Ik heb inderdaad keiharde principes waar niet mee te marchanderen valt. Ik mag hopen jij ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eerst de vraag beantwoordt, kunnen we van daaruit verder discussiëren. Ik heb aangegeven wat voor samenleving je in mijn ogen creëert door hier deels aan toe te geven. Ben je het duidelijk niet mee eens, je vindt het verachtelijk, etc. Prima, jouw mening.
Dan is het wel zo fair om aan te geven wat jouw verwachting is van een samenleving door niet toe te geven en tot het uiterste te gaan, ook als dat nucleair inhoudt. Dan heb je een optie A en een optie B om aan te geven wat je voorkeur heeft. Alleen mijn verwachting als uitgangspunt nemen en dat continu bekritiseren zonder daar iets tegenover te zetten, is nogal makkelijk.
Welk jaartal is de eerste versie?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk ook zelf opzoeken.
[..]
https://www.nato.int/cps/(...)%20eastern%20Ukraine.
Weer een gebroken belofte. Rusland houdt zich niet aan akkoorden.
Is dit een quiz?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk jaartal is de eerste versie?
Vrede is in dit soort gevallen niets anders dan je ogen dichtdoen voor de gruwelijkheden die ongestraft kunnen blijven plaatsvinden. Voor hedendaagse genieën als Elon Musk is dat nog steeds ontzettend lastig te snappen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat werkte zo goed de laatste keer dat er een megalomane gek op ramptoer was idd
respect for sovereignty, independence and territorial integrity of all states and their inherent right to choose the means to ensure their own securityquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat staat er in de NATO - Russia Founding Act?
Als je logistieke en materiële problemen hebt kun je maar beter je ongetrainde en haastig gemobiliseerde versterkingen inzetten bij een nieuw front van 1000km inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Belarus wordt gewoon geannexeerd en gaat dienen als (ver)nieuw(d) front vanuit het Noorden? Zal Polen blij mee zijn zeg..
Ik probeer het te leggen naast de uitbreidingen van de NAVO in 1999, 2004 en verder.quote:
Ja, dat is een week of 2 geleden overeengekomen tussen Poetin en Loekie.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Eerder vanavond zag ik in dit topic of een vorig deel iets voorbij komen dat er wagonladingen vol (letterlijk) Russische militairen in Belarus aankwamen.
Is hier al meer over bekend?
Ben wel benieuwd of dat nieuw gemobiliseerden zijn of professionele militairen.
En of die gaan voor een nieuw aanval vanuit het noorden, of dat die naar Belarus gestuurd zijn om eventuele onrusten in Belarus de kop in te drukken.
Chamberlain gebruikte het akkoord van München om tijd te kopen, zodat de Britse krijgsmacht zich kon voorbereiden op de aanstaande oorlog. Degenen die o.a. hier voor "onderhandelingen" met de perfide Russen pleiten hebben echter hele andere intenties.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe gaat Oekraïne zo'n vredesakkoord afdwingen dan? En wat als Poetin over 2 jaar z'n reet afveegt met dat akkoord? Dan weer een stuk van Oekraïne opgeven?
Waarom komt hier nooit een antwoord op van de Chamberlain types?
Dat hoort bij dat mooie paradoxale gedachtegoed bij dergelijke mensen. De oorlog moet stoppen en Oekraïne moet gebied opgeven want anders vallen er te veel doden, terwijl je op plekken waar de oorlog al gestopt is /ingenomen door Rusland niets anders ziet dan pure horror.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Schattig. Laten we een verdrag met Putin afsluiten want anders gaat hij misschien wel met kernwapens gooien.
Wel verfrissend dat veel “andersdenkenden” inmiddels moeiteloos de Oekraïners gewoon moord en verkrachting toewensen. Die hypocrisie is in ieder geval aan het verdwijnen.
Want je hoopt ergens een tekst te vinden die uiteenzet dat het prima is dat rus de imperialist uit gaat hangen ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer het te leggen naast de uitbreidingen van de NAVO in 1999, 2004 en verder.
Natuurlijk heb ik die ook. Ieder mens neem ik aan wel, maar ze zijn niet voor iedereen hetzelfde.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad keiharde principes waar niet mee te marchanderen valt. Ik mag hopen jij ook.
Okay.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer het te leggen naast de uitbreidingen van de NAVO in 1999, 2004 en verder.
Zal hier straks ongetwijfeld ter sprake komen:quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Eerder vanavond zag ik in dit topic of een vorig deel iets voorbij komen dat er wagonladingen vol (letterlijk) Russische militairen in Belarus aankwamen.
Is hier al meer over bekend?
Ben wel benieuwd of dat nieuw gemobiliseerden zijn of professionele militairen.
En of die gaan voor een nieuw aanval vanuit het noorden, of dat die naar Belarus gestuurd zijn om eventuele onrusten in Belarus de kop in te drukken.
Dat heb ik gemist dan, die overeenkomst.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, dat is een week of 2 geleden overeengekomen tussen Poetin en Loekie.
Tja, een nieuwe aanval vanuit Belarus lijkt mij nogal kansloos.
Die landen mochten niet voor hun zelf kiezen hoe ze hun veiligheid wilden garanderen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als het weggeven van Sudetenland aan Hitler in de hoop dat de boel niet escaleert. En denk je echt dat Poetin akkoord gaat met Oekraïne in de Navo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt troepen opbouwen in de regio, voorwaardelijke raketsystemen opnemen in de voorwaarden, politieke eisen stellen zoals EU of Navo lidmaatschap, neutrale zones of No-fly zones enzovoort.
Het doel wordt nu een beetje om 'Poetin niet zijn zin te geven' ook al druist dat tegen een ieders belang in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |