Ach ik kom ook niet om vrienden te maken. Ik kom er om mijn mening te gevenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft net zoveel vrienden als jij in F 1
En een beetje stokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ik kom ook niet om vrienden te maken. Ik kom er om mijn mening te geven
Is niet echt een doel op zich. Dat ik een spraakmakende mening heb is dan soms wel weer het gevalquote:
Dat is duidelijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet echt een doel op zich. Dat ik een spraakmakende mening heb is dan soms wel weer het geval
Nee joh. Zonnetje schijnt in de kamer dus nog eventjes geen gasverbruik hierquote:
En over zichzelf in de 3e persoon praat in DM's naar users.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet echt een doel op zich. Dat ik een spraakmakende mening heb is dan soms wel weer het geval
Doet Chevy dat? Wat leukquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
En over zichzelf in de 3e persoon praat in DM's naar users.
wat staat erquote:
Denk jij ook niet iedere ochtend net als ik als je in de spiegel kijkt van;quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
Straks oerwoud op mijn hoofd laten kappen
wie is mevrouw hemarookworst?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en mevrouw hemarookworst tussen d'r benen?
mevrouw cordonbleu danquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie is mevrouw hemarookworst?
Zo ver ik weet geen partner in mijn levenquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mevrouw cordonbleu dan
mevrouw hemarookworst zou eerder Conchita wurst wezen dan
oh geen Jambers actie dat je 's nachts een dubbel leven leidquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo ver ik weet geen partner in mijn leven
ik krijg bij hema wel een jambers vibequote:Op maandag 10 oktober 2022 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh geen Jambers actie dat je 's nachts een dubbel leven leid?
met zijne gerookte cervelaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg bij hema wel een jambers vibe
Overdag zit hij op kantoor als ambtenaar
maar s'avonds
gaat hij los
In club Haags
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg bij hema wel een jambers vibe
Overdag zit hij op kantoor als ambtenaar
maar s'avonds
gaat hij los
In club Haags
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:14 schreef FranticDJ het volgende:
tevens @:greysbones
'captain' sandy
'zonder anker mag je een haven niet in'
nee domme kut, zonder anker mag je een haven niet UIT
besides.. binnen 1m2 2 ankers laten vallen is sowieso
D O M, zoals mastermovies zeiden: sandy, je IQ zit in je lul die je niet meer hebt!
welke management skillsquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
het is ook niet zo dat ze haar niet bestaande skills goed maakt met management skills![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |