Dit sluit ik dus niet uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Regilio_ het volgende:
Gelukkig blijft een rep van doorgesnoven Ali B. ons nu bespaard
Ja maar blijkbaar vinden ze dat als een race eindigt met geblokte vlag dat je dan volle punten kan geven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:39 schreef raptorix het volgende:
De regels zijn gewoon debiel, als ze nou dat stukje van suspended er uit halen dan heb je helemaal deze discussie niet.
RikGODquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Rik is ook wakker @:Zipportal
Hij heeft een nieuwe carrière gevondenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Hipster/zwerver Seb bij F1TV.
Bijna alle media mensen zijn halve zolen, met een grote bek. en daar kom je soms verder mee dan met slim, analytisch en introvert zijn. (Al kun je dan ook goed verdienen, bv in de IT)quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:36 schreef PirE het volgende:
Dus Sam Collins op F1TV komt er na 3 uur praten over halve punten achter dat zijn hele verhaal complete onzin was.
Heel wild allemaalquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Feestje in het vliegtuig kan ook![]()
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
de presentatoren ook niet. dus dit kun je geen enkele presentator kwalijk nemen. niet van F1tv niet van Viaplay
Poeder voor het feestje?quote:
Ook bij de BBC en zelfs gewaardeerde F1 journalisten wisten het niet.quote:
Ik werd gewoon wakker om 9 uur, waarom blij zijn dat je een wekker had gezet voor 7 uurquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Mano_ het volgende:
Toch blij dat ik de wekker had gezet
Een maat van me trouwens ook, zou bij iemand anders kijken maar die lag nog te maffen. Was blij dat hij bij mij aan kon schuiven
Koffertje gaat mee naar huis voor de afterpartyquote:
Nou volgens mij wel want die viaplay stond te haperen niet normaalquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vorig jaar keek toch het hele land dit? Nu boeit niemand het.
Die is Japanse hentai meisjes aan het hosselen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit sluit ik dus niet uit.
Ff goed kunnen bijkletsenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik werd gewoon wakker om 9 uur, waarom blij zijn dat je een wekker had gezet voor 7 uur
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:41 schreef Zorro het volgende:
Dus als ze 5 minuten voor einde tijd waren gestart en maar 2 rondjes gedaan maar volgens de regels wegens tijd waren gefinished, dan waren het ook volle punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |