Yes pleasequote:
Ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raar gedroomd, kort geslapen. Pff. Ik wil weer naar bed
Het voordeel daarvan is wel dat je tussendoor (meestal) wat anders kan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, weer drie kwartier van mijn leven besteed aan een volstrekt nutteloze webinar
Zit op kantoor, we zaten met zijn drieën tegelijk te luisteren. Een is tussendoor maar koffie gaan halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is wel dat je tussendoor (meestal) wat anders kan doen
Het is maar goed dat je vandaag naar kantoor bent gekomen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zit op kantoor, we zaten met zijn drieën tegelijk te luisteren. Een is tussendoor maar koffie gaan halen
Gelukkig ging een half uurtje na de webinar het brandalarm, dus mochten we nog even met een paar honderd man de trap af naar buiten.
Buitenngewoon productieve dag zo
Pleonasme.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Zo, weer drie kwartier van mijn leven besteed aan een volstrekt nutteloze webinar
Wat doe ik verkeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:39 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
(ook) Iemand uit '88 die nu weekend aan het vieren is
Welke als ik vragen magquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |