SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 05:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik ga me vandaag maar ziek melden. Keelpijn is nog steeds heftig en mijn stem is ook nog weg. Vannacht ook nauwelijks geslapen, dus ik gooi de handdoek in de ring.
misschien dan toch maar een bezoekje aan je huisarts plannen ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
Dank je. Het is echt voor het eerst in 10 jaar of zo dat ik me ziek heb gemeld. En dan nog zou ik waarschijnlijk nog wel kunnen werken, maar ik kan geen telefoon opnemen. En ik had geen zin in discussies met mijn collega daarover, dus leek ziek melden me het beste. En mijn keelpijn is ook wel echt erg. Pijnstillers werken nu ook al niet meer![]()
Zelftest is negatief, dus ik vermoed dat ik een keelontsteking heb.
Heel verstandig! en ziek ook goed uitquote:Op maandag 10 oktober 2022 05:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik ga me vandaag maar ziek melden. Keelpijn is nog steeds heftig en mijn stem is ook nog weg. Vannacht ook nauwelijks geslapen, dus ik gooi de handdoek in de ring.
Ziek = ziek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
Dank je. Het is echt voor het eerst in 10 jaar of zo dat ik me ziek heb gemeld. En dan nog zou ik waarschijnlijk nog wel kunnen werken, maar ik kan geen telefoon opnemen. En ik had geen zin in discussies met mijn collega daarover, dus leek ziek melden me het beste. En mijn keelpijn is ook wel echt erg. Pijnstillers werken nu ook al niet meer![]()
Zelftest is negatief, dus ik vermoed dat ik een keelontsteking heb.
Het begin is in ieder geval gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste 2 verhuisdozen heb ik ingepakt. Nog 198 te gaan
Woensdag het logeerbed demonteren en dan gestaag verder met de hele zolderquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
Het begin is in ieder geval gemaakt
Doos voor doos, meer kunnen jullie niet doen!quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Woensdag het logeerbed demonteren en dan gestaag verder met de hele zolder
Goedemorgen deze morgen.quote:
Ja, gaat wel iets beter. Vannacht goed geslapen en de keelpijn is te doen zonder pijnstillers. Ben aan het twijfelen of ik vandaag weer ga werken of niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Hoe gaat het nu? Al iets beter?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gaat wel iets beter. Vannacht goed geslapen en de keelpijn is te doen zonder pijnstillers. Ben aan het twijfelen of ik vandaag weer ga werken of niet.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gaat wel iets beter. Vannacht goed geslapen en de keelpijn is te doen zonder pijnstillers. Ben aan het twijfelen of ik vandaag weer ga werken of niet.
fixed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Niet twijfelen. Gewoon niet gaan werken nog. Ziek het eerst goed uit.
Ik stel voor dat je vandaag en morgen deze week in ieder geval nog niet gaat werken.
En goedemorgen Mad.
De koorts is nu behoorlijk gezakt gelukkigquote:
Oh, dat is best naar om te horen just me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:13 schreef just me het volgende:
Gisteren mijn vaccinatie gekregen en voor de 1e keer heb ik behoorlijk koorts gekregen. Ik had nog nooit 39 graden koorts gehadGolfen afgebeld voor vandaag en ik ga helemaal niets doen.
goedemorgen
![]()
Goedemorgen en beterschap, just me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:13 schreef just me het volgende:
Gisteren mijn vaccinatie gekregen en voor de 1e keer heb ik behoorlijk koorts gekregen. Ik had nog nooit 39 graden koorts gehadGolfen afgebeld voor vandaag en ik ga helemaal niets doen.
goedemorgen
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Oei, ik heb een rel veroorzaakt in de professionele Nederlandse whiskywereld en nu ben ik volgens velen een azijnzeiker...
Nope, doe eens linkje aubquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je het betreffende item op Facebook gezien/gelezen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]Wat een gezelligheid daar. Je gaat er niet met gestrekt been in, je houdt het heel netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook, de poster van het originele 1e bericht, op wie ik reageer, ken ik ook al ruim 20 jaar. Heb hem gisteren via PM ook verteld wat ik er van vond. Hij geeft me daar volledig gelijk, om vervolgens weer in het openbaar een andere pet op te zetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid daar. Je gaat er niet met gestrekt been in, je houdt het heel netjes
Zolang het geen corona is, vind ik het best.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:33 schreef MadMaster het volgende:
Mochten jullie van mij wat 'vreemde' posts zien qua opmaak, smileys e.d., dan heeft dat waarschijnlijk een verklaarbare reden (iets met bèta en zo)...
Nee, maar als het zover mocht komen, dan zal ik je informeren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het geen corona is, vind ik het best.
Nou nee, nu moeten we de onderdelen zelf naar beneden sjouwen en naar de stort brengen, anders zouden de verhuizers het dragen.quote:
Dan wachten tot het een beetje leeg is en de boel van de trap af laten stuiteren...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nou nee, nu moeten we de onderdelen zelf naar beneden sjouwen en naar de stort brengen, anders zouden de verhuizers het dragen.
Tsja, dat is balen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan de lades van het bed wel laten verhuizen, scheelt weer in elkaar zetten.
Maar echt zo frustrerend, we zijn allebei erg geoefend in het monteren en demonteren van allerlei spullen van Ikea en dit ding zat zo muurvast dat er geen beginnen aan was. Vanalles geprobeerd, tot WD40 aan toe en toen hebben we het maar gesloopt.
Ik heb geen idee, allemaal de hort op of zo...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is iedereen? Allemaal ziek in bed?
Tsja, de beelden zijn populairder dan de song...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit was het eerste wat ik zag toen ik het topic in kwam, ik dacht even dat ik verkeerd zat.
Cool dat het dan uiteindelijk toch lukt he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dat is balen.
Hier ben ik vandaag ook bezig geweest met WD40, een grendelslot brak na 25 jaar af en dat kreng zat muurvast...
Was hier al wezen zoeken naar een oplossing, totdat ik zelf het licht zag:
K&W / Verwijderen insteekgrendel slot
Yep, nu morgen nog het nieuwe slot er in zetten...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cool dat het dan uiteindelijk toch lukt he?
Soms weer even wat andere dingen proberen, hoop binnenkort mijn nieuwe speeltje op te kunnen halen:quote:
Dat ziet er echt heel cool uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms weer even wat andere dingen proberen, hoop binnenkort mijn nieuwe speeltje op te kunnen halen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hij is in bestelling en heel moeilijk leverbaar, schijnt.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is in bestelling en heel moeilijk leverbaar, schijnt.
Je kan er een SSD HD inbouwen en dan heb je niks anders meer nodig.
Heb er onlangs in de winkel mee lopen spelen, er werd nog net niet omgeroepen of iemand me uit de ballenbak wilde halen...
Yep, en ik was al tevreden met wat ik had.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
MadMaster wil opgehaald worden uit Sma-sma-sma-smaland smaland [insert bassloop]
En echt vet handig een ingebouwde ssd..
Dat spul wordt echt steeds mooier
Dan wordt het tijd voor nieuwquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, en ik was al tevreden met wat ik had.
Dat begint alleen nu wel wat te slijten hier en daar.
