quote:
Bijna!quote:
Alweer? Dit voelt als week 3 op rij dat je op woensdag al het begin van je weekend aankondigt.quote:
Dat komt omdat ik mezelf een krankzinnig werkrhytme aansmeerquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? Dit voelt als week 3 op rij dat je op woensdag al het begin van je weekend aankondigt.
Autisten-, kluizenaar-, thuiswerkschema's FTW!quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Dat komt omdat ik mezelf een krankzinnig werkrhytme aansmeer
There is order in the chaos, I promise
Daaromquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Autisten-, kluizenaar-, thuiswerkschema's FTW!Je zit uiteindelijk niet voor niks op FOK!
Wie ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:55 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Jazeker! Voor mij is het nu zover!
Senn heeft wel iets met vleeskeuring.quote:
En ik maar denken dat ze vega wasquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn heeft wel iets met vleeskeuring.
Ze is diervriendelijk en plantaardig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze vega was
Keuren kan prima zonder consumeren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze vega was
Ook niet van jouquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze krijgt niet meer voldoende aandacht van Faxie denk ik.
nog maar 5 dagen werkenquote:
Iedere sommelier ter wereld nu:quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keuren kan prima zonder consumeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |