Hmm. Doet me denken aan een soortgelijk incident.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:35 schreef R-woud93 het volgende:
Trots zijn dat je iemand van de baan af ramt
doet me denken aan juichen terwijl er iemand naar het zkh isquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, zie Silverstone vorig jaar. Dat lag er toen wel heel dik bovenopquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:35 schreef R-woud93 het volgende:
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We hadden rond deze tijd aan het bier gekund, erg jammer.
Deed ik met karten, maar was in de veronderstelling dat dat mocht omdat ik dacht dat het net zo was als met botswagentjes, stond er vent met een zwarte vlag, en dacht dat die was vanwege stilstaande deelnemers, kreeg gelijk een verbod om daar ooit nog te komenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:35 schreef R-woud93 het volgende:
Gewoon een halve moordaanslagquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef Cuendillar het volgende:
Worden het weer halve punten, zoals bij Spa vorig jaar?
Geen punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef Cuendillar het volgende:
Ja. Dikke kans ook geen punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef Cuendillar het volgende:
Nee. Want er moet minstens 2 ronden geracet zijn .quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef Cuendillar het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deed ik met karten, maar was in de veronderstelling dat dat mocht omdat ik dacht dat het net zo was als met botswagentjes, stond er vent met een zwarte vlag, en dacht dat die was vanwege stilstaande deelnemers, kreeg gelijk een verbod om daar ooit nog te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |