Als het aan Max zelf ligt, wil hij zoveel mogelijk races winnen voor het recordquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:34 schreef Blik het volgende:
Nu in Austin het WCC binnenhalen en daarna Perez een overwinning geven in Mexico
Gaan ze niet doen. Ze gaan écht niet tornen aan reeds bevestigde coureurskampioenschappen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dit zou overigens best wel nice zijn als ze 10 punten aftrekken ofzo en dan Max volgende keer alsnog fatsoenlijk kan feesten
Exactquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In eerste instantie kreeg hij alle aandacht. Hij was het eerste dodelijke slachtoffer in een raceweekend sinds 1982.
Maar ja, als een dag later een Levende Legende, die iedereen voor onsterfelijk houdt, sterft...
Max pakt zijn vierde dus in India?quote:
Ja maar de Lewis fans hopen dat de 2021 titel voor Lewis isquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze gaan écht niet tornen aan reeds bevestigde coureurskampioenschappen.
Nog nooit eerder gebeurd. En hoewel het de FIA is, en je normaliter dus kunt verwachten, geldt dat niet voor bevestigde coureurs kampioenschappen. Dat zou echt té veel controverse en reuring veroorzaken
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max pakt zijn vierde dus in India?
I knowquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja maar de Lewis fans hopen dat de 2021 titel voor Lewis is
Alles voor de kliks..quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef Maanvis het volgende:
gpfans zaait nog effe verwarring
[ afbeelding ]
Dat gaat over budgetcap, maar gpfans is nou niet de beste site qua verslaggevingquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef Maanvis het volgende:
gpfans zaait nog effe verwarring
[ afbeelding ]
dit bericht zat er achter https://www.gpfans.com/nl(...)-in-japan-in-gevaar/quote:
De kalender van 2024 is nog niet bekend, je weet het niet!quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max pakt zijn vierde dus in India?
Ja, bedoel.ik. Ze wéten wel dat de kans (zo goed als) nihil is. Maar ze schrijven tóch nog ff een artikel met een verontrustende titel voor de kliksquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit bericht zat er achter https://www.gpfans.com/nl(...)-in-japan-in-gevaar/
Ik zie nog voor me hoe Senna in de Williams-pits naar de beelden kijkt... en dan, als hij beseft dat het hopeloos is, met zijn hoofd in de handen, wegloopt.quote:
Hij wilde eigenlijk niet racen de volgende dag staat me bij..quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zie nog voor me hoe Senna in de Williams-pits naar de beelden kijkt... en dan, als hij beseft dat het hopeloos is, met zijn hoofd in de handen, wegloopt.
ja ze kunnen van de inkomsten mooi weer wat extra drugs kopenquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bedoel.ik. Ze wéten wel dat de kans (zo goed als) nihil is. Maar ze schrijven tóch nog ff een artikel met een verontrustende titel voor de kliks
Ik wist dat ook niet over een "hard stop". Ik was ervan overtuigd dat er een ronde te vroeg werd afgevlagd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dit wist ik niet. In Singapore ging het toch ook om de 3-uur grens? Of was het toen de max. 2 uur racen?
Dat laatste.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Dit wist ik niet. In Singapore ging het toch ook om de 3-uur grens? Of was het toen de max. 2 uur racen?
Seb had geen radio meer dus die wist het helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
In Monaco ook denk ik dan? Want toen reden ze ook een extra rondequote:Op zondag 9 oktober 2022 19:47 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me ook vreemd. Dit is een (financiële) fout van het team (mogelijk). Daar hebben de coureurs part noch deel aan. In 2007 mochten Alonso en Hamilton met Spygate ook al hun punten houden, en Alonso is die overwinning van Singapore 2008 ook nooit kwijtgeraakt. En die zaken waren wel even wat heftiger dan wat er nu aan de hand is. Bovendien kan de FIA nooit hard maken dat een (kleine) overschrijding van het budget de performance van de auto in specifieke races heeft beïnvloed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze gaan écht niet tornen aan reeds bevestigde coureurskampioenschappen.
Nog nooit eerder gebeurd. En hoewel het de FIA is, en je normaliter dus álles kunt verwachten, geldt dat niet voor bevestigde coureurs kampioenschappen. Dat zou echt té veel controverse en reuring veroorzaken
Senna en God.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk niet racen de volgende dag staat me bij..
Helaas deed hij het wél.
Al zou Senna wrsch zelf gezegd hebben dat het niet uitgemaakt had omdat God had besloten dat zijn tijd hoe dan ook gekomen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |