SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 05:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik ga me vandaag maar ziek melden. Keelpijn is nog steeds heftig en mijn stem is ook nog weg. Vannacht ook nauwelijks geslapen, dus ik gooi de handdoek in de ring.
misschien dan toch maar een bezoekje aan je huisarts plannen ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
Dank je. Het is echt voor het eerst in 10 jaar of zo dat ik me ziek heb gemeld. En dan nog zou ik waarschijnlijk nog wel kunnen werken, maar ik kan geen telefoon opnemen. En ik had geen zin in discussies met mijn collega daarover, dus leek ziek melden me het beste. En mijn keelpijn is ook wel echt erg. Pijnstillers werken nu ook al niet meer![]()
Zelftest is negatief, dus ik vermoed dat ik een keelontsteking heb.
Heel verstandig! en ziek ook goed uitquote:Op maandag 10 oktober 2022 05:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Ik ga me vandaag maar ziek melden. Keelpijn is nog steeds heftig en mijn stem is ook nog weg. Vannacht ook nauwelijks geslapen, dus ik gooi de handdoek in de ring.
Ziek = ziek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
Dank je. Het is echt voor het eerst in 10 jaar of zo dat ik me ziek heb gemeld. En dan nog zou ik waarschijnlijk nog wel kunnen werken, maar ik kan geen telefoon opnemen. En ik had geen zin in discussies met mijn collega daarover, dus leek ziek melden me het beste. En mijn keelpijn is ook wel echt erg. Pijnstillers werken nu ook al niet meer![]()
Zelftest is negatief, dus ik vermoed dat ik een keelontsteking heb.
Het begin is in ieder geval gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste 2 verhuisdozen heb ik ingepakt. Nog 198 te gaan
Woensdag het logeerbed demonteren en dan gestaag verder met de hele zolderquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:43 schreef just me het volgende:
[..]
Het begin is in ieder geval gemaakt
Doos voor doos, meer kunnen jullie niet doen!quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Woensdag het logeerbed demonteren en dan gestaag verder met de hele zolder
Goedemorgen deze morgen.quote:
Ja, gaat wel iets beter. Vannacht goed geslapen en de keelpijn is te doen zonder pijnstillers. Ben aan het twijfelen of ik vandaag weer ga werken of niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Hoe gaat het nu? Al iets beter?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gaat wel iets beter. Vannacht goed geslapen en de keelpijn is te doen zonder pijnstillers. Ben aan het twijfelen of ik vandaag weer ga werken of niet.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gaat wel iets beter. Vannacht goed geslapen en de keelpijn is te doen zonder pijnstillers. Ben aan het twijfelen of ik vandaag weer ga werken of niet.
fixed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Niet twijfelen. Gewoon niet gaan werken nog. Ziek het eerst goed uit.
Ik stel voor dat je vandaag en morgen deze week in ieder geval nog niet gaat werken.
En goedemorgen Mad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |