SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
Misschien ziet Rusland de hele wereld wel als Russisch.....quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
China ziet idd Taiwan gewoon als Chinees daarom zeggen ze dat ook (zonder dat ze zichzelf hypocriet vinden, zijn ze natuurlijk wel).
Ik denk niet dat UA nu gedesillusioneerd afhaakt, wat jij?quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:16 schreef trein2000 het volgende: [..] Beetje een ‘bommen op Rotterdam’ strategie dit. Maar wie zijn toch de nazi’s in dit conflict.
![]()
Zodat de bevolking deze terreur in het kwadraat moet ondergaan? Die stoppen nooit, die vechten tot de laatste man.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat UA nu gedesillusioneerd afhaakt, wat jij?
Ik ben klaar met Saudi-Arabië en het hypocriete opstelling van het westen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben echt hélemaal klaar met die tering Russen![]()
En met alle goedpraters/pro Rusland trollen.
Geef Oekraïne die ATACMS, geef ze Patriots, ga meehelpen om Russische doelen op Oekraïns grondgebied te vernietigen. Gooi alles op alles om die kut Russen eruit te schoppen
Wijzig maar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:18 schreef trein2000 het volgende:
Er staat fakenews, propaganda, je reinste leugenachtige berichtgeving in de TT.
Dan ben je vast en zeker ook wel bereid om geen van olie afgeleide producten te gebruiken toch? Zou anders wel hypocriet van je zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben klaar met Saudi-Arabië en het hypocriete opstelling van het westen.
Alles om de olie toch?
Dat hebben de Amerikanen ooit 100% express per ongeluk gedaan in Belgrado.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als een raket zn doel mist en per ongeluk de chinese ambassade raakt.
Alleen als je aangeeft dat het altijd al van jou is geweest. Naderhand uiteraard even een eerlijke peiling in het huis houden met de nieuwe bewoners met de vraag of iedereen akkoord is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Als ik het huis van Erno binnen val en mensen vermoord, is het dan ook mijn huis?
En zelfs dan is men nog mild bezig, want eigenlijk zou je massaal militaire doelen in Rusland moeten aanvallen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben echt hélemaal klaar met die tering Russen![]()
En met alle goedpraters/pro Rusland trollen.
Geef Oekraïne die ATACMS, geef ze Patriots, ga meehelpen om Russische doelen op Oekraïns grondgebied te vernietigen. Gooi alles op alles om die kut Russen eruit te schoppen
Blijkbaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Als ik het huis van Erno binnen val en mensen vermoord, is het dan ook mijn huis?
https://en.m.wikipedia.or(...)e_Russian_Federationquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Ja, het is allemaal wel leuk geweest Erno. Je hebt je lolletje gehad dus lazer nu maar weer op.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)e_Russian_Federation
Hier staat hoeveel slachtoffers gevallen zijn bij het proces van hereniging van De Krim met Rusland.
Nee, als de buurman van Erno zijn huis binnenvalt moet die weg, maar dan spreken we af dat de buurman van Erno stopt met zn huis vernielen en de bewoners vermoorden, en Erno dan stopt met proberen zn buurman zijn huis uit te slaan. Om het snel op te lossen krijgt de buurman van Erno wel de tuin van Erno om bij zijn eigen huis te trekken. Dan is het probleem opgelost en heeft de buurt ook geen last meer van de overlastquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:21 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |