Ook als LEC geen 2e werdquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
dus omdat Leclerc een penalty krijgt van 5 seconde is Max kampioen?
Zhou had de snelste ronde....
Omdat de race hervat is na een rode vlag. Dat schijnt een regel te zijnquote:
De man heeft 12 races gewonnen, niks meer te bewijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef fietsie het volgende:
Ik mag toch voor Max zelf hopen dat ie in de komende races nog een paar keer laat zien dat dit gezeik niets te maken heeft met racen, maar dat ie de te kloppen man is.
that aged wellquote:
max eerste zonder snelste ronde en leclerc P3 was voldoende en dat is hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik begrijp er echt geen kut van. Vooraf was iedereen het er over eens dat Max alleen kampioen zou zijn als Max eerste zou eindigen + snelste ronde.
dit ^^quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat de race door zwart wit geblokt is beeindigd ipv rood
Alleen als Leclerc 2e zou worden had Max de snelste ronde nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daar is de race niet hervat idd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef raptorix het volgende:
Dit is vreemd, dan had men in SPA volgens mij ook gewoon volle punten kunnen geven, daar is de Race ook nooit Resumed naar mijn weten, maar ook gewoon over 2 rondjes geëindigd, weet dat niet zeker meer.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Omdat de race door zwart wit geblokt is beeindigd ipv rood
Daar hebben ze een puntquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky beweert dat het de meest succesvolle auto ooit is en begint weer over Newey.
Omdat de regels dit zeggen:quote:
Terug naar Ziggo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Dus EIGENLIJK waren die +25 die de regie aangaf gewoon GOED! En Melroy en Nelson hebbe ons dus in de luren gelegd door te zeggen dat dat fout is
maar er staat ook bij 75% minder puntenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |