abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 oktober 2022 @ 18:03:27 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_206266040


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Loontjah



Helsinki


Frumzel




Even uitbuiken en invriezen allemaal en dan weer verder met onze foodhunt-ervaringen ^O^ :Y)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 oktober 2022 @ 18:04:10 #2
39237 crew  H_T
2733
pi_206266050
Vandaag een gebakbox bij een Hema gehaald. Lekker overzichtelijk: een hele appelkruimelvlaai en een hele speculaaskruimelvlaai :9
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206267215
OP mag wel een update gebruiken, zo schaars zijn de boxen nu ook weer niet :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 oktober 2022 @ 20:24:22 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_206268026
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
OP mag wel een update gebruiken, zo schaars zijn de boxen nu ook weer niet :+
Hangt ervan af waar je zit :P Bij mij in de buurt gaan ze hard de laatste tijd
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 10 oktober 2022 @ 18:59:52 #5
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206278028
Heb er ook eentje gescoord bij een supermarkt. Was nog een dag houdbaar maar heb er twee dagen van kunnen avondeten. Voor 5 euro dus. Cool.

Verder geen aanbod weer gehad. Gaat niet heel hard hier in Drenthe.

Zie hier (vorige topic) ook winkels voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord.

Nu officieel provinciaaltje dus.
To BG or not to BG!
  maandag 10 oktober 2022 @ 22:44:59 #6
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206281075
Ik wil opzich ook wel weer eens een box halen, alleen is de groente en fruit box van de lidl voor mij geschikt en als die online komen ben ik dus meestal aan het sporten dus ik heb geen schijn van kans :') Magic boxen vind ik wat riskant. Ik eet vegetarisch wat vaak richting het veganistische gaat en hoewel mijn vriend 'gewoon' eet walgt die van het idee van dingen die bijna over datum gaan, de miet :P Ook is het niet handig dat we op dieet zijn.

Maarrr ik geniet hier wel van de inhoud van jullie pakketten, vooral als er ook een foto bij staat :)
With love :*
pi_206294734
Gisteren een box bij bakkerij van Maanen gehaald voor 5¤. Die viel een beetje tegen. Had gehoopt op veel brood, want bakker...

- 1x heel brood a 3,65
- 1x slagroomschnitt a 8,95
- 1x satebroodje a 2,20

Meh, amper 15¤ :{
Bij bakkers verwacht ik meestal paar broden die overblijven (pompoenpitzaadjesdesem ofzo) en een koek of iets. Maar zo'n taart kan inderdaad ook en tikt meteen aan.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206295837
Net weer een tgtg broodbox bij Flink gehaald. 5 halfjes (ok, 2 wit erbij, maar komt wel op), 1 stokbrood en 2x 6 bolletjes. Niet helemaal aan het bedrag wat ze aangaven, maar ik ben er blij mee
We have far more in common than that which devides us..
pi_206323177
Ik had vandaag een fijne bakkersbox. Ik hoopte op in elk geval 2 bruin, 1 wit en wat lekkers.

Ik kreeg 3 bruin, 1 wit, 3 mueslibollen, 3 croissants en een staaf gevulde speculaas. Blij mee :Y
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 oktober 2022 @ 22:21:48 #10
22592 crew  Ole
pi_206325775
Ondanks dat de 'overblijvers' van AH iets minder zijn, nog steeds tevreden
Kreeg oa verpakte kaas, Lint chocola, koekjes, mozzarella, smoothies popcorn, dorp en koekjes afgelopen keren. Veel nog ruimschoots houdbaar *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_206326233
4 broden, 6 witte puntjes en 2 stukjes appelgebak ^O^
pi_206384040
Na de taart bij van Maanen een betere ervaring bij Ammerlaan :Y



Kaas-uienstok lekker in de oven gedaan en dezelfde dag opgesmikkeld.

Nog even nagepraat met de verkoopster en het taartverhaal verteld om aan te geven hoe random die boxen zijn.
Kwam ze met het verhaal wat een klant vertelde: die kreeg 15 croissantjes mee een keer ergens _O-
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206414886
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 09:54 schreef Knipoogje het volgende:

Nog even nagepraat met de verkoopster en het taartverhaal verteld om aan te geven hoe random die boxen zijn.
Kwam ze met het verhaal wat een klant vertelde: die kreeg 15 croissantjes mee een keer ergens _O-
Dat hoort wel een beetje bij too good to go, dat je wat overblijft krijgt. Bij de Hema had ik een keer een enorme lading soep, bij Gorrillas een keer een stuk of 15 avocado's. Echt handig is het niet, ik heb liever wat meer variatie, het is wel inherent aan het concept.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206415375
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 23:07 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dat hoort wel een beetje bij too good to go, dat je wat overblijft krijgt. Bij de Hema had ik een keer een enorme lading soep, bij Gorrillas een keer een stuk of 15 avocado's. Echt handig is het niet, ik heb liever wat meer variatie, het is wel inherent aan het concept.
ja, dit dus. Dat gezeur altijd dat het niet goed genoeg is terwijl je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
pi_206417359
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 23:07 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dat hoort wel een beetje bij too good to go, dat je wat overblijft krijgt. Bij de Hema had ik een keer een enorme lading soep, bij Gorrillas een keer een stuk of 15 avocado's. Echt handig is het niet, ik heb liever wat meer variatie, het is wel inherent aan het concept.
Ik zou het als winkelier niet zo doen. Die 15 avocados kun je dan beter aan de voedselbank geven dan aan een klant. Je kunt er donder op zeggen dat die klant ook de helft moet weggooien. Of je geeft 3 klanten 5 avocado's en 5 croissants bijv. Verdeel het. Tenzij je echt alleen maar 1 product in grote hoeveelheid over hebt. Maar zoals ik al zei, dan kun je ook een voedselbank blij maken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206417776
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 09:40 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zou het als winkelier niet zo doen. Die 15 avocados kun je dan beter aan de voedselbank geven dan aan een klant. Je kunt er donder op zeggen dat die klant ook de helft moet weggooien. Of je geeft 3 klanten 5 avocado's en 5 croissants bijv. Verdeel het. Tenzij je echt alleen maar 1 product in grote hoeveelheid over hebt. Maar zoals ik al zei, dan kun je ook een voedselbank blij maken.
Zo krijgen ze er nog wat voor. Mijn ervaring is dat ze waar mogelijk wel een verdeling maken over de boxen. Het vraagt ook om wat creativiteit met wat je krijgt. Als je 15 avocado's krijgt, hoef je ze helemaal niet weg te gooien. Je kunt prima guacamole maken en in portiezakjes plat invriezen. Is superfijn om in de vriezer te hebben liggen.

Ik vind de bakkersboxen met veel harde broodjes die eigenlijk direct op moeten ook niet ideaal. Maar word steeds handiger in de broodjes weer goed opbakken of recepten om hard brood toch te verwerken. Ik vind dat ook een beetje het spel van TGTG, de verrassing en het 'spelen' met wat je krijgt.
  zondag 23 oktober 2022 @ 13:42:47 #17
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_206419272
Vanmorgen een Broodbox gehaald van de Dekamarkt voor 2.99.

Flinke vangst!
2 hele witbroden
1 hele vloerbrood volkoren
5 halve broden. Bruin, wisselend van gewone volkoren tot met allerlei zaden.

Prima vangst en gelukkig hadden we nog wat ruimte in de vriezer :+
pi_206428902
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 09:40 schreef Knipoogje het volgende:

Maar zoals ik al zei, dan kun je ook een voedselbank blij maken.

Stel je koopt op de 1e van de maand een box op TGTG en je krijgt 15 avocados die op de 3e over de datum gaan. De supermarkt geeft het aan de voedselbank en die moeten het ook distribueren. Wanneer dat aankomt links en rechts zijn die dingen over de datum en dat accepteert de voedsbank -terecht- niet. Ik snap wat je bedoelt maar dat is het punt niet. TGTG blijft een risico, wanneer je dat risico niet wil nemen moet je de app van je telefoon gooien zodat je ook niet hoeft te klagen.
En niemand staat je in de weg om die avocados zelf weg te geven aan iemand die het kan gebruiken ^O^
pi_206480808
Ik had vandaag 6 grote verpakkingen Balconi cakjes (3 verschillende smaken), 2 zakken rucola, 1 zak slamix, 1 x zuurkool, 2 x Appelsientje sap, 1 x olijven, 2 x nootmelange, 1 x aardappelpartjes en 6 eieren....het haalt het bedrag ruimschoots, maar ik vond het vanwege de vele cakjes en 3 zakken sla een stom pakket...

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 28-10-2022 20:44:26 ]
pi_206480996
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2022 13:42 schreef Tinos85 het volgende:
Vanmorgen een Broodbox gehaald van de Dekamarkt voor 2.99.

Flinke vangst!
2 hele witbroden
1 hele vloerbrood volkoren
5 halve broden. Bruin, wisselend van gewone volkoren tot met allerlei zaden.

Prima vangst en gelukkig hadden we nog wat ruimte in de vriezer :+
Dat is een heel flinke vangst!

Ik had vandaag weer een broodpakket bij de vaste bakker. Een prima pakket alleen niet heel passend voor mij met 2,5 witbrood en 4 met room gevulde broodjes/croissants. Het halve bruine brood en de 3 croissantjes komen beter van pas. Ik heb er nog maar een los bruin brood bij gekocht, ook goed :)
Spoilers!
pi_206509833
Lidl hier is niet meer wat het geweest is, of het was wel een heel karige uitzondering.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 31 oktober 2022 @ 14:20:57 #22
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_206509875
Ik doe even heel weinig met tgtg.

Brood eet ik even niet ivm dieet, magicboxen deed ik al niet en het is tegenwoordig vechten om de groenteboxen.
Dus laat ik die aan mij voorbij gaan en gun ik ze iemand die niet tegen de inflatie opboxen kan. Dus prima die schaarste.

In ieder geval heb ik het idee dat er minder wordt weggegooid de laatste tijd. Door de aanbieders maar ook door de ontvangers en dat was nou precies de bedoeling.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_206510025
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Lidl hier is niet meer wat het geweest is, of het was wel een heel karige uitzondering.
[ afbeelding ]
Oh deze is inderdaad niet al te best.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206510563
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Lidl hier is niet meer wat het geweest is, of het was wel een heel karige uitzondering.
[ afbeelding ]
Deze is wel heel karig! Laatst had ik ook een Lidl box, maar kon de pompoen (met scheuren van vallen en zachte plekken) en mandarijnen (waren zacht/paar beschimmeld) echt zo weggooien. Gelukkig zat er nog genoeg in om wel blij mee te zijn!
Met jouw box, had ik wel even wat meer gevraagd aan een medewerker.
pi_206510811
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Lidl hier is niet meer wat het geweest is, of het was wel een heel karige uitzondering.
[ afbeelding ]
Haalt de waarde volgens mij ook niet.
pi_206510941
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:48 schreef Yinny het volgende:

[..]
Deze is wel heel karig! Laatst had ik ook een Lidl box, maar kon de pompoen (met scheuren van vallen en zachte plekken) en mandarijnen (waren zacht/paar beschimmeld) echt zo weggooien. Gelukkig zat er nog genoeg in om wel blij mee te zijn!
Met jouw box, had ik wel even wat meer gevraagd aan een medewerker.
Ik zag er nog 2 staan, die waren nog leger.
En ik was al te laat voor een vergadering dus ik kon niet echt een uitgebreid gesprek erover starten, anders had ik dat wel gedaan idd. Straks eens kijken wat wortels en peren tegenwoordig kosten bij de Lidl.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206512493
Via de app een foto sturen en kijken wat ze zeggen, denk niet dat dit de waarde haalt. Misschien krijg je je geld terug. Helaas staan er geen prijzen van de producten in de Lidl app, maar zo te zien zitten niet echt "luxe" producten tussen. Het kan een keertje gebeuren dat een medewerker nieuw is en het nog niet zo goed weet of als ze te weinig hebben moeten ze een box afzeggen.

De cijfers zijn denk ik ook het gemiddelde over "alle" boxen tot nu toe, als ze de laatste tijd minder zijn zie dat denk ik niet zo snel terug...

[ Bericht 4% gewijzigd door Zana op 31-10-2022 19:12:34 ]
pi_206516803
Die is wel erg teleurstellend, ja.

Ik heb er toevallig vanavond weer een keertje een. Het was altijd al redelijk onmogelijk om er eentje te kunnen kopen, zelfde minuut uitverkocht. Maar de laatste tijd lukte het al helemaal niet meer. Volgens mij hebben steeds meer mensen het hier ontdekt.
pi_206516986
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 18:59 schreef Zana het volgende:
De cijfers zijn denk ik ook het gemiddelde over "alle" boxen tot nu toe, als ze de laatste tijd minder zijn zie dat denk ik niet zo snel terug...
Los van de cijfers heb ik wel vaker boxen gehaald hier en die waren altijd prima tot heel goed. Daarom extra verbaasd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206522924
Prima buit bij de Spar Express :)

Ze ging het tasje uit de koeling halen maar griste het net voor mijn grijpende handjes terug ‘want er moest nog meer bij’. En onder een mompelend: ‘die nog, en dan nog eentje, en ach, wat kan mij het schelen… die ook’ werd het tasje tot de rand afgevuld met broodjes en croissantjes O+

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206523786
Mijn Lidl doos was wel prima.

- Krop sla
- Kleine bloemkool
- Kleine pompoen
- Lenteui
- Zak grapefruits
- Doosje dille
- Zak sperziebonen
  dinsdag 1 november 2022 @ 20:19:31 #32
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_206525042
Wij hadden van het weekend dat ons pakket gecanceld was. Zo ongeveer toen mijn vriend al in de rij stond om hem op te halen. Toen werd het maar chinees die avond.
pi_206554722


Bakker Ammerlaan was ook weer scheutig _O_

Dat wordt wel een ongezonde lunch overigens...
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206554792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:23 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]

Bakker Ammerlaan was ook weer scheutig _O_

Dat wordt wel een ongezonde lunch overigens...
:o Is dat een 5 euro pakket?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206554914
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o Is dat een 5 euro pakket?
Ja, dit is echt wel meer dan ik ooit gekregen heb :o
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206583979
Ik had vandaag een box van de HEMA.Qua hoeveelheid en waarde was het zeker erg goed.

De inhoud was bijna alleen zoete meuk.
Een maisbrood, een hele appeltaart, american cookie, kokosmacroon, pak mergpijpjes, en een zakje chocoladekrakelingen.

Ik had eigenlijk gehoopt op wat versproducten. Maargoed, de waarde was ruim over de 15 euro.
pi_206587448
Yes! Een box van de viswinkel kunnen bemachtigen en gisteravond een van de Lidl. Straks ophalen
pi_206623872
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:16 schreef Yinny het volgende:
Yes! Een box van de viswinkel kunnen bemachtigen en gisteravond een van de Lidl. Straks ophalen
Wat zat er in de viswinkel box? Ben altijd bang dat je zo'n hele vis krijgt die dezelfde dag nog op moet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206624727

Viswinkel 4,99

Lidl, 2,99

Delicatessewinkel, 2,99
Viswinkel viel tegen, want zwarte bak was alleen aardappel en prei.
pi_206626451
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2022 14:12 schreef Yinny het volgende:
Viswinkel viel tegen, want zwarte bak was alleen aardappel en prei.
Ik denk dan altijd maar: Cheap & lekker thuismenuutje voor 5 euro. Als ik pies haal bij de pie winkel krijg ik altijd 3 forse stukken voor 5 euro. Kan ik anderhalve avond mee doen, dus prima.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206626836
Net sinds een tijdje weer eens een pakketje opgehaald. Dit keer bij Ekmeksi, een Turks eettentje hier op het winkelcentrum.

Ik heb 2 flinke bladerdeegsnacks (geen idee wat het precies is) en een nog warme ovenmaaltijd (ook niet echt een idee wat het is :') ). Ik had al bloemkool op het menu, de ovenmaaltijd warm ik vanavond wel op :) Voor dit alles 3,99 betaald. Ik ben happy :s)
  vrijdag 11 november 2022 @ 17:18:10 #42
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206640084
Tipje voor degenen die op TikTok zitten.. zoek op Too Good Too Go en je krijgt allemaal filmpjes van mensen die unboxen. Wat heerlijk die filmpjes :)

[ Bericht 0% gewijzigd door girlnextdoor. op 11-11-2022 17:23:55 ]
With love :*
pi_206640208
Ik had een volle bakkersbox net:

1,5 bruin brood
5 krentenbollen
5 notenbollen
5 eierkoeken
3 chocoladebroodjes
1 worstenbroodje
10 witte bolletjes
Spoilers!
  vrijdag 11 november 2022 @ 17:52:19 #44
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206640481
Mag de Bakkerij overblijversbox van AH hier ook gedeeld worden :P Ik kon het niet laten haha.. ik betaal in de winkel ¤2,95 maar waarde is iets van ¤8,95 dus ben zeer benieuwd!Die Tiktok filmpjes zijn niet goed voor mij haha :D
With love :*
pi_206642128
Net een hemabox afgehaald met de volgende inhoud:

Halve kruimelvlaai :9
Runderrookvlees
Desembrood
Groentesoep
Stamppotmaaltijd
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_206643303
Ik had net een TGTG van Jordy's Bakery. Met een desembrood, een koolhydraatarm brood en een tapenadebrood. Die is altijd keilekker. :9 Maar het allerlekkerste zijn de twee kaneelbroodjes. *O*

En een pakket bij de Starbucks. Daar waren ze vooral heeeeeel langzaam, nog nooit mensen zo langzaam zien werken. Net alsof alles slowmotion was. Maar wel een prima pakketje, 2 verschillende koeken, een donut met en een donut zonder chocolade en twee cronuts met chocolade.
pi_206643772
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 16:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Als ik pies haal bij de pie winkel
Soms kun je beter « taart » of « taartpunten » gebruiken, ik vroeg me af waarom je urine ophaalt in een winkel :')
  vrijdag 11 november 2022 @ 21:33:04 #48
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206644531
Had een Bakkerijbox van AH voor ¤2,95:

- 2 normale donuts met roze topping
- 2 donuts gemaakt uit geredde bananen ofzoiets
- 1 heel volkoren brood
- 1 half volkoren brood

Prima pakketje, heb nu iets lekkers te snacken :)
With love :*
pi_206645132
Na een ruime tijd niet meer, vanavond toch maar weer eens een keer 2 boxen van de AH2GO opgepikt. Best prima zo voor 2x4=¤8 :P

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 12 november 2022 @ 07:52:23 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206647293
Ik ga straks bij Dekamarkt een Magic Box oppikken. Ben benieuwd, 1e keer voor ons.
Resistance is futile.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 12 november 2022 @ 09:14:22 #51
39237 crew  H_T
2733
pi_206647723
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2022 07:52 schreef Seven. het volgende:
Ik ga straks bij Dekamarkt een Magic Box oppikken. Ben benieuwd, 1e keer voor ons.
Bij mij in de buurt is die tegenwoordig steeds binnen 1 minuut uitverkocht. Dat is dan ook een heel goede box
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 12 november 2022 @ 10:54:42 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206648465
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2022 09:14 schreef H_T het volgende:

[..]
Bij mij in de buurt is die tegenwoordig steeds binnen 1 minuut uitverkocht. Dat is dan ook een heel goede box
Hopelijk bij mij in de buurt ook :P
Resistance is futile.
pi_206648516
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 22:10 schreef Cheeseburgert het volgende:
Na een ruime tijd niet meer, vanavond toch maar weer eens een keer 2 boxen van de AH2GO opgepikt. Best prima zo voor 2x4=¤8 :P

[ afbeelding ]
Sushi op de datum is dan altijd wel een beetje spannend ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 12 november 2022 @ 11:53:38 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206649045
Hier in Apeldoorn heeft Sushi to go elke dag boxen om af te halen na 21:15. Dat vertrouw ik op zich wel, alleen ga ik niet om half 10 nog Sushi eten. En de volgende dag sowieso niet.
Resistance is futile.
  zaterdag 12 november 2022 @ 14:57:43 #55
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206650399
Broodbox van Flink gereserveerd, zo ff ophalen :+ . Ik hoop dat we nog ruimte hebben in de vriezer :+ .
Resistance is futile.
pi_206650456
Ik had in mijn laatste box dus als maaltijd gepofte aardappelen met diverse toppings. Nog nooit gegeten, maar mčn wat is dat lekker :9
  zaterdag 12 november 2022 @ 16:27:20 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206650874
Broodbox van Flink:

Resistance is futile.
pi_206651060
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:27 schreef Seven. het volgende:
Broodbox van Flink:

[ afbeelding ]
Ehm...weinig variatie? Maar wel genoeg te snoepen!
pi_206651097
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:54 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ehm...weinig variatie?
Ehm… het is geen ą la carte systeem?
  zaterdag 12 november 2022 @ 17:36:12 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206651326
En mooie Magic Box van Deka:



Alleen denk ik niet dat we de geitenyoghurt gaan opeten :+ . En dit wordt wel een mooie kennismaking met vleesvervangers, ik wil dat al een hele tijd alleen m'n man vindt het onzin.
Resistance is futile.
pi_206651360
Seven gaat lossssss :P
pi_206651645
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:58 schreef Prego het volgende:

[..]
Ehm… het is geen ą la carte systeem?
Snap ik, maar 5 donuts en 4 zakken witte broodjes is toch eentonig?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 12 november 2022 @ 18:27:44 #63
39237 crew  H_T
2733
pi_206651781
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 18:16 schreef Yinny het volgende:

[..]
Snap ik, maar 5 donuts en 4 zakken witte broodjes is toch eentonig?
Als je een broodbox bestelt kan je verwachten dat daar heel veel brood in gaat zitten. En een Flink heeft natuurlijk minder varianten brood op voorraad dan de lokale bakker
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 12 november 2022 @ 19:13:20 #64
22592 crew  Ole
pi_206652350
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2022 17:36 schreef Seven. het volgende:
En mooie Magic Box van Deka:

[ afbeelding ]

Alleen denk ik niet dat we de geitenyoghurt gaan opeten :+ . En dit wordt wel een mooie kennismaking met vleesvervangers, ik wil dat al een hele tijd alleen m'n man vindt het onzin.
Valess is wel goed hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 12 november 2022 @ 19:40:02 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206652630
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:54 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ehm...weinig variatie? Maar wel genoeg te snoepen!
De bolletjes zitten al in de vriezer, die bestellen we kende week dus niet bij de supermarkt. Dus eigenlijk voor ons prima zo.
Resistance is futile.
pi_206652702
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 18:16 schreef Yinny het volgende:

[..]
Snap ik, maar 5 donuts en 4 zakken witte broodjes is toch eentonig?
En maar blijven zeuren en klagen :{w
pi_206653950
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had in mijn laatste box dus als maaltijd gepofte aardappelen met diverse toppings. Nog nooit gegeten, maar mčn wat is dat lekker :9
Dat is enorm lekker :Y Als ik hier aardappelen pof voor het avondeten, maak ik er altijd 1 extra om die als lunch met toppings te eten.

In Turkije noemt men dit kumpir, zie hier wat voorbeelden :9
Spoilers!
pi_206655751
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is enorm lekker :Y Als ik hier aardappelen pof voor het avondeten, maak ik er altijd 1 extra om die als lunch met toppings te eten.

In Turkije noemt men dit kumpir, zie hier wat voorbeelden :9
Ditwilik!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206655798
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 22:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ditwilik!
Daar krijg je geen spijt van! Ideaal ook om restjes bij op te maken.
Spoilers!
  zondag 13 november 2022 @ 17:05:12 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206662000
Ik wil trouwens een Libanese yoghurtdip maken van m'n geitenyoghurt :9~ . En ik ga zo experimenteren met de courgetti.
Resistance is futile.
  zondag 13 november 2022 @ 17:27:24 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206662291
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 17:05 schreef Seven. het volgende:
Ik wil trouwens een Libanese yoghurtdip maken van m'n geitenyoghurt :9~ . En ik ga zo experimenteren met de courgetti.
Frittata van courgetti met doperwten en munt is lekker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206662313
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is enorm lekker :Y Als ik hier aardappelen pof voor het avondeten, maak ik er altijd 1 extra om die als lunch met toppings te eten.

In Turkije noemt men dit kumpir, zie hier wat voorbeelden :9
Ze hebben hier in de buurt zo'n toko. King Kumpir heet het. Loop er altijd langs. Volgende keer eens wat bestellen :9
pi_206662322
ik kom er niet tussen hier
Gino ♥
pi_206662443
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ze hebben hier in de buurt zo'n toko. King Kumpir heet het. Loop er altijd langs. Volgende keer eens wat bestellen :9
Ik ken het ook van een Turkse eettent. Die zat ooit een paar maanden bij ons in het centrum maar behalve Turken en een enkele nieuwsgierige voorbijganger (wij), snapte niemand wat het was.
Spoilers!
  zondag 13 november 2022 @ 19:02:28 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206663624
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 17:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Frittata van courgetti met doperwten en munt is lekker :9
Yes, uiteindelijk op frittata uitgekomen. Ik heb er paprika, knoflook, chilipeper en bosui in gedaan. En flink wat nootmuskaat (bazen specerij vind ik dat). We hadden de nodige leftovers aan paprika en ei dus dat kwam ook goed uit. Goed gelukt!
Resistance is futile.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 13 november 2022 @ 19:11:03 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_206663822
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2022 10:54 schreef Seven. het volgende:

[..]
Hopelijk bij mij in de buurt ook :P
Wat had je uiteindelijk?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 13 november 2022 @ 19:15:16 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206663921
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 19:11 schreef H_T het volgende:

[..]
Wat had je uiteindelijk?
Dit dus!

quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2022 17:36 schreef Seven. het volgende:
En mooie Magic Box van Deka:

[ afbeelding ]

Alleen denk ik niet dat we de geitenyoghurt gaan opeten :+ . En dit wordt wel een mooie kennismaking met vleesvervangers, ik wil dat al een hele tijd alleen m'n man vindt het onzin.
Geitenyoghurt wordt yoghurtdip (en smaakt trouwens naar karnemelk, wist ik niet). Courgetti is al op. Valess vonden we ook lekker, nog verpakking in de vriezer. De roze limonade is al op. De yoghurtjes zijn al op. En ik drink om de klipklap Lipton.

Dus wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Resistance is futile.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 13 november 2022 @ 19:19:44 #78
39237 crew  H_T
2733
pi_206664064
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2022 19:15 schreef Seven. het volgende:

[..]
Dit dus!
[..]
Geitenyoghurt wordt yoghurtdip (en smaakt trouwens naar karnemelk, wist ik niet). Courgetti is al op. Valess vonden we ook lekker, nog verpakking in de vriezer. De roze limonade is al op. De yoghurtjes zijn al op. En ik drink om de klipklap Lipton.

Dus wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Daar heb ik dan finaal overheen gelezen :@ Dank je wel!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 13 november 2022 @ 19:33:48 #79
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206664432
Ik kan nog een Magic box van La Place reserveren :@ tempted...
Resistance is futile.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 15 november 2022 @ 12:14:15 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_206683793
Ik zie ineens een optie om een box van Unilever thuis te laten bezorgen. Kost 20 euro met een beloofde waarde van 40
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206696197
Twee pakketjes bij de Flink opgehaald. Wel weer fijne bruikbare spullen.

pi_206696354
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2022 12:42 schreef Myraela het volgende:
Twee pakketjes bij de Flink opgehaald. Wel weer fijne bruikbare spullen.

[ afbeelding ]
Mooi gevarieerd ook. Ik zit al de hele week pokébowls te eten uit mijn Flinkpakket van zondag.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206704356
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 12:14 schreef H_T het volgende:
Ik zie ineens een optie om een box van Unilever thuis te laten bezorgen. Kost 20 euro met een beloofde waarde van 40
Kijk eens goed of je de producten goed kunt gebruiken, vaak zijn deze productpakketten allemaal hetzelfde met producten die in de winkel misschien niet zo goed lopen. Ik heb een foto op Facebook gezien daar leek het op 4 verpakkingen kant en klare asperge/ kaassaus, 2x Nacho ovenschotel, 1x taco ovenschotel, 1x pindakaas, 2 x noedels en 2x veggie wraps en nog 2 x craze crunch of zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zana op 17-11-2022 10:24:43 ]
pi_206704587
quote:
11s.gif Op zondag 13 november 2022 19:33 schreef Seven. het volgende:
Ik kan nog een Magic box van La Place reserveren :@ tempted...
Heb je het gedaan? Lees nogal wisselende reacties over la Place.
pi_206704966
Ik heb wel eens een la Place pakket gehaald. Op zich een prima pakket, alleen de meeste broodjes waren al belegd en moesten daardoor snel op. Er zat ook een smoothie bij, heerlijk, maar niet handig om op de fiets mee te nemen. Die moest dus direct genuttigd worden :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 17 november 2022 @ 10:17:48 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_206705660
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 05:18 schreef Zana het volgende:

[..]
Kijk eens goed of je de producten goed kunt gebruiken, vaak zijn deze productpakketten allemaal hetzelfde met producten die in de winkel misschien niet zo goed lopen.
Ik heb nog niet besteld :) Ik gebruik de laatste tijd weinig Unileverproducten, dus heb ik ook niet direct behoefte aan meer van dat spul in huis
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206726075
Weer twee magic boxen van de appie to go, heelmaal mooi _O_
¤3,99 per pakket




En de Sushi van vorige week prima overleeft dus deze gaan we ook weer proberen :+
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 19 november 2022 @ 05:49:06 #88
22592 crew  Ole
pi_206729977
Apple bij mij tegenwoordig "overblijvers' Had grote tas mee en die zat bomvol! Koeken, half vrijdag fruitsalade, salade met mozzarella tomaat, pasta met kaas, zak chips yoghurt en griesmeel, kaasbröodjes en water met smaakje
Ruimschoots de waarde. En volgende keer weer grote tas mee :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_206730006
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 05:49 schreef Ole het volgende:
Apple bij mij tegenwoordig "overblijvers' Had grote tas mee en die zat bomvol!
Een bomvolle tas met overblijvertjes van de apple store, die wil ik ook wel ! :D
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206730016
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 05:49 schreef Ole het volgende:
Apple bij mij tegenwoordig "overblijvers' Had grote tas mee en die zat bomvol! Koeken, half vrijdag fruitsalade, salade met mozzarella tomaat, pasta met kaas, zak chips yoghurt en griesmeel, kaasbröodjes en water met smaakje
Ruimschoots de waarde. En volgende keer weer grote tas mee :D
Jammer dat er geen IPhone in zat :P
pi_206754349
Ik zag vandaag een nieuwe box van Vomar. De Groente, Fruit en Broodbox. Afhaaltijd 11.00-13.00u. Beetje rare tijden. Normaal gesproken hebben hun andere boxen (broodbox, magic box) de afhaaltijden 's avonds. Misschien van de week op een thuiswerkdag even proberen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_206773535
Ik neem bijna alleen broodboxen, want dan weet ik dat het allemaal wel op gaat. Ben wel blij met Delft, altijd volop aanbiedingen, alleen het gaat echt weg terwijl je zit te twijfelen.

Net bij Ammerlaan (andere locatie dan de vorige):

beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 22 november 2022 @ 18:29:04 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_206779443
Dekamarkt:

Ovenschotel varkenshaas in spek
Mediterraanse tortilla
Zak andijvie
Zakje verse sperziebonen
Vers tomatensoeppakket

Ik ben weer tevreden :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206779904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 11:13 schreef Knipoogje het volgende:
Ik neem bijna alleen broodboxen, want dan weet ik dat het allemaal wel op gaat. Ben wel blij met Delft, altijd volop aanbiedingen, alleen het gaat echt weg terwijl je zit te twijfelen.

Net bij Ammerlaan (andere locatie dan de vorige):

[ afbeelding ]
Ammerlaan is fijn ja O+

@Felixa dan heb je om die tijd dus wel brood van gisteren.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206784433
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Felixa dan heb je om die tijd dus wel brood van gisteren.
Dat bedacht ik net ook. Die Ammerlaan box was van vanochtend, dus brood van gisteren. Heb je een box die je om 5u moet ophalen, dan is het brood van die ochtend neem ik aan.

Brood van gisteren kan uiteraard wel 2e batch zijn. Bij de supermarkt zie ik ze in de middag ook nog wel eens verse broden bijvullen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206785055
En anders lekker voor tosti’s, om te roosteren, in de soep te dopen, broodpudding, paneermeel of croutons van te maken…
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_206873101


Gisteren ging de Flink dicht, pastte niet binnen het bestemmingsplan. Het heeft me nog wel een fijne magic box opgeleverd.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206875410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]

Gisteren ging de Flink dicht, pastte niet binnen het bestemmingsplan. Het heeft me nog wel een fijne magic box opgeleverd.
Goede box :o
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')