Potmetertjes gaan wat kraken en zo...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten en dank voor het muzikale vermaak
quote:20:01 : Blunt Axe - Ben d'r helemaal klaar voor
20:04 : Nightcrawlers - Push The Feeling On
20:08 : Robin S. - Luv 4 Luv (Stones)
20:12 : Robin S - Show Me Love (Original 12inch Version)
20:17 : M-People - One Night In Heaven (Hustlers Convention Remix)
20:21 : Heatwave - Boogie Nights
20:25 : Bee Gees - You Should Be Dancing (Mike Maurro Mix)
20:31 : Divine - Native Love [Remixed by Mark Moore]
20:37 : Zouk Machine - Maldon
20:41 : Jeff Wayne - Forever Autumn - N-Trance Remix 2
20:46 : Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
20:51 : Clash - Rock The Casbah
20:54 : U2 - New Year’s Day - (Ferry Corsten Remix)
21:00 : U2 - Vertigo (Redanka Power Mix)
21:04 : M - Pop Muzik (Pop Mart Mix)
21:08 : Hazell Dean - Who's Leaving Who
21:11 : Fun Fun - Happy Station (Original 12'' Version)
21:18 : Sabrina - Boys (Summertime Love) (12 Inch)
21:24 : Bronski Beat - No More War (Leather Strip Remix)
21:29 : Rebel MC - Street Tuff - Scar Mix 12
21:32 : The Beatmasters - Ska Train
21:35 : Indeep - Last Night A DJ Saved My Live (Ska House Mix)
21:40 : Bee Gees - You Should Be Dancing (Bentley And Steir Remix) (123bpm)
21:43 : Diana Ross - Chain Reaction (Dewey B & Spike Remix)
21:46 : Lady Gaga - Born This Way (Dada Life Remix)
21:48 : George Michael - I Want Your Sex 2011 (Freemasons Vocal Club Mix - MadMaster Edit )
21:53 : Madonna - Jump (Axwell Remix)
21:58 : Mory Kante - Yeke Yeke 2011 (Robbie Rivera Mix)
22:04 : Yothu Yindi - Treaty (Leftside Wobble Edit)
22:09 : Wes - Alane (Club Remix) (Full Version)
22:14 : Donna Summer - I Feel Love (Patrick Cowley 12 Inch Mega Mix, 1982)
Goedemorgen.quote:
Hetzelfde als gisteren. Nauwelijks een stem en nog steeds keelpijn, maar niet zo erg dat ik pijnstillers moet slikken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 06:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Elke dag weer een beetje beter?
Sowieso vandaag nog niet gaan werken, als ik jou was. Gewoon goed uitzieken.
Nog maar een dagje rustig aan dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteren. Nauwelijks een stem en nog steeds keelpijn, maar niet zo erg dat ik pijnstillers moet slikken.
Dan inderdaad goed voor jezelf zorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:47 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik doe vandaag ook nog rustig aan, de koorts is weg maar ik voel me nog niet lekker.
Ik ben nu neusverkouden en dan gaat het slapen ook niet optimaal maar... de zon schijntquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan inderdaad goed voor jezelf zorgen.
Ja, die had ik 15 jaar geleden dan ook al...quote:
Daar heb ik de laatste nachten ook last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nu neusverkouden en dan gaat het slapen ook niet optimaal maar... de zon schijnt
Balen hè... vanavond maar weer ouderwets Vicks Vaporub smeren, wie weet helpt het.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste nachten ook last vanMaar ik ben alleen verkouden, geen griep of corona.
Heb jij er 's nachts last van dat de zon schijnt?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:33 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar heb ik de laatste nachten ook last vanMaar ik ben alleen verkouden, geen griep of corona.
Zit je hier weer tegen een lege ruimte te praten…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef livelink het volgende:
Zo, ik voel me weer een beetje mens![]()
Hopelijk jullie ook, just me en zorro28.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, alle foto’s zijn ingepakt, net als de inhoud van 2 boekenkasten. Morgen weer een dag, en dan eerst een foto maken van hoe het nu in Billy staat zodat we met uitpakken lekker makkelijk meters kunnen maken
Ik ben alweer klaar met bankhangen en ik heb alweer wat meer energie. Zaterdag een groot feest op Concordia dat ik mee organiseer en ik wil dan wel fit zijn...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:10 schreef livelink het volgende:
Zo, ik voel me weer een beetje mens![]()
Hopelijk jullie ook, just me en zorro28.
Vandaag knoopsgatenelastiek in de band gezet en nu ziet hij lekker en is hij niet te grootquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, het feest waar je gaat shinen in je nieuwe rok
Goed bezigquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag knoopsgatenelastiek in de band gezet en nu ziet hij lekker en is hij niet te groot
Ik mocht vandaag voor controle naar onze nieuwe tandarts en ik mag binnenkort meteen onder het mes bij de kaakchirurg voor een wortelpuntoperatie…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag knoopsgatenelastiek in de band gezet en nu ziet hij lekker en is hij niet te groot
Dat klinkt naarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag voor controle naar onze nieuwe tandarts en ik mag binnenkort meteen onder het mes bij de kaakchirurg voor een wortelpuntoperatie…![]()
![]()
Heb ik ook eens gehad. Voorbij voor je er erg in hebt. Slijpen ze punt van je wortel af, en zetten ze een soort dopje erop. Paar hechtingen en klaar. Is minder erg dan tanden trekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag voor controle naar onze nieuwe tandarts en ik mag binnenkort meteen onder het mes bij de kaakchirurg voor een wortelpuntoperatie…![]()
![]()
ik moest even opzoeken wat dit is...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Heb nergens last van, maar de gemaakte foto wees uit dat er een cyste in mijn kaak zit, onder de plek waar ik ooit een wortelkanaalbehandeling heb gehad.quote:
quote:Wortelpuntoperatie (apexresectie)
Onder het zichtbare gedeelte van een tand of kies bevindt zich de wortel. In iedere wortel loopt een wortelkanaal. Dit kanaal is gevuld met pulpa. Dit kan door tandbederf, een lekkende vulling of een val ontstoken raken. In dat geval voert uw tandarts een wortelkanaalbehandeling uit. Soms kan er ondanks een wortelkanaalbehandeling toch een ontsteking bij de wortelpunt ontstaan en moet er een apexresectie of wortelpuntoperatie uitgevoerd worden. Om een wortelpuntoperatie uit te kunnen voeren maakt de kaakchirurg een kleine snee in het tandvlees en klapt dit iets open. Vervolgens boort hij met een klein boortje door het bot naar de punt van de wortel en maakt de wortel schoon. Vaak wordt er ook een stukje van de wortelpunt weggehaald. Daarna vult hij het einde van het wortelkanaal op met een kleine vulling. Op deze manier wordt het kanaal afgesloten waardoor nieuwe ontstekingen in de toekomst worden voorkomen. De wortelpuntoperatie gebeurt onder plaatselijke verdoving.
Verdoven werkt bij mij nauwelijks en dan nog snijden, boren en hakken…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad. Voorbij voor je er erg in hebt. Slijpen ze punt van je wortel af, en zetten ze een soort dopje erop. Paar hechtingen en klaar. Is minder erg dan tanden trekken.
Brrr, ik zou niet met je willen ruilenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Oké.... ik weet dat ik van tand trekken meer last had.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verdoven werkt bij mij nauwelijks en dan nog snijden, boren en hakken…
Tsja, de kans dat ik het ter plekke niet laat uitvoeren, is niet zo heel klein.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké.... ik weet dat ik van tand trekken meer last had.
Succes dan!
als je er geen last van hebt en je gebit er niet onder te lijden heeft dan een jaartje wachtenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, de kans dat ik het ter plekke niet laat uitvoeren, is niet zo heel klein.
Onder algehele verdoveing kan ook, maar pas over een jaar dan…
Sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je hier weer tegen een lege ruimte te praten…![]()
Maar laat ik je dan verblijden met de boodschap dat mijn verkoudheid nu al 2 dagen voorbij is…
Zo bedoelde ik het niet, jij kreeg geen respons op je goede wensen…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry![]()
Die had ik inderdaad gemist.
Ik heb geen idee wat de impact kan zijn als ik wacht, dus ik zit enorm in dubio…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
als je er geen last van hebt en je gebit er niet onder te lijden heeft dan een jaartje wachten
Ai, sterkte alvastquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nergens last van, maar de gemaakte foto wees uit dat er een cyste in mijn kaak zit, onder de plek waar ik ooit een wortelkanaalbehandeling heb gehad.
Zie er als een blok beton tegenop…
[..]
Ik denk dat het ergste dat kan gebeuren, is dat je er wel last van gaat krijgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de impact kan zijn als ik wacht, dus ik zit enorm in dubio…
Die kans is er, maar behalve de afspraakmaakster van de kaakchirurg heb ik er nog niemand over kunnen spreken…quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergste dat kan gebeuren, is dat je er wel last van gaat krijgen.
En geloof me.... dat wil je niet.
Oh, dat is niet erg. Als je ziek op bed ligt kun je niet reageren, maar gelukkig ligt just me niet meer op bed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, jij kreeg geen respons op je goede wensen…
maar wel veel op de bankquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is niet erg. Als je ziek op bed ligt kun je niet reageren, maar gelukkig ligt just me niet meer op bed.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel veel op de bank
en nu gaat de pc weer uittot morgen
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel veel op de bank
Welterusten just me.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel veel op de bank
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, het gaat wel goed. Ik hoest nog een beetje, maar de keelpijn is zo goed als weg en mijn stem wordt ook weer normaler. Ik ga vandaag wel werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Gaat het nog steeds goed?
Je gaat toch nog niet werken hè? Ik zou nog maar even goed uitzieken.
Ik zou deze week nog lekker uitgeziekt hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed. Ik hoest nog een beetje, maar de keelpijn is zo goed als weg en mijn stem wordt ook weer normaler. Ik ga vandaag wel werken.
ik zou vooral even goed uitzieken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed. Ik hoest nog een beetje, maar de keelpijn is zo goed als weg en mijn stem wordt ook weer normaler. Ik ga vandaag wel werken.
Ik heb je net weer ziek gemeld, rust lekker uit vandaag en morgen…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb je net weer ziek gemeld, rust lekker uit vandaag en morgen…
Goedemorgen!
Ben je weer aan de Hello Fresh, lekker hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestelling van Hello Fresh in de koelkast, menu gemaakt voor de hele week, lekker overzichtelijk zo.
Mocht er iemand als nieuwe klant een gratis box voor 3 dagen willen, doe me dan een dm met je e-mailadres dan komt er een code jouw kant op.
Lekker makkelijk vooral, deze keer veel Aziatische dingen waar weinig werk aan zit. Hierna wacht ik weer op zo’n zelfde goede aanbieding denk ik. Maar ik geef eerst Symph op het nieuwe adres een gratis box kado voor in de eerste week ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ben je weer aan de Hello Fresh, lekker hoor
Slimquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker makkelijk vooral, deze keer veel Aziatische dingen waar weinig werk aan zit. Hierna wacht ik weer op zo’n zelfde goede aanbieding denk ik. Maar ik geef eerst Symph op het nieuwe adres een gratis box kado voor in de eerste week ofzo
Dank je, maar zelfs gratis wil ik het niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestelling van Hello Fresh in de koelkast, menu gemaakt voor de hele week, lekker overzichtelijk zo.
Mocht er iemand als nieuwe klant een gratis box voor 3 dagen willen, doe me dan een dm met je e-mailadres dan komt er een code jouw kant op.
En nu vol z.s.m. vol zien te krijgen.quote:
Alles is al over gezet, nu alleen nog even updaten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:54 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu vol z.s.m. vol zien te krijgen.
Welkom zorro.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom zorro.
Alweer een beetje opgeknapt?
Fijn.quote:
Heb je het wel geprobeerd?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Oh Annie, ik zou wel willen, maar ik kennie…
Het is rustig vanavond ja.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:45 schreef brother52 het volgende:
Robert Cray met band - Don’t be afraid of the dark
Dinsdagavond toen ik draaide was er ook het eerste uur niemand.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is rustig vanavond ja.
Geen idee waar iedereen is.
Die zijn natuurlijk nog druk met pakken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdagavond toen ik draaide was er ook het eerste uur niemand.
Pas later kwamen DDM & Henk, net toen ik dacht er mee op te houden.
Werd het toch nog gezellig. Reeds!
Dank uquote:
Vast.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk nog druk met pakken.
Met dichte flessen is proeven ook wel moeilijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast.
Straks een line-up voor een whisky proeverij morgen bij ons thuis samenstellen, open flessen tasting…
Je hebt genoeg in huis. Als dat maar geen keuze stress wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast.
Straks een line-up voor een whisky proeverij morgen bij ons thuis samenstellen, open flessen tasting…
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met dichte flessen is proeven ook wel moeilijk.
Wie is Koos?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren heeft zij mij verlaten,
Liet mij voor altijd alleen…
RIP Koos…
Goede avond en welkom.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Koos Alberts denk ik.
Goedenavond
quote:
Paarden?quote:
Werkelijk waar, als ik The Jacksons 5 zeg is het altijd The Jacksons en vice versa.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Werkelijk waar, als ik The Jacksons 5 zeg is het altijd The Jacksons en vice versa.
Beide.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
Dit is Jennifer of Juniper. Ik versta het net niet helemaal.
Niks mis met je orenquote:
Dit is een andere.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Hé, die hebben we pas geleden ook al gehad.
Sjek Sjersey met z'n Maria…
Nietes, hij zong nog steeds over z'n Maria…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is een andere.
[ afbeelding ]
Lang geleden dat je liefde hebt gevonden in een lift?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat je liefde hebt bedreven in een lift?
Ik breng het dan braaf naar 'gevonden voorwerpen'quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat je liefde hebt gevonden in een lift?
Ik wilde het niet zo plat stellen. Maar ik weet dat dat bedoeld werd.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik breng het dan braaf naar 'gevonden voorwerpen'
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik breng het dan braaf naar 'gevonden voorwerpen'
Wat kut is, mag je best als kut benoemen…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo plat stellen. Maar ik weet dat dat bedoeld werd.
Dat ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat je liefde hebt gevonden in een lift?
Dat is kut.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kut is, mag je best als kut benoemen…
Ik bedoelde meer dat het lang geleden is dat ik het nummer hoorde.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zo plat stellen. Maar ik weet dat dat bedoeld werd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:21 schreef Fogel het volgende:
Mijn bestelvinger heeft de hik. Heb blijkbaar twee kamers gereserveerd in hetzelfde hotel in twee verschillende boekingen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:21 schreef Fogel het volgende:
Mijn bestelvinger heeft de hik. Heb blijkbaar twee kamers gereserveerd in hetzelfde hotel in twee verschillende boekingen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef MadMaster het volgende:
American Express - CBSN&Y (of iets minder)…
Gewoon eentje annuleren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]Kan je testen welk bed beter ligt
Wedden dat je de verkeerde annuleert? Dat je eindigt op dat bed met die vieze ingedeukte matras en lawaaige buren.quote:
Achja, de ene heeft twee bedden, de ander een. We hebben er maar een nodig, dus het maakt niks uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Wedden dat je de verkeerde annuleert?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Rubberen Robbie - Hit The Big Time
Dat is te horen inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Dit was dus ook nog de glamrock periode van hun, zoals je hoort…
Ze zaten in de intro aan de doedelzak!quote:
Ah, deze.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zaten in de intro aan de doedelzak!
Je wil gaan dansen?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wil gaan dansen?
Ga je gang hoor.
Alweer vliegen, boring…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zat ik zondag in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |