scheelt flink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |