Dan zou ik liegen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je hebt 'Jij bent duidelijk intelligenter dan ik' verkeerd geschreven.
https://www.gpfans.com/nl(...)-in-japan-in-gevaar/quote:Als afgelopen maart wordt gezien als de 'Reporting Period of the breach', dan zal een eventuele straf op het huidige seizoen van 2022 worden toegepast. Mocht de FIA besluiten punten in mindering te brengen, dan rest ook nog de vraag of ze dit in het constructeurs- of coureurskampioenschap doen. Als dat laatste het geval is, dan zal Verstappen zijn titel, die hij vandaag veroverde in Japan, - in ieder geval tijdelijk - moeten inleveren. Of Verstappen dan de kans heeft de titel alsnog veilig te stellen in de resterende races, hangt dan weer af van de hoeveelheid punten die in mindering worden gebracht.
Darom staat het vraagteken in de TTquote:
En volgens Betteridge's law of headlines betekent dat dus dat het antwoord 'Nee' is.quote:
wow weer wat geleerdquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:17 schreef Jane het volgende:
[..]
En volgens Betteridge's law of headlines betekent dat dus dat het antwoord 'Nee' is.
Jij hebt niet de cognitieve capaciteiten om die inschatting te maken.quote:
Volgens de officiele site van FIA Formula 1 wel.quote:
Het is trouwens officiële.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens de officiele site van FIA Formula 1 wel.
Het is trouwens Max; eigennamen schrijf je met een hoofdletter.
Wat een rare attitude heb jij vanavond. Slaap voortaan maar lekker uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens de officiele site van FIA Formula 1 wel.
Het is trouwens Max; eigennamen schrijf je met een hoofdletter.
Ja, dat weet ik. Maar het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten. Wat is jouw excuus?quote:
En iemand uitschelden voor slappeling is in jouw belevingswereld geen rare attitude?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een rare attitude heb jij vanavond.
Het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten. Wat is jouw excuus?
Als je dat nou zelf origineel had verzonnen was het grappig geweest, nu is het wel een zwaktebod.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:33 schreef Maanvis het volgende:
Het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten.
Dat was geen uitschelden, meer een conclusie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En iemand uitschelden voor slappeling is in jouw belevingswereld geen rare attitude?
Zie post #4quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom staat er een ? in de TT?
Je bent de . vergeten achter dequote:Op zondag 9 oktober 2022 23:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je dat nou zelf origineel had verzonnen was het grappig geweest, nu is het wel een zwaktebod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |