die vind ik echt ver gezochtquote:
ja rondebalenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal door het plaatje van strobalen
Nja heb het geradenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja rondebalen
smileys
dat kan ik me voorstellen
lachebekje ook
Was gezellig wel, gelukkig niet té bont gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
@:Grrrrrrrr
ik hoop dat je er een heel mooi feestje van kan maken
Geen idee, vertel?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:hemarookworst hoe noem je een drol naast de pot?
Nou enquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vroeg het aan greysmaar fijn te weten dat jij ook lekker geslapen hebt @:mrsloveable
quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou en
Dacht meld het ook even, voor degene die het interessant vinden
Kan me niet voorstellen dat je vijanden hebt.quote:
hij heeft net zoveel vrienden als jij in F 1quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je vijanden hebt.
Hoiquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft net zoveel vrienden als jij in F 1
Ik kies ze niet zelf uitquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
van beide kantenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
reageren en negeren is ook een keuze
Geen, dus?quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach ik kom ook niet om vrienden te maken. Ik kom er om mijn mening te gevenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een beetje stokenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ik kom ook niet om vrienden te maken. Ik kom er om mijn mening te geven
Is niet echt een doel op zich. Dat ik een spraakmakende mening heb is dan soms wel weer het gevalquote:
Dat is duidelijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet echt een doel op zich. Dat ik een spraakmakende mening heb is dan soms wel weer het geval
Nee joh. Zonnetje schijnt in de kamer dus nog eventjes geen gasverbruik hierquote:
En over zichzelf in de 3e persoon praat in DM's naar users.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet echt een doel op zich. Dat ik een spraakmakende mening heb is dan soms wel weer het geval
Doet Chevy dat? Wat leukquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:19 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
En over zichzelf in de 3e persoon praat in DM's naar users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |