dat is kwalijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Helpt het als ik zeg dat we eergister een takke-end gereisd/gelopen hebben om naar een kloof te gaan?
Om er daar achter te komen dat er kwalen zwommen?
Barb woont toch in Portugal tegenwoordig?quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Huilen ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:43 schreef TaMieke het volgende:
Helpt het als ik zeg dat we eergister een takke-end gereisd/gelopen hebben om naar een kloof te gaan?
Hou mij d'r buiten jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb woont toch in Portugal tegenwoordig?
Hij was te mooi om te laten gaan. Ik zal het niet meer doen.quote:
Zal jou eens laten gaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij was te mooi om te laten gaan. Ik zal het niet meer doen.
Portugalquote:Op zondag 9 oktober 2022 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb woont toch in Portugal tegenwoordig?
Barb kan je zo een slaapplaats biedenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
PortugalOok al ben ik er nooit geweest.. ik moet echt nog gaan
Wat aardig en hij vraagt niet om tetten pics dus vertrouw t wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Barb kan je zo een slaapplaats bieden
Daar hoeft Barb niet om te vragen, die krijgt hij meestal vanzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat aardig en hij vraagt niet om tetten pics dus vertrouw t wel.
Hij laat je gewoon afreizen naar zijn huis zodat hij je tetten vanaf zijn bank kan bekijken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Wat aardig en hij vraagt niet om tetten pics dus vertrouw t wel.
Ja dan heeft hij eenmaal minder de neiging om grensoverschrijdend gedrag te tonenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hoeft Barb niet om te vragen, die krijgt hij meestal vanzelf.
Als mijn man mij niet zo ophemelt als dat jij aan Barb doet, dan hoef ik hem niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij laat je gewoon afreizen naar zijn huis zodat hij je tetten vanaf zijn bank kan bekijken.
Barb, de ultieme Casanova.
Dat heeft niks met ophemelen te maken. Dit is gewoon bro code. Vrouwen moet je niet ophemelen, worden ze misplaatst arrogant van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Als mijn man mij niet zo ophemelt als dat jij aan Barb doet, dan hoef ik hem niet.
Nou echt welquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft niks mrt ophemelen te maken. Dit is gewoon bro code. Vrouwen moet jr nirt ophemelen, worden ze misplaatst arrogant van.
Noem je yv, cali en die lieve vrouw waar ik de naam even van kwijt ben nu arrogant?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft niks met ophemelen te maken. Dit is gewoon bro code. Vrouwen moet je niet ophemelen, worden ze misplaatst arrogant van.
CL heet ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Noem je yv, cali en die lieve vrouw waar ik de naam even van kwijt ben nu arrogant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |