Tsja maar dan heb je twee mogelijkheden dus:quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Er is een speeltuin geraakt, ja.
Het hoeft geen doelwit geweest te zijn om geraakt te kunnen worden.
Om het nog leuker te maken...het schijnt dat grotendeel van het leger in opstand zou komen als Belarus zich zou mengen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Belarus heeft zich al geprobeerd te mengen, dat werd keihard gesaboteerd door hun eigen bevolking. Hele spoorlijnen werden gesloopt. Waar Poetin een ruime meerderheid van de Russen achter zich vindt, wil 90% van de Belarussen die Loekasjenko weg.
Ja dus? Daarmee kan hij gewoon troepen verplaatsen naar de grens.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Lukashenko is elke vorm van legitimiteit en draagvlak kwijt hè. Hij zit er nog omdat Wit-Rusland een politiestaat is en verder niet.
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want er is een speeltuin bestookt?
Alleen wie beschermd hem danquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja dus? Daarmee kan hij gewoon troepen verplaatsen naar de grens.
Hoe ga je dat bewijzen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Als de Russen de elektrakabel van Denemarken hebben doorgeknipt, dan is dat 100% zeker een artikel 5, toch?
Het is toch gewoon Duits grondgebied?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:18 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wordt niet gezien als aanval op een land.
Een ambassade is dat inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is toch gewoon Duits grondgebied?
Als ze accuraat waren dan zouden wel meer en betere doelwitten zijn uitgekozen en geraakt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja maar dan heb je twee mogelijkheden dus:
1) De raketten zijn niet erg accuraat (men weet dit) en vuurt ze toch af op steden.
2) De raketten zijn erg accuraat en men wilde dus wel gewoon die speeltuin raken.
Nederland heeft weinig in de pap te brokkelen. Kan slechts afwachten wat de grote spelers willen/kunnen doen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:30 schreef Confetti het volgende:
Niet om paniek te zaaien maar ik vind de ogenschijnlijk afwachtende houding van de Nederlandse regering erg zorgelijk. We moeten ons voorbereiden op armageddon zodat het land toch nog kan blijven voortbestaan in enige vorm daarna. Dit kan letterlijk in een paar dagen escaleren, en het enige wat Rutte roept is dat we internationaal moeten samenwerken blabla.
Bouw toch eens bunkers ofzo.
Ik kan qua eten wel ff vooruit hier, maar als stroom en water wegvalt ben ik snel klaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:30 schreef Confetti het volgende:
Niet om paniek te zaaien maar ik vind de ogenschijnlijk afwachtende houding van de Nederlandse regering erg zorgelijk. We moeten ons voorbereiden op armageddon zodat het land toch nog kan blijven voortbestaan in enige vorm daarna. Dit kan letterlijk in een paar dagen escaleren, en het enige wat Rutte roept is dat we internationaal moeten samenwerken blabla.
Ja. Maar ik begrijp dat kremlin.ru dat niet laat zien. En de FVD whatsapp groep ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want er is een speeltuin bestookt?
Op militair vlak ja. Op het vlak van bescherming van de burgerbevolking is het toch echt een Nederlandse politieke keuze.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland heeft weinig in de pap te brokkelen. Kan slechts afwachten wat de grote spelers willen/kunnen doen.
Dan zou Rutte moeten toegeven dat het tijd voor paniek is. Zie ik hem niet doen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:30 schreef Confetti het volgende:
Die vertrekt met de oranjes op tijd naar veiligere oorden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan zou Rutte moeten toegeven dat het tijd voor paniek is. Zie ik hem niet doen.
Hetzelfde als waarom ze Oekraïne geen wapens wilden geven.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:33 schreef speknek het volgende:
Het Duitse consulaat in Kyiv is ook geraakt. Ben benieuwd wat ze nu gaan bedenken waarom ze geen reactie moeten geven.
Laffe herder dat het isquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die vertrekt met de oranjes op tijd naar veiligere oorden.
Ik las wel dat het alleen een beruchte bron is die dat meldt. Is daar meer over te vinden?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:33 schreef speknek het volgende:
Het Duitse consulaat in Kyiv is ook geraakt. Ben benieuwd wat ze nu gaan bedenken waarom ze geen reactie moeten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 10-10-2022 11:56:42 ]While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
https://m.bild.de/politik(...)2388.bildMobile.htmlquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik las wel dat het alleen een beruchte bron is die dat meldt. Is daar meer over te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |