Je doet nu net of het leven een lolletje is. Tuurlijk ben ik chronisch zuur???quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:38 schreef Malavita het volgende:
[..]
het is toch altijd fijn als een concurrent punten verliestEn ja, op dit moment is az een concurrent.
Ben je altijd zo zuur? Jezus
Joden lopen altijd wegquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Ik ben er. Maar tot een (veilige) voorsprong vlucht ik naar het Feyenoordtopic
De VAR had hem niet gecorrigeerd als ie gegeven was neequote:
ja redelijk nieuw, al zat ik hier jaren geleden onder een andere naam. Lastig mee te dealen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:38 schreef Tagliano het volgende:
Is @:malavita nieuw in VBL of wat is dit voor een user
Welke?quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
ja redelijk nieuw, al zat ik hier jaren geleden onder een andere naam. Lastig mee te dealen?
En dan was Unnerstall nog de reserve ook bij PSV destijdsquote:
Vision juichte voor Feyenoord toch? Maar ik ga niet meedoen met gokken, mij een beetje zuur noemen. Sorry hoor voor mijn kut karakterquote:
vergeven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vision juichte voor Feyenoord toch? Maar ik ga niet meedoen met gokken mij een beetje zuur noemen. Sorry hoor voor mijn kut karakter
Mogen hele tijd in het midden met rondo staan op druilerige maandagavond op velden van Zeeburgiaquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:47 schreef Tagliano het volgende:
Dat centrum van Feyenoord kan qua snelheid wel meedoen tegen Lucky Ajax met Sjaak Swart ofzo, kolere
Ik heb het publiek ook al om een penalty horen roepen!quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En we spelen vandaag weer eens op een lekker groene grasmat
Dit is een logische conclusie, Rambo. Ik kan hier niets tegen inbrengen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:52 schreef RamboDirk het volgende:
Beiden ploegen hebben nog niet gescoord, de stand is daarom 0-0.
Ik ga een beetje mijn hele huis stofzuigenquote:
ESPN noemt zo'n beetje elke wedstrijd een 'topper', een 'clash' of iets van die strekking. PR-prietpraat.quote:
Ik ben trots op je dat je hier nu durft te posten!quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Bedankt voor deze persoonlijke aanval
Ja het oogde hier wat gezelliger. Totdat @Tagliano een dreun uitdeelde met een persoonlijke aanval.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben trots op je dat je hier nu durft te posten!
Wat een gemene bullebak!quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het oogde hier wat gezelliger. Totdat @:tagliano een dreun uitdeelde met een persoonlijke aanval.
Jazekerquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Geniet je een beetje van je vakantie?
Prima en ik ben morgen ook nog vrij.quote:
Het betere werk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima en ik ben morgen ook nog vrij.
Ik vind het maar matig. Zeker qua acteerwerk. HOTD vind ik beter. Al is het veel opbouw.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nu drie afleveringen van Lotr gezien en vermaak me er best mee.
Ter info.
Ik ben gestopt met wekelijks kijken omdat ik het steeds vergeetquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nu drie afleveringen van Lotr gezien en vermaak me er best mee.
Ter info.
In HOTD hebben ze de beste actrice eruit gehaald.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig. Zeker qua acteerwerk. HOTD vind ik beter. Al is het veel opbouw.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Geniet je een beetje van je vakantie?
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima en ik ben morgen ook nog vrij.
quote:
Wie? Ik ben al snel gewent aan die oudere actrices.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In HOTD hebben ze de beste actrice eruit gehaald.
0-1 AZ.
Ik heb in het voorjaar trouwens 2 peperplanten gekocht die het voor geen meter deden, maar in Augustus begonnen ze toch opeens te groeien en nu zit er sinds een paar dagen zelfs aan iedere plant een hele peper die bijna rijp is!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie? Ik ben al snel gewent aan die oudere actrices.
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de serie op dit moment of de actrice zelf?
De actrice in real life.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de serie op dit moment of de actrice zelf?
Welke peper?quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb in het voorjaar trouwens 2 peperplanten gekocht die het voor geen meter deden, maar in Augustus begonnen ze toch opeens te groeien en nu zit er sinds een paar dagen zelfs aan iedere plant een hele peper die bijna rijp is!
Dat zou kunnen, maar daar koos ik niet voor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kun je gewoon in het echte leven zeggen?
Niemand is perfect maar je kan allicht proberen minder inferieur te zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar daar koos ik niet voor.
Mijn god wat een mongool ben je danquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ja dit lijkt mij niet serieus, Rivkah.
[ twitter ]
Oh hij is wel gescheiden van dat lekkere wijf lees ik nu. Nou ja Puyol is ook net een wijf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn god wat een mongool ben je dan
Met je kutnaam
Rivkah, klinkt als een naam uit een fantasyboek of -seriequote:Op zondag 9 oktober 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De reacties daaronderquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh hij is wel gescheiden van dat lekkere wijf lees ik nu. Nou ja Puyol is ook net een wijf.
American Football om 1530 op espn 4. Veel plezier.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:18 schreef Tagliano het volgende:
Wat zullen we nu eens gaan doen kijkbuiskinderen
Ik denk dat ik een stukje door het bos lopen prefereerquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
American Football om 1530 op espn 4. Veel plezier.
NFLGodenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
American Football om 1530 op espn 4. Veel plezier.
Doe je goed. Erg mooi weer vandaagquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stukje door het bos lopen prefereer
Waarom zou dit niet serieus zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Surinaamse pepers, een rode en een gele.quote:
Omdat Puyol gewoon een gezin heeft? Beetje raar om dit dan zo op twitter te gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet serieus zijn?
Klinkt als Adjuma en Madame Jeanette. Goede pepers.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Surinaamse pepers, een rode en een gele.
Puyol? En hij is gescheiden paar jaar terug met die reporter.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat Puyol gewoon een gezin heeft? Beetje raar om dit dan zo op twitter te gooien.
Ja als je het allemaal niet kan volgen laat dan maar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puyol? En hij is gescheiden paar jaar terug met die reporter.
Spreek verder geen Spaans.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als je het allemaal niet kan volgen laat dan maar.
De Spaanse prins spreekt prima Spaans.quote:
VIER PLOEGEN CLASHEN.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ESPN noemt zo'n beetje elke wedstrijd een 'topper', een 'clash' of iets van die strekking. PR-prietpraat.
SUPERSUNDAY!!!quote:
Oké Jos.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een stukje door het bos lopen prefereer
Alsof je niet gewoon een gezin kan hebben als je homo bent. Typisch dit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat Puyol gewoon een gezin heeft? Beetje raar om dit dan zo op twitter te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof je niet gewoon een gezin kan hebben als je homo bent. Typisch dit.Tuurlijk kan dat, en dan 's avonds om elf uur naar de parkeerplaats langs de snelweg voor wat andere actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je alsof?quote:
Precies, en anders heb je nog allemaal therapieën die je kan volgen!quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, en dan 's avonds om elf uur naar de parkeerplaats langs de snelweg voor wat andere actie.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je alsof?
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben de kwaadste niet. Als je hierdoor beter kan slapen vannacht dan gun ik dat jou
Ik word gewoon bijzonder zenuwachtig van die man.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinds @:ggmm meepost wordt er een hoop over en weer gescholden.
Sinds onze vriendschap ten einde is krijg ik alleen maar notes van hem. En nu verwijdert ie weer een post van mij. :Squote:Op zondag 9 oktober 2022 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word gewoon bijzonder zenuwachtig van die man.
Dit zegt erg veelquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds onze vriendschap ten einde is krijg ik alleen maar notes van hem. En nu verwijdert ie weer een post van mij. :S
Geen club in de wereld heeft mensen met trommels nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:41 schreef Zipportal het volgende:
FC Twente heeft nu de steun van Vak P nodig.
En feyenoord scoorde uit een vrije trap door een overtreding op een speler die geeneens in de buurt van de bal stond.quote:
Dat was toch direct duidelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ach, dat verwacht je ook niet.
Ze worden tegenwoordig voor dit soort dingen gegeven, ik vind aan de ietwat zware kant.quote:
Een toeter daarentegenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen club in de wereld heeft mensen met trommels nodig.
En Rivkah en Hoemberto Tan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was toch direct duidelijk
Nou ja, behalve voor @:littlerabbit
Higlerquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee en Twente had een penalty moeten hebben.
Hij postte puyol zijn tweets er niet bij en het boeide mij toch echt te weinig om het Twitter draadje door te pluizen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was toch direct duidelijk
Nou ja, behalve voor @:littlerabbit
Ja, ook zij stonden direct vooraan te juichenquote:
Ik wil iedereen adviseren Rondo, Studio Voetbal, Voetbal Inside, Voetbalpraat, de TV Kantine, VTBL, ESPN Vandaag, Ziggo Voetbal Cafe te kijken om hier uitsluitsel over te krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze worden tegenwoordig voor dit soort dingen gegeven, ik vind aan de ietwat zware kant.
Iemand die sport doet bij de NOS, een pot ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ook zij stonden direct vooraan te juichen
Al heb ik geen idee wie Rivkah is, maar met zo'n naam zal het wel zo'n type zijn.
En een heel irritante alternatieve vorm van yoga doet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
Rivkah klinkt als iemand die zelf haar zeep maakt.
Alsof jij nooit stukjes sportjournaal voorbij ziet komen waar zij meestal de presentatrice isquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ook zij stonden direct vooraan te juichen
Al heb ik geen idee wie Rivkah is, maar met zo'n naam zal het wel zo'n type zijn.
Mensen met de naam Rivkah komen uit een PVV nest.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En een heel irritante alternatieve vorm van yoga doet.
Ik kijk dat echt nooit inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij nooit stukjes sportjournaal voorbij ziet komen waar zij meestal de presentatrice is
Hij kan wel een strafschop scoren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom doen ze in het Feyenoor topic alsof die Mexiaan er wat van kan.
Dat doen ze over elke speler.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom doen ze in het Feyenoor topic alsof die Mexicaan er wat van kan.
Ze komt uit het Gooi, dus dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mensen met de naam Rivkah komen uit een PVV nest.
Oke, bedankt lulquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:49 schreef Coco het volgende:
Verschillende meningen hier.
Gelukkig kan ik op @:maxi-mus vertrouwen.
Dat deden ze zelfs over Guus Tilquote:
Dat ligt gevoelig?quote:
Ze schijnen op tv met stylisten te werken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ze zo opstaan of uren voor de spiegel staan om de plukjes haar precies zo te krijgen?
Sergio Greene die oranje in werd geschreeuwd zal ik nooit vergetenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
De Feyenoord-scouting wordt opgehemeld zoals een paar jaar terug de jeugdopleiding werd opgehemeld.
In de generatie Rekik, Castaignos. Clasie, Bruno Martins Indie, Slabkoorn, Ebecilio, Kongolo.
Ze wordt hier ingebeld door Rtl Boulevard vanuit haar huis.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze schijnen op tv met stylisten te werken.
Ja een beetje zoals Geertruida nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sergio Greene die oranje in werd geschreeuwd zal ik nooit vergeten
Ohja voor een item komt een stylist niet over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze wordt hier ingebeld door Rtl Boulevard vanuit haar huis.
Skl
Lijkt mij echt heel sterk. Als een cameraploeg langskomt wel ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja voor een item komt een stylist niet over.
Jeetje, wat ben jij dom.
Omdat het Til is natuurlijk. Niemand wil acheraf worden geconfronteerd met opmerkingen dat je hem goed vond.quote:
Rings of Power aflevering 7quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:56 schreef Zipportal het volgende:
2-0 nu. Wat gaat user @:GGMM nu kijken?
Maar dat vond ik dus niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat het Til is natuurlijk. Niemand wil acheraf worden geconfronteerd met opmerkingen dat je hem goed vond.
Ik ga dat nu ook niet zeggen nu hij bij PSV speelt. Hij loopt soms per ongeluk tegen een bal aan die dan in het doel valt, maar verder...
Schikt hem wel derhalve.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
Oh die gozert heet Maik. Wat een rare naam.
Nee, dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:
Je kent haar geeneens dus hoe kan je er een oordeel over geven? Bij de nos kijkers is dit al jaren een verhit onderwerp.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:59 schreef GGMM het volgende:
Een verhitte discussie over de make-up en de haarstijl van Rivkah.
Nu heb ik echt alles meegemaakt hier.
Dat heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kent haar geeneens dus hoe kan je er een oordeel over geven?
Moet jij weten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
Ik durf eigenlijk niet te kijken naar Heerenveen - PSV.
Ook niet als ik meekijk?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
Krijgt ze goede reviews?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:01 schreef Coco het volgende:
Raar dat @:GGMM Rivkah niet kent.
Ze doet dat werk al jaren.
Eerste helft aanzien en daarna overschakelen naar Liverpool - Arsenal als psv presteert naar verwachting.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:00 schreef Coco het volgende:
Ik kijk echt nooit tv, alleen voetbal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:01 schreef Coco het volgende:
Op naar het Slabbekoorn topic. @Calandquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
De Feyenoord-scouting wordt opgehemeld zoals een paar jaar terug de jeugdopleiding werd opgehemeld.
In de generatie Rekik, Castaignos. Clasie, Bruno Martins Indie, Slabkoorn, Ebecilio, Kongolo.
Het lijkt alsof je met deze post wil laten over komen dat @Drizzt een zak stront is die niks toevoegt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:04 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 3-0.
Straks om 17:00 gaat Drizzt nog vragen wat we vreten en zien we hem vandaag niet meer.
Laat @Drizzt met rust.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:04 schreef Zipportal het volgende:
Straks om 17:00 gaat Drizzt nog vragen wat we vreten en zien we hem vandaag niet meer.
@El-Stinho is groot fan van Rivkah.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:01 schreef Coco het volgende:
Dat is ook zo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je met deze post wil laten over komen dat @:Drizzt een zak stront is die niks toevoegt.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je met deze post wil laten over komen dat @:Drizzt een zak stront is die niks toevoegt.
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:04 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jeetje.quote:
Mooie opstellingen heb je gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
opstellingen heerenveen - psv
heerenveen: noppert, v.ewijk, v.ottele, bochniewicz, v.beek, kohlert, haye, tahiri, olsson, v.hooijdonk, sarr
psv: benitez, mwene, ramalho, obispo, max, sangaré, simons, veerman, saibari, vertessen, gakpo
overgenomen van teletekstquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie opstellingen heb je gemaakt.
Nu niet gedronken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
heerenveen: noppert, v.ewijk, v.ottele, bochniewicz, v.beek, kohlert, haye, tahiri, olsson, v.hooijdonk, sarr
psv: benitez, mwene, ramalho, obispo, max, sangaré, simons, veerman, saibari, vertessen, gakpo
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie opstellingen heb je gemaakt.
Heeft Heerenveen met v Beek en v Hooijdonk toch twee erkende doelpuntenmakers.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat is er eigenlijk met branthwaite?
Wat voor een appel?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:22 schreef Tagliano het volgende:
Dat was een HEERLIJK stukje lopen door het bos
Nu eet ik een appel die mij prima smaakt
Einde van deze update
Lijkt mij éénmalig aangezien het de El Ahmadi darby was.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorbijgestreefd door El Ahmadi dus, jammer hoor
Misschien is Mario de enige van hun twee die nog een rijbewijs heeft?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorbijgestreefd door El Ahmadi dus, jammer hoor
Hamilton.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Deze naam doet me denken aan iemand.
Louis van Gaal?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pas op voor Yatsquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
Straks viestesse tegen Turkije,jammer dat ze niet beiden kunnen verliezen
Vincent van der Voortquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou stoppen met posten de kwaliteit van deze post ga je toch nooit meer ontstijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
Straks viestesse tegen Turkije,jammer dat ze niet beiden kunnen verliezen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Louis van Gaal?
Als je niet meer weet wie dat is hier even een foto:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]hardop gelachen, waarvoor dank.
Het was eigenlijk het grapje dat ik bedoelde, maargoedquote:
Hij zal wel een beetje zenuwachtig zijn!quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:37 schreef GGMM het volgende:
De_boswachter kan het weer eens niet volgen
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:37 schreef GGMM het volgende:
De_boswachter kan het weer eens niet volgen
Nope. Easy 1-3 vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zal wel een beetje zenuwachtig zijn!
Hoerenveenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |