Inhoudelijke posts weggooien, die je niet bevallen, ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je in een discussie sowieso wel helemaal buitenspel staat als meerdere mensen inhoudelijk in gaan op je argument, en je zelf nooit verder komt dan je argument herhalen.
Dan mag je best met een voorbeeld komen, want ik kan hier helemaal niks mee en het kan net zo goed 1 van de andere mods zijn geweest die actief waren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Inhoudelijke posts weggooien, die je niet bevallen, ook.
Ik wilde een post liken, wat een reactie op een post van jou was. Die was ineens weg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mag je best met een voorbeeld komen, want ik kan hier helemaal niks mee en het kan net zo goed 1 van de andere mods zijn geweest die actief waren.
Die post is niet weggehaald om wat er in stond.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik wilde een post liken, wat een reactie op een post van jou was. Die was ineens weg.
Het ging erom dat de juiste informatie op het scherm stond maar als fout werd afgedaan.
Dan ben ik benieuwd waarom wel, mocht je dat willen delen. Mag ook in DM.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die post is niet weggehaald om wat er in stond.
Want dat doen de moderators zelf nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik doe een gokje. Een 'persoonlijke aanval'.
Serieus? Lees je wel eens wat nattekat post? Of sla je die over (snap ik wel).quote:
Oh, ik heb het vooral over mezelfquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Serieus? Lees je wel eens wat nattekat post? Of sla je die over (snap ik wel).
Lezen doen moderators ook niet idd.quote:
Jawel hoor, maar ik kijk ook gewoon een race, de anderen ook.quote:
quote:
dus het gaat om post in zijn jas als user en niet als mod?quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:24 schreef tripel7 het volgende:
@ mods, kan er eindelijk eens serieus ingegrepen worden op Chevy, Vannochtend nog een modbreak over gehad, maar het gezuig en ge-etter van deze irritante troll gaat vrolijk door, kennelijk omdat hij meent bepaalde bescherming te genieten door het toevallig hebben van een blauwe username.
Hij heeft geen mod status hier, maar dat hij bepaalde privileges erdoor geniet, en daarin ook de grens opzoekt is wel duidelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus het gaat om post in zijn jas als user en niet als mod?
Je hebt gelijkquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:24 schreef tripel7 het volgende:
@ mods, kan er eindelijk eens serieus ingegrepen worden op Chevy, Vannochtend nog een modbreak over gehad, maar het gezuig en ge-etter van deze irritante troll gaat vrolijk door, kennelijk omdat hij meent bepaalde bescherming te genieten door het toevallig hebben van een blauwe username.
En we doen er niks meequote:
Kan er niet veel mee, achter de schermen wordt er ook niets mee gedaan. Dan houdt het voor mij op.quote:
Je kunt wel íets doen, toch? Notes zetten, posts verwijderen, etc?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan er niet veel mee, achter de schermen wordt er ook niets mee gedaan. Dan houdt het voor mij op.
Jazeker, doen we ook hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt wel íets doen, toch? Notes zetten, posts verwijderen, etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |