Wat een mafkees zeg, stadion verbod voor een aantal maandenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)-verdachte~a9403ca1/
Voor degene die gestoken is dan wel mag ik hopen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een mafkees zeg, stadion verbod voor een aantal maanden
Uhhm nee voor de degene die gestoken heeft..quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor degene die gestoken is dan wel mag ik hopen.
Die heeft dat niet nodigquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhhm nee voor de degene die gestoken heeft..
Vanuit de cel kan hij toch niet even zomaar naar de wedstrijdquote:
Moeten ze hem wel eerst oppakkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanuit de cel kan hij toch niet even zomaar naar de wedstrijd
Genoeg camera's daar. Moet ook wel ook met al die criminelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel eerst oppakkenEn denk niet dat ie maanden blijft vast zitten
Dat is waar jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg camera's daar. Moet ook wel ook met al die criminelen
Ze zijn alleen zo plakkerig soms jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Haal die sliertjes er ook atlijd af
[ twitter ]
Nou ja, hij heeft wel iemand neergestoken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg je ze er idd niet afquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo plakkerig soms ja
Ach maand vast zitten tik over de vingers en degene is weer vogelvrijquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel iemand neergestoken.
Aai over de bol. Zijn ze wel goed in hier idd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach maand vast zitten tik over de vingers en degene is weer vogelvrij
4 jaar als ze poging tot moord kunnen bewijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien welquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 jaar als ze poging tot moord kunnen bewijzen.
Ja pittige dame. En nog steeds gelukkig met haar man. Die Joleen niet kon afpakkenquote:
Alles goed met je moeder?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pittige dame. En nog steeds gelukkig met haar man. Die Joleen niet kon afpakken
Wat gaan ze onderzoeken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
Ik wil een onderzoekscommissie of anders Remkes
Ja nog twee weken voor het grote feest. Ik heb er nu al zin inquote:
Mjah, is het wel terreur? Je kan ook zeggen dat het barmhartigheid isquote:
Oh ja .... sterktequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nog twee weken voor het grote feest. Ik heb er nu al zin in
quote:
Sluiten dat stadion ...quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, is het wel terreur? Je kan ook zeggen dat het barmhartigheid is
Voetbal verbiedenquote:
Ik heb er betere ideeen mee, al wordt niet iedereen daar even blij vanquote:
Nou als Ajax wint word de stad gesloopt. Als ze verliezen idem. Zie ik niet met tennis of F1quote:
Voor Aloa https://9gag.com/tag/dolly-parton?ref=searchquote:
Mijn ex maakte altijd een kots geluid.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef engine het volgende:
Vanmorgen al wereldkampioen geworden, Arsenal weer bovenaan....en nu MvG in de finale van de World Grandprix.
Top dag
Die geluiden hoor ik hier af en toe in de buurt iddquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ex maakte altijd een kots geluid.senal
Echtquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geluiden hoor ik hier af en toe in de buurt idd
Ohquote:
Nee in Zwedenquote:
United fan zeker?quote:
Ja coole vlagquote:
Dat heb ik hier het hele jaar doorquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef Soury het volgende:
Echt het is oktober. Nu gaat er al vet dik vuurwerk af. Zo geen zin in
Nee toch?quote:
Het is soms echt kei hard hier. En er zit een school hierquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja serieus ... niet elke dag, maar wel elke week minimaal
In een dorp gaan wonen. Hier wachten ze netjes tot 31 december.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef Soury het volgende:
Echt het is oktober. Nu gaat er al vet dik vuurwerk af. Zo geen zin in
Nee mijn zus woont in de Beemster (dorp) en daar is het erg. En hun hond gaat helemaal uit zijn plaatquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
In een dorp gaan wonen. Hier wachten ze netjes tot 31 december.
Wie is dit ook al weer?quote:
Wednesdayquote:
Totaal geen behoefte om dat te gaan kijkenquote:
Ow dat is dan een neppequote:
De film was leuk om eens gezien te hebben. Meer niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte om dat te gaan kijken
quote:
Je bent enthousiast vanavondquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik mis de dislike nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Je bent enthousiast vanavondIets te vieren?
Gelukkig is de dikgedrukt er nogquote:
Zn hart zal wel weer op hol zijn geslagenquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar happy birthday ofzoquote:
T was hier veels te stilquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Van Harte ... ja weer een succesvol dagjequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:31 schreef engine het volgende:
Ik vier m'n verjaardagEn Max, Arsenal en MvG
Thanksquote:
Dankjequote:
En ook nog solex gereden vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Harte ... ja weer een succesvol dagje
Mocht je ook zo'n lange leren jas aan ?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
En ook nog solex gereden vandaagHad alleen wel de traagste van iedereen.
Ohh dat is cool. Deisyy weet er alles vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
En ook nog solex gereden vandaagHad alleen wel de traagste van iedereen.
Nee dat niet. Die hingen er wel. Had best gekund.....ondanks het zonnetje toch best fris op dat ding.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mocht je ook zo'n lange leren jas aan ?
Dankjewelquote:
Bij ons hing thuis een lange donker bruinequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Die hingen er wel. Had best gekund.....ondanks het zonnetje toch best fris op dat ding.
En die was ook bedoeld voor op de brommer?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons hing thuis een lange donker bruine
Ik weet niet meer waar die voor bedoeld was ..... familie stuk of zo , maar ja je kon hem aan op de brommerquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
En die was ook bedoeld voor op de brommer?
Serie begint in november op Netflixquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal geen behoefte om dat te gaan kijken
Nou fijnquote:
Had je ook een brommer?quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar die voor bedoeld was ..... familie stuk of zo , maar ja je kon hem aan op de brommer
Ja een Yamaha FS1quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Had je ook een brommer?
Ik heb een tijdje een 70cc Honda gehad. Semi automatisch...Was wel een leuk ding.
Even opgezocht...quote:
Dankjequote:
Was een 2e hands opgevoerdequote:Op zondag 9 oktober 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Even opgezocht...
Dat vind ik wel mooi zo'n ouderwets type.
Nog even denk ikquote:
Nou dat hoef je niet hier te laten zienquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat hoef je niet hier te laten zien
Of hij loopt te zieken en het is morgen pasquote:
Yep nog een goed uurquote:
Elke dag een feestje. Verjaardagen zijn niet zo belangrijk.quote:
Dat zijn ze ook niet. Alsnog leuk om een beetje te vieren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag een feestje. Verjaardagen zijn niet zo belangrijk.
Opzich niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag een feestje. Verjaardagen zijn niet zo belangrijk.
Vind je? Leuk als je kind bent.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook niet. Alsnog leuk om een beetje te vieren.
Dan zal ik wel kind zijn.quote:
Ik wil het het liefst afschaffen. Elke verjaardag. Koop je cadeau bonnen omdat diegene alles al heeft en je krijgt ze weer terug een paar maanden later. Duhhquote:Op zondag 9 oktober 2022 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor een kind is het wel leuk ja. Ook als ouders jarig zijn.
Dat doe je zelf. Ik koop eigenlijk nooit cadeautjes en verwacht ook niet dat mensen mij iets geven. Van m'n ouders al jaren niks gehad en in de vriendengroep doen we dat ook al heel lang niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het het liefst afschaffen. Elke verjaardag. Koop je cadeau bonnen omdat diegene alles al heeft en je krijgt ze weer terug een paar maanden later. Duhh
Zo werkt het niet in mijn familie. Ik heb wel eens gezegd dat ik liever er niks aan doe. "Nou we komen toch hoor"quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. Ik koop eigenlijk nooit cadeautjes en verwacht ook niet dat mensen mij iets geven. Van m'n ouders al jaren niks gehad en in de vriendengroep doen we dat ook al heel lang niet meer.
En dan mag jij weer voor drank zorgenquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in mijn familie. Ik heb wel eens gezegd dat ik liever er niks aan doe. "Nou we komen toch hoor"
Nou ja ik zit min of meer in de stres een week lang. Ik zit er niet op te wachtenquote:
Dan zou ik ze niet binnen laten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in mijn familie. Ik heb wel eens gezegd dat ik liever er niks aan doe. "Nou we komen toch hoor"
Ja echtquote:
Ja echt inderdaad. M'n moeder vind dat ook niet leuk maar die weet inmiddels wel dat het toch geen zin heeft. Ik doe niet open.quote:
Dankjequote:
Ook bedanktquote:
Misschien is er vandaag wel niemand jarigquote:
Vandaag zouden oa. jarig zijn; Napoleon Bonaparte, Paul Kruger en Ferdinand Bordewijk.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien is er vandaag wel niemand jarig
Die zijn vrij dood allemaal, dus zijn niet meer jarigquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:06 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaag zouden oa. jarig zijn; Napoleon Bonaparte, Paul Kruger en Ferdinand Bordewijk.
Zouden oa jarig zijnquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn vrij dood allemaal, dus zijn niet meer jarig
Wende Snijders, David Lee Roth, Bart Brentjens.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn vrij dood allemaal, dus zijn niet meer jarig
Wiequote:Op maandag 10 oktober 2022 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
Wende Snijders, David Lee Roth, Bart Brentjens.
Ik hoop dat het niet tegen je zin Feli zeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt inderdaad. M'n moeder vind dat ook niet leuk maar die weet inmiddels wel dat het toch geen zin heeft. Ik doe niet open.
Dat vind ik dan weer raar. Dat je op je eigen verjaardag dingen tegen je zin in gaat doen.
ja, nee, ja, nee binair gesproken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
ah het is een comspiracy
https://www.helderziende-(...)y/1010-betekenis.php
Nee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet tegen je zin Feli zeg.
Neeh, stomme details in het leven ook altijd.quote:
ff snel danquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, stomme details in het leven ook altijd.
Ach, laatste slok, ik heb een druk weekend gehad.quote:
dan mag hetquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, laatste slok, ik heb een druk weekend gehad.
Lekker, morguh Pullupquote:
Nou(nauw) is niet wijd, maar wel lekker op zijn tijdquote:
Je hebt er weer een paar mooie uitgezochtquote:Op maandag 10 oktober 2022 06:37 schreef pullup het volgende:
Birdies
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed familiefeestje gehad dusquote:Op maandag 10 oktober 2022 06:58 schreef mario390 het volgende:
morgen,gisteren is uit verrassing vor zijn broeder vor 60er de onkel uit
wien gekomen heb ik ook nog en keer metvieren moeten we zijn om 21 00
naar huis gekomen
Gezellig Mario, las al dat je zijn koffer moest dragen. Hopelijk was die niet al te zwaarquote:Op maandag 10 oktober 2022 06:58 schreef mario390 het volgende:
morgen,gisteren is uit verrassing vor zijn broeder vor 60er de onkel uit
wien gekomen heb ik ook nog en keer metvieren moeten we zijn om 21 00
naar huis gekomen
Wat een gezelligheid, gefeliciteerd Marioquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:04 schreef mario390 het volgende:
deze onkel van me wat in wien levt was 2019 laatste keer
bij ons,is de broeder van mijn moeder en van mijn andere onkel de 60 geworden is
vandaag gaan we nog middageten morgen rijdt hij met de
zug weer terug nach wien
nee de was niet zwaar hij heeft nur cadeutjes ingepakt om dat hij morgenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig Mario, las al dat je zijn koffer moest dragen. Hopelijk was die niet al te zwaar
Dat is echt heel naar, vooral als je geen lucht voldoende krijgtquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:07 schreef mario390 het volgende:
sneu is dat hij zuckerziek is en het met de lung heeft
soms problemen met de lucht maar hij is erst 65
ja en laatste jaar moesten we nach wien bellen dat hem de politie gaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid, gefeliciteerd Mario
Is dat die oom die toen zo ziek was en in het ziekenhuis lag?
Wel fijn dat hij nu een keer bij jullie is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en laatste jaar moesten we nach wien bellen dat hem de politie gaat
zoeken om dat hij gevallen is en niet met de phone heeft kunnen bellen daar is
ook mijn moeder volgende dag straks nach wien
jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn dat hij nu een keer bij jullie is.
Hoelang moet hij reizen voor hij bij jullie is?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang moet hij reizen voor hij bij jullie is?
weet ik niet preciesquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang moet hij reizen voor hij bij jullie is?
Zo dan een beste reis dus voor die man. Jammer dat hij niet langer kan blijvenquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
weet ik niet precies
ik geloof van wien tot klagenfurt 3 uren
maar dann was gisteren zondag en hij moest in klagenfurt
1,5 uren wachten tot de volgende zug nach bleiburg gerijden
is zondag is zo rijden hier deze route nur weinige züge
nee gaat niet daar was hij in deze huis met verpflegters isquote:Op maandag 10 oktober 2022 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan een beste reis dus voor die man. Jammer dat hij niet langer kan blijven
Is het niet te regelen dat als hij langer blijft er thuiszorg (Heimpflege) voor hem komt .
Oke jammer dat dat niet kan als hij een weekje weg zou willenquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee gaat niet daar was hij in deze huis met verpflegters is
kregt hij elke week therapien
Morguh heerquote:
Beetje sloom is wel te overkomen tochquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:05 schreef pullup het volgende:
Meestal geen moeite mee omdat ik in het weekeinde toch doorwerkMaar dit is gen goede maandag, gewoon een beetje sloom
Ja hoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje sloom is wel te overkomen toch
Ach, die mindere dagen zijn wel weer goed soms. Laat zien dat men er hard voor moet blijven werken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoorheb me door de ochtend geworsteld en het gaat ook al weer beter
![]()
Meestal heb ik maandag ochtend juist een leuke sessie met de goede atleten maar het ging allemaal niet vanzelf
Dat soort acties lijken de dag er op altijd minder 'stoer'quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
Als je ex de helft van de spullen opeist…
Lolquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
De pure haat ook weerquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:22 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.ad.nl/show/st(...)re-sterren~ae0ecbee/
Wat ziet hij echt slecht uit zeg
Ik zag gisteren ook al een paar filmpjes van hem, ik werd er een beetje verdrietig van.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ook zo rot ziekte Parkison bahquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ook al een paar filmpjes van hem, ik werd er een beetje verdrietig van.
Op een bepaald moment viel er een stukje kauwgom uit zijn mond, hij maakte er een grapje over, pakte het op en stopte het terug in zijn mond. Bewondering voor deze man.
Zwaaiquote:
Toevallig bezit ze wel de mooiste weelderige bos 'haar' die je ooit gezien hebt, jonguh.quote:
Is dat leontienquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toevallig bezit ze wel de mooiste weelderige bos 'haar' die je ooit gezien hebt, jonguh.![]()
[ afbeelding ]
van wanneer is die fotoquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toevallig bezit ze wel de mooiste weelderige bos 'haar' die je ooit gezien hebt, jonguh.![]()
[ afbeelding ]
2016quote:
Echt mooi jaquote:
Een echte diehard die zijn leven riskeert voor een tweetquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
In 2015, photographer Atif Saeed captured this intense photograph of a male lion moments before it launched an attack on him. He narrowly escaped with this incredible shot of a face-to-face with a lion about to kill.
[ afbeelding ]
Was een tweet maar zo krijg ik de foto groter
Zou je die aan je muur hangen zo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:54 schreef pullup het volgende:
In 2015, photographer Atif Saeed captured this intense photograph of a male lion moments before it launched an attack on him. He narrowly escaped with this incredible shot of a face-to-face with a lion about to kill.
[ afbeelding ]
Was een tweet maar zo krijg ik de foto groter
Sorry,dat wist ik niet.quote:
Wat heeft u aan de muur hagen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je die aan je muur hangen zo?
Eerst afschieten, dan ophangen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je die aan je muur hangen zo?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje verstopt welquote:
Kleedje voor de open haard.quote:
Ik ben aan het zoeken voor nieuwe dingen aan de muurquote:
Ik heb een Günther Blum.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken voor nieuwe dingen aan de muur
Als ik daarop google krijg ik vooral heel erg veel rouwberichtenquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik daarop google krijg ik vooral heel erg veel rouwberichten
Maar hij is van de vrouwelijke beelden?
mooie fant welquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik twijfel over deze voor tegen de muur:
[ afbeelding ]
https://www.xiart.nl/nl/elephant-approaching.html?id=220116185
Hoi Koen, beetje laat, was op pad..quote:
Fries is dan ook een taal,geen dialect.quote:
2016 had ik al gepost.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Koen, beetje laat, was op pad..
Geen idee van wanneer. Moest vroegert altijd wel om haar lachen als ze op de buis was en wat zei, of op straat. Jaar of 20 terug had ik een vriendin die haar ook hilarisch vond, mede om de wijze van praten op een soort interessant-doenerige manier: sommige woorden uitspreken terwijl ze dan vrij hard inademde. Mede misschien leuker voor mij (en die ex) dan voor jou omdat we haar vaak voorbij moesten zien lopen bij ons huis toentertijd. En ik dan soms de voordeur even uitliep om haar te groeten op haar manier (diep inademend en dan praten) "goedenavond".
Ik wens die ouwe meut het beste
Hoezo? Zijn toch ook maar wat stomme onverstaanbare klankjesquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fries is dan ook een taal,geen dialect.
Boef.
Sil ik dy efkes oer de knibbel lisse jonkje en dy wot ferstan bybringe?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn toch ook maar wat stomme onverstaanbare klankjes
Hjer alles yn e macht,hoe ist mei jo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Schandalig anyhows![]()
Hoe giet it mei dy buorman?
Je ondertiteling is stukquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sil ik dy efkes oer de knibbel lisse jonkje en dy wot ferstan bybringe?
Zijn spelling ookquote:
Even een appje naar Leco,hij wist het gelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks! ik zal het nooit vergeten. I owe you one!
Ik zal jou tegen de muur zetten, vuile dierenbeul!!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik twijfel over deze voor tegen de muur:
[ afbeelding ]
https://www.xiart.nl/nl/elephant-approaching.html?id=220116185
Alles oke, thanks.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hjer alles yn e macht,hoe ist mei jo?
Ex van je, Leco?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even een appje naar Leco,hij wist het gelijk.
Dat probleem is opgelost.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles oke, thanks.
Jullie hebben toch een enge buurman die overlast geeft/gaf?
Dat waren mijn wilde haren euh jaren.quote:
Vleeschquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik zal jou tegen de muur zetten, vuile dierenbeul!!!
[ afbeelding ]
Daar mag ik niks over zeggen,maar de rust is wedergekeerd.quote:
U lust wel een slurfje?quote:
Geen idee hoe olifant smaakt, daar zal ik ook nooit achterkomenquote:
Paart wel gegeten,vond ik niet echt lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe olifant smaakt, daar zal ik ook nooit achterkomen
Hont, kad of paart kan zomaar wel op hem menu staan.
Rond kerst vorig jaar eens zitten kijken welke diersoorten hier allemaal te krijgen zijn als voer,quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paart wel gegeten,vond ik niet echt lekker.
Wij slachten vroeger met kerst een eigen kalkoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rond kerst vorig jaar eens zitten kijken welke diersoorten hier allemaal te krijgen zijn als voer,
best nog wel wat was dat
quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar mag ik niks over zeggen,maar de rust is wedergekeerd.
Echt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paart wel gegeten,vond ik niet echt lekker.
Das gewoon lekker toch en niet heel bijzonder vlees.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij slachten vroeger met kerst een eigen kalkoen.
Python is wel een optie.Gaat Soul leuk vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das gewoon lekker toch en niet heel bijzonder vlees.
Zag dingen als kangoeroe, struisvogel, krokodil, zebra, bizon, eland, python, kameel, lama en buffel staan.
Ach, je moet er iets voor over hebben toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Python is wel een optie.Gaat Soul leuk vinden.
[ afbeelding ]
Even een receptje zoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, je moet er iets voor over hebben toch?
Nu een pic zonder die enge knakworstslang en die rok&pantyquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Python is wel een optie.Gaat Soul leuk vinden.
[ afbeelding ]
Loetje verkocht toch ook paardenbiefstuk?quote:
Klopt! En dan veinzen dat het rund was, tochhhh?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loetje verkocht toch ook paardenbiefstuk?
Die tijd is ze allang vergeten,ze is nu MOD op een site in Amerika.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nu een pic zonder die enge knakworstslang en die rok&panty. Just kiddingggg. Doe haar de groetjes, ook al bestaat de kans dat ze me een lul vindt na de zojuist geplaatste flauwe opmerking over die imaginaire foto en misschien eerder al een opstootje in de sc van uto
Anyhow, groetzels en ook aan jezelf
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klopt! En dan veinzen dat het rund was, tochhhh?!
I know. Soms zitten we samen ff bloot te facetimenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tijd is ze allang vergeten,ze is nu MOD op een site in Amerika.
Ben jij dat? Flinke piemel wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
I know. Soms zitten we samen ff bloot te facetimen
Si, graciasquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben jij dat? Flinke piemel wel.
Mooie benen.quote:
Haha, ik zocht weer 'ns die gast waarvan ik eerder schreef dat dat m'n voorstelling van jouw uiterlijk wasquote:
Deze?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ik zocht weer 'ns die gast waarvan ik eerder schreef dat dat m'n voorstelling van jouw uiterlijk was. Kon 'm nu niet vinden. Weet je het nog?
Leek er wel op, maar nein. Kijk nog even...quote:
Nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:28 schreef sly-nl het volgende:
Gevondennnnn:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
40+ / [40+ SC #4300] Gast_op_Afstand_GOA-Godin
Thanks voor het linkje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:37 schreef sly-nl het volgende:
Deze nog:, omdat ik dacht dat ik een quoot plaatste
![]()
Dit gezien afgelopen weekeinde:
https://www.rottentomatoes.com/m/nothing_compares
[ [url=https://resizing.flixster.com/YLRSG5rZgp-Ml28UkY11Sl9vHSE=/300x300/v2/https://flxt.tmsimg.com/assets/p22025736_v_v13_aa.jpg]afbeelding[/url] ]
Zeer de moeite waard van t kieken. Ze mag dan wel gek zijn etc., maar het waarom is verklaarbaar naar aanleiding van haar jonge leven. Wel een zwak voor dat wicht.
https://www.theguardian.c(...)trait-sinead-oconnor
quote:
Lekker koeze.Ik sil beppe knyn wol efkes freegje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
10 december is er btw een meet, oma heeft zeker nog een boudoir over voor een Friese vreemdeling, hoorde ik![]()
Kinderbedtijd! Trusten Fritz! Lekker sliepeuhhh
Ah cool thanks!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:01 schreef sly-nl het volgende:
Oja, @:tonja, nog vergeten eerder naar aanleiding van dat nummer van de Stones dat ik toen plaatste: Love in vain (en dat het je een pretty moeilijk nummert leek..). Zag iets later die nacht nog deze les van die deerne en had 'm in bookmark geplaatst, vandaar nog ff:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |