wtf...quote:
Noord-Korea zou je idd in 1 dag van de kaart vegen als je ervoor zou gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
N-Korea gaat hier echt geen partij zijn.
Als dat zo zou zijn dan had de hele wereld wel sancties tegen Rusland, alleen het Westen heeft sancties.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:10 schreef ExTec het volgende:
WO3 is onzin.
Want het gaat niet gebeuren dat de hele wereld met elkaar oorlog gaat voeren.
Het wordt hooguit iedereen tegen rusland.
Mee eens. Tijd voor een dictatuur in de EU en het afschaffen van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als Hongarije nu nog boe roept dan sodemieteren we ze per direct de EU uit.
Met NK hadden we 40 jaar geleden al moeten afrekenen. Toen ze nog geen kernwapens hadden. Nu zijn we te laat.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Noord-Korea zou je idd in 1 dag van de kaart vegen als je ervoor zou gaan.
Is ook een heel land apart, de meeste inwoners weten niet eens hoe de buitenwereld (buiten NKorea) eruit ziet als je die verhalen leest van mensen die naar Zuid-Korea weten te vluchten.
Volgens mij ook het enige land ter wereld wat in feite een grote gevangenis is.
Ik lees net dat er onderhoud wordt gepleegd aan de kabel sinds enige tijd en dat de stroomstoring al sinds vrijdag is.quote:
Wat is FORTE?quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:17 schreef Aether het volgende:
FORTE vliegt een stuk dichterbij sinds vandaag
https://www.flightradar24.com/FORTE10/2dc90b5a
De legerleiding en soldaten van Belarus weigeren te vechten in Oekraïne. De kans is groot dat er dan tanks voor de deur staan bij Loekiequote:Op maandag 10 oktober 2022 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Probleem wordt denk ik wel dat als Belarus zich gaat mengen, Oekraïne weer het noorden moet gaan verdedigen.
En heb niet de indruk dat ze daar de bandbreedte voor hebben.
Maar als aan de andere kant het volk daar dermate opgehitst wordt dat in Belarus intern de vlam in de pan schiet... Is het resultaat voor Oekraïne in the end misschien wel positief. Mits het Belarus leger zich ook keert tegen Lukashenko & de Russen.
Onder de Wit-Russen is helemaal geen draagvlak voor deze oorlog.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Probleem wordt denk ik wel dat als Belarus zich gaat mengen, Oekraïne weer het noorden moet gaan verdedigen.
Maar als aan de andere kant het volk daar dermate opgehitst wordt dat in Belarus intern de vlam in de pan schiet... Is het resultaat voor Oekraïne in the end misschien wel positief. Mits het Belarus leger zich ook keert tegen Lukashenko & de Russen.
Zou kunnen, maar of het als een aanval wordt beschouwd is natuurlijk voornamelijk een politiek besluit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:18 schreef NoXia het volgende:
[..]
Wordt niet gezien als aanval op een land.
Niet perse, want tot nu toe is het voor veel landen een ver van mijn bed show. India bijvoorbeeld heeft 1,4 miljard mensen om zelf voor te zorgen, dus die kijken er vooral opportunistisch naar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:17 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan had de hele wereld wel sancties tegen Rusland, alleen het Westen heeft sancties.
Als we de experts mogen geloven heeft Oekraïne nog wel het nodige achter de hand. Hele in het westen opgeleide eenheden die nog niet aan het front gesignaleerd zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Kul.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:19 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Dat is duits grondgebied, nu moet NATO wel ingrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |