quote:Op zondag 19 februari 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die herkende ik in dat shot van veraf even niet, ze stonden verstopt achter Logano's haar.
Ja, dit zeg ik al sinds de introductie van de stages en sinds Rick het tussensprints begon te noemen. Er hoeft ook geen ander woord voor te zijn, het heeft namelijk al een naam: stages.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:02 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het woord "tussensprint" niet passend vinden. Het is geen sprint, het is een stage, een eerste deel vd wedstrijd. En Tweede en derde natuurlijk.
Probleem is dat ik ook geen ander woord weet
Het is op zich wel zo dat richting het einde van een stage vaak nog veel positiewisselingen zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dit zeg ik al sinds de introductie van de stages en sinds Rick het tussensprints begon te noemen. Er hoeft ook geen ander woord voor te zijn, het heeft namelijk al een naam: stages.
Je wint stage één, je wint stage twee. Het is niet zo dat je 'tussensprint één aan het einde van stage één' ofzo wint. Het hele principe van een stage is al een tussenresultaat an sich.
Ja, maar dat heb je bij een race ook. Dat is gewoon het einde van de stage. En wie daar als eerste over de lijn komt wint de stage, niet een tussensprint. Een tussensprint zou eventueel kunnen als de stand na X ronden punten oplevert, maar we daarna wél gewoon door blijven racen. Nu heb je na een stage een caution, dus is het een afgebakend deel van de race en geen echte tussensprint.quote:Op zondag 19 februari 2023 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is op zich wel zo dat richting het einde van een stage vaak nog veel positiewisselingen zijn
Inderdaad!quote:Op zondag 19 februari 2023 21:17 schreef heywoodu het volgende:
De Amerikaanse toren met posities links in beeld ipv de walgelijk irritante bewegende ticker die we met de internationale feed altijd hadden![]()
eindelijkquote:Op zondag 19 februari 2023 21:17 schreef heywoodu het volgende:
De Amerikaanse toren met posities links in beeld ipv de walgelijk irritante scrollende ticker die we met de internationale feed altijd hadden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |