dat was met riekkie,quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Feestje in het vliegtuig kan ook![]()
oh ja, de stand die ik bekijk klopt dan nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Perez staat toch 1 punt voor op Leclerc
Ja.quote:
Dat weet ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ook volgens deze regels was Spa geen volle punten.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Jaquote:
Ach ja, ik heb weer wat geleerd. Vind ik ook wel leukquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand behalve de organisatie zelf wist van die regel
Dat zei ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
De regel is dat iedere race die finisht onder geblokte vlag de volle punten als gevolg heeft. Maar bijna iedereen lijkt nog met zijn hoofd bij Spa 2021 te zijn wat een race was die niet vervolgd is na de onderbreking.
de presentatoren ook niet. dus dit kun je geen enkele presentator kwalijk nemen. niet van F1tv niet van Viaplayquote:
KATSU!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Hipster/zwerver Seb bij F1TV.
Ja, maar bij Mercedes was alleen de coureur zo goedquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog wat Mercedessen. Maar het is sowieso respectloos om op de kwaliteit van de auto te blijven hameren.
Maar dat is bij Hamilton ook altijd gedaan in Nederlandquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog wat Mercedessen. Maar het is sowieso respectloos om op de kwaliteit van de auto te blijven hameren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |