Wat een mafkees zeg, stadion verbod voor een aantal maandenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)-verdachte~a9403ca1/
Voor degene die gestoken is dan wel mag ik hopen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een mafkees zeg, stadion verbod voor een aantal maanden
Uhhm nee voor de degene die gestoken heeft..quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor degene die gestoken is dan wel mag ik hopen.
Die heeft dat niet nodigquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhhm nee voor de degene die gestoken heeft..
Vanuit de cel kan hij toch niet even zomaar naar de wedstrijdquote:
Moeten ze hem wel eerst oppakkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanuit de cel kan hij toch niet even zomaar naar de wedstrijd
Genoeg camera's daar. Moet ook wel ook met al die criminelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel eerst oppakkenEn denk niet dat ie maanden blijft vast zitten
Dat is waar jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg camera's daar. Moet ook wel ook met al die criminelen
Ze zijn alleen zo plakkerig soms jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Haal die sliertjes er ook atlijd af
[ twitter ]
Nou ja, hij heeft wel iemand neergestoken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg je ze er idd niet afquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo plakkerig soms ja
Ach maand vast zitten tik over de vingers en degene is weer vogelvrijquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel iemand neergestoken.
Aai over de bol. Zijn ze wel goed in hier idd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach maand vast zitten tik over de vingers en degene is weer vogelvrij
4 jaar als ze poging tot moord kunnen bewijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien welquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 jaar als ze poging tot moord kunnen bewijzen.
Ja pittige dame. En nog steeds gelukkig met haar man. Die Joleen niet kon afpakkenquote:
Alles goed met je moeder?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pittige dame. En nog steeds gelukkig met haar man. Die Joleen niet kon afpakken
Wat gaan ze onderzoeken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik wil een onderzoekscommissie of anders Remkes
Ja nog twee weken voor het grote feest. Ik heb er nu al zin inquote:
Mjah, is het wel terreur? Je kan ook zeggen dat het barmhartigheid isquote:
Oh ja .... sterktequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nog twee weken voor het grote feest. Ik heb er nu al zin in
quote:
Sluiten dat stadion ...quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, is het wel terreur? Je kan ook zeggen dat het barmhartigheid is
Voetbal verbiedenquote:
Ik heb er betere ideeen mee, al wordt niet iedereen daar even blij vanquote:
Nou als Ajax wint word de stad gesloopt. Als ze verliezen idem. Zie ik niet met tennis of F1quote:
Voor Aloa https://9gag.com/tag/dolly-parton?ref=searchquote:
Mijn ex maakte altijd een kots geluid.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef engine het volgende:
Vanmorgen al wereldkampioen geworden, Arsenal weer bovenaan....en nu MvG in de finale van de World Grandprix.
Top dag
Die geluiden hoor ik hier af en toe in de buurt iddquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ex maakte altijd een kots geluid.senal
Echtquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geluiden hoor ik hier af en toe in de buurt idd
Ohquote:
Nee in Zwedenquote:
United fan zeker?quote:
Ja coole vlagquote:
Dat heb ik hier het hele jaar doorquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef Soury het volgende:
Echt het is oktober. Nu gaat er al vet dik vuurwerk af. Zo geen zin in
Nee toch?quote:
Het is soms echt kei hard hier. En er zit een school hierquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja serieus ... niet elke dag, maar wel elke week minimaal
In een dorp gaan wonen. Hier wachten ze netjes tot 31 december.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef Soury het volgende:
Echt het is oktober. Nu gaat er al vet dik vuurwerk af. Zo geen zin in
Nee mijn zus woont in de Beemster (dorp) en daar is het erg. En hun hond gaat helemaal uit zijn plaatquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
In een dorp gaan wonen. Hier wachten ze netjes tot 31 december.
Wie is dit ook al weer?quote:
Wednesdayquote:
Totaal geen behoefte om dat te gaan kijkenquote:
Ow dat is dan een neppequote:
De film was leuk om eens gezien te hebben. Meer niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte om dat te gaan kijken
quote:
Je bent enthousiast vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik mis de dislike nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent enthousiast vanavondIets te vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |