Dat was het in zekere zin ook, maar ik ben ook over zo'n verzadigingspunt heen dat ik me soms een race van 15 jaar geleden beter herinner dan die van twee weken geleden. Ook het ene kampioenschap zit veel prominenter in het geheugen dan het andere.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Button alweer dertien jaar geleden, jeetje. Dat voelt voor mij echt totįįl niet als zo dicht op Alonso's titels, maar juist als een totaal ander tijdperk
Herkenbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was het in zekere zin ook, maar ik ben ook over zo'n verzadigingspunt heen dat ik me soms een race van 15 jaar geleden beter herinner dan die van twee weken geleden. Ook het ene kampioenschap zit veel prominenter in het geheugen dan het andere.
Oostenrijk zei die.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu echt heel diep graven naar een Perez crash.
Met Russell, die daarvoor een penalty kreeg.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Met Russell. Was vrij prominent is de media
O ja daarquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met Russell, die daarvoor een penalty kreeg.
Ah ja, dezelfde domme manier als vorig jaar toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Met Russell. Was vrij prominent is de media
Broekiequote:Op zondag 9 oktober 2022 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ik dus precies tijdens de Button-Vettel periode. Een gebrek aan wereldkampioenen tussendoor helpt ook niet mee natuurlijk.
Ja, maar mijn geheugen werkt nog prima, het is meer dat 1 race erbij terwijl je er al 500 gezien hebt niet zoveel indruk meer maakt, maar ook dat laten we zeggen bij 350 of 400 races zo'n punt was bereikt dat het allemaal mistig wordt en je de volgorde niet meer zo goed weet en seizoen door elkaar begint the halen.quote:
en steekt de hand in eigen boezem dat hij er maar vanuit ging dat dat puntenaantal niet klopte en hij niet zelf ging controleren.quote:
nee, wel 1 gefeliciteerd in interview en handje aan max van Lewisquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Hebben we al iets van Toto gehoord eigenlijk?
Nergens zien voorbij komen.
Die is aan het lobbyen bij de FIAquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Klopt, maar je realiseren dat iets 20 jaar geleden was is soms confronterend..quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar mijn geheugen werkt nog prima, het is meer dat 1 race erbij terwijl je er al 500 gezien hebt niet zoveel indruk meer maakt, maar ook dat laten we zeggen bij 350 of 400 races zo'n punt was bereikt dat het allemaal mistig wordt en je de volgorde niet meer zo goed weet en seizoen door elkaar begint the halen.
Ze hadden eigenlijk moeten spuiten in de studioquote:
die hoopt nog steeds op aanpassing van vorig jaarquote:
Die is met de teambazen van Ferrari en McLaren al aan het voorbereiden hoe ze morgen de Fia aan gaan pakken als RB geen grote straf krijgt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Toto zou perfect een Duitse slechte professor kunnen spelen in een film.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is met de teambazen van Ferrari en McLaren al aan het voorbereiden hoe ze morgen de Fia aan gaan pakken als RB geen grote straf krijgt.
Die man is ook megatrots als checo 2e of 3e wordt hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:52 schreef Nia het volgende:
[..]
Liever Checo. Wil graag die pa van hem trots zien zijn op zijn zoon in hun eigen land.
Hij is al de villain van de f1quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toto zou perfect een Duitse slechte professor kunnen spelen in een film.
Die is samen met Binotto bij de FIA aan het lobbyen vanwege dat gedoe met het uitgavenplafond.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Ja maar Max wilt gewoon alles winnen. Perez boeit hem niet, als ze maar 1 en 2 wordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:52 schreef Nia het volgende:
[..]
Liever Checo. Wil graag die pa van hem trots zien zijn op zijn zoon in hun eigen land.
Of een kampbewaarder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Toto zou perfect een Duitse slechte professor kunnen spelen in een film.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:52 schreef Nia het volgende:
[..]
Op zoek naar zo'n mooi shirt?quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:54 schreef Nizno het volgende:
ik dacht eens ff kieke in de verstappen shop
een wachttijd van 2u om de site te bereiken omdat het druk is
is trui toch?quote:
Ik pre-order die Minichamps van vandaag volgende week wel dan denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:54 schreef Nizno het volgende:
ik dacht eens ff kieke in de verstappen shop
een wachttijd van 2u om de site te bereiken omdat het druk is
Gewoon inbreken in de auto van Josquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op zoek naar zo'n mooi shirt?
[ afbeelding ]
oh ja..mag ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |