Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
met een tuinschaar ijzeren dakplaten doorknippen op stream 2 nu
bezigheidstherapie of zo.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom maken ze in hemelsnaam dat afdakje trouwens?
tjaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
met een tuinschaar ijzeren dakplaten doorknippen op stream 2 nu
Daar hadden ze het idd net overquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.
Rookplek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, het is idd een mooi projectquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bezigheidstherapie of zo.![]()
En wel geinig om te zien hoe ze nu klooien met een heggeschaar.
Gelukkig lopen er bhvers rondquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best link zonder handschoenen,dat spul is nogal scherp.
Heb ik niet met Chrome.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door die zwarte layer wordt lastiger gifjes maken
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Live een amputatie zien of een slagaderlijkebloeding
Ik heb ook chrome , en je moet ff wachten voor je een gif kan maken , verder lukt het primaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ik niet met Chrome.
En heeft de fijnste stream ook.
Op zijn geheel eigen wijze...aandoenlijk ventje wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:06 schreef ChocoFan het volgende:
Stream 2 weer binnen en we zien erik zijn bammetje eten
Ja, mijn moederinstinct kwam naar boven en wilde een slabbetje bij hem omdoen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op zijn geheel eigen wijze...aandoenlijk ventje wel.
Of de zweep gaat er overquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:10 schreef spapaars het volgende:
Mad weer over cijfers, sl.
Denk dat ze haar telkens moeten corriseren.
Denk dat je Ima blij maakt met eetbare speeltjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mannencondooms besteld.
[ afbeelding ]
Glijmiddel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of mannencondooms besteld.
[ afbeelding ]
Ja, al uren volgens mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft er nu bijna 10 gedaan.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft er nu bijna 10 gedaan.
Maar haar systeem is veel beter.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Martin was er al een aantal uur mee bezig. Bij Maddy gaan het minstens 4x zo langzaam.
Trek die JW op het moment niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nadir is bang zijn zelfbeheersing te behouden..
Hoe meer gezeik hoe beter!quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Geld over wordt ook nog genoteerd.
Amai, dat wordt een administratie en wss veel gezeik
Bij binnenkomst van de boodschappen komen de "hulpjes " van Maddy weer opdraven, o.a. Wanda en Sasha hadden het snel goed geregeld de vorige keer.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:12 schreef Flory het volgende:
Verheug me al op al die spullen die gaan binnenkomen van het zakgeld![]()
Nee ik had dat! Maar ik had er drie! Waar is mijn -vulmaarin-
Benieuwd of dat allemaal goedgaat
om droog te staan tijdens het rokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
en bij Martin hadden ze ook veel minder zakgeld te besteden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Martin was er al een aantal uur mee bezig. Bij Maddy gaan het minstens 4x zo langzaam.
En sommige bestellen samen o.a. shag en filters. Gaat een puinhoop worden. + bij die en - bij de ander...quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Geld over wordt ook nog genoteerd.
Amai, dat wordt een administratie en wss veel gezeik
Zie liever dat het een chaos isquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij binnenkomst van de boodschappen komen de "hulpjes " van Maddy weer opdraven, o.a. Wanda en Sasha hadden het snel goed geregeld de vorige keer.
Dat ging verrassend goed,er misten iets van 2 zakken chips.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij binnenkomst van de boodschappen komen de "hulpjes " van Maddy weer opdraven, o.a. Wanda en Sasha hadden het snel goed geregeld de vorige keer.
Al eerder gezegd, echt gevaarlijk, moet je op de bouw niet doen, dan heb je een vet probleem (iets met arbeidsvoorwaarden) maar dit is een RLS, dus moet allemaal kunnen. Hopen dat er niets mis gaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er bhvers rond
En ja, levensgevaarlijk natuurlijk, wat ze nu allemaal aan het doen zijn.
Ze is er gewoon heeeel traag in en schrijft alles op kartonnetjes. Martin plakte en knipte het in een of ander bestand.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en bij Martin hadden ze ook veel minder zakgeld te besteden.
Je kunt dit niet meer elkaar vergelijken denk ik
Denk ook dat ze het nu heel goed wilt doen en naar iedereen heel behulpzaam wilw zijn/overkomenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is er gewoon heeeel traag in en schrijft alles op kartonnetjes. Martin plakte en knipte het in een of ander bestand.
Heb het niet gezien toen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging verrassend goed,er misten iets van 2 zakken chips.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar haar systeem is veel beter.
Het was niet zo veel als nu, maar er moest wel heel veel verdeeld worden over allerlei mandjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb het niet gezien toen.
Was het ook zoveel? En samen gekocht met anderen?
Hoeveelheid weet ik niet meer, weet niet of er toen ook gewone boodschappen tussen zaten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Was wel minder maar ook wel samen gekocht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat idd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk ook dat ze het nu heel goed wilt doen en naar iedereen heel behulpzaam wilw zijn/overkomen
Nou, ik heb het laatste half jaar verhalen gehoord van iemand die een tijdje in de bouw heeft gewerkt, ging niet zo veilig daar hoor en ik riep ook, maar er zijn toch regels tegenwoordig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al eerder gezegd, echt gevaarlijk, moet je op de bouw niet doen, dan heb je een vet probleem (iets met arbeidsvoorwaarden) maar dit is een RLS, dus moet allemaal kunnen. Hopen dat er niets mis gaat
Owquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was niet zo veel als nu, maar er moest wel heel veel verdeeld worden over allerlei mandjes
het gaat wel trager, maar is nu wel heel goed terug te vinden denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is er gewoon heeeel traag in en schrijft alles op kartonnetjes. Martin plakte en knipte het in een of ander bestand.
Jasper is een iel mannetje, dat zou iedereen in de loods daar lukken. Als Moraima er bovenop gaat zitten, is hij doodquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Jw heeft vechtsport gedaan, vroeg nadir net aan hem. Jw zegt dat ie dwars door jasper heen zou slaan.
Ja duhhhhhh da's me toch stoere praat zeg.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
Jw heeft vechtsport gedaan, vroeg nadir net aan hem. Jw zegt dat ie dwars door jasper heen zou slaan.
grote bouwen moet het welquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, ik heb het laatste half jaar verhalen gehoord van iemand die een tijdje in de bouw heeft gewerkt, ging niet zo veilig daar hoor en ik riep ook, maar er zijn toch regels tegenwoordig.
Maar goed, niet handig dat de regie niet het goede gereedschap geeft of de bewoners niet het goede gereedschap vragen/bestellen. Voor nu gaat het iig vaak nog goed.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper is een iel mannetje, dat zou iedereen in de loods daar lukken. Als Moraima er bovenop gaat zitten, is hij dood
Ze blijft er wel redelijk kalm onder, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat wel trager, maar is nu wel heel goed terug te vinden denk ik
Heb ergens de hoop dat ze Wanda meer links gaat laten liggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze blijft er wel redelijk kalm onder, had ik niet verwacht.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jasper is een iel mannetje, dat zou iedereen in de loods daar lukken. Als Moraima er bovenop gaat zitten, is hij dood
Ik heb beeld nu.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze passen wel bij elkaar, dat ze het maar heel fijn samen mogen hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
Nadir heeft een nieuw maatje nu
GJ opgebruikt en ingeruild
Wie zou zijn formaat dan zijn een marciano of zo maar die is meer gespierd en ziek. Ging die eigenlijk mee boksen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja duhhhhhh da's me toch stoere praat zeg.
Kanonne neem iemand van je eigen formaat.
GJ is zijn formaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zou zijn formaat dan zijn een marciano of zo maar die is meer gespierd en ziek. Ging die eigenlijk mee boksen?
En Wendy vraagtquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ergens de hoop dat ze Wanda meer links gaat laten liggen
hmm, was klein bedrijfje wel denk ik, kleine groep mannen iig. Geen idee verder maar ik schrok van de verhalenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
grote bouwen moet het wel
zitten ze best bovenop
als je bij de zzp-ers gaat kijken wordt het anders
maar wat je hier ziet is echt een recipe for disaster
Geen idee van zijn formaat van Marciano eik (lengte voornamelijk)quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wie zou zijn formaat dan zijn een marciano of zo maar die is meer gespierd en ziek. Ging die eigenlijk mee boksen?
ze hadden nu een houten haspel(groot) met een trapje erop voor in het middenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hmm, was klein bedrijfje wel denk ik, kleine groep mannen iig. Geen idee verder maar ik schrok van de verhalen
En ja is vragen om ellende daar, gister ook een palet gebruiken als ladder, zijn geen bange kerels iig.
Oh die kan wel in de buurt komen ja, wel benieuwd naar dat boksen iig. Wie tegen wie en zo. Kan ook nooit goed gaan volgens mij, verkeerd tikkie op je neus en alles zit onder het bloed daar. Of een flinke leverstoot en de ander ligt kruipend op de grond. Ja best wel zin in die streams.quote:
Uur per twee personen ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
niet onder de gordel en niet op het hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die kan wel in de buurt komen ja, wel benieuwd naar dat boksen iig. Wie tegen wie en zo. Kan ook nooit goed gaan volgens mij, verkeerd tikkie op je neus en alles zit onder het bloed daar. Of een flinke leverstoot en de ander ligt kruipend op de grond. Ja best wel zin in die streams.
Daarom is er ook gewichtsklasse bij boksen, en kan me ff niet inbeelden of marciano nu een beetje groter is, zat aan jerrold te denken maar die is klein heb ik ontdekt en jw is best lang.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee van zijn formaat van Marciano eik (lengte voornamelijk)
Maar pak in iedergeval een steviger iemand op een beetje gelijke hoogte.
Boksen weet ik niet
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden nu een houten haspel(groot) met een trapje erop voor in het midden
de pallet wordt alleen gebruikt tegen de muur
Berend?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom is er ook gewichtsklasse bij boksen, en kan me ff niet inbeelden of marciano nu een beetje groter is, zat aan jerrold te denken maar die is klein heb ik ontdekt en jw is best lang.
Leverstoot is net boven de gordelquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet onder de gordel en niet op het hoofd
JW ging
Mirthe tegen Kim D
Wanda tegen DJedi
qua mannen
weet ik niet wie tegen wie
Rupert?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom is er ook gewichtsklasse bij boksen, en kan me ff niet inbeelden of marciano nu een beetje groter is, zat aan jerrold te denken maar die is klein heb ik ontdekt en jw is best lang.
Wanda tegen Djedi. Op een of ander manier heb ik idee dat dit zo goed mis kan gaan. Djedi is ook een hittepit merk ik laatste tijd. 1 verkeerde knal en ze vergeven het elkaar nooit meer. Hoop het, meteen breuk in de meangirls.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet onder de gordel en niet op het hoofd
JW ging
Mirthe tegen Kim D
Wanda tegen DJedi
qua mannen
weet ik niet wie tegen wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |