Dan weet je het nuquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:46 schreef Nizno het volgende:
joh zat timtom ooit bij die manager die nu AT doet??
nog nooit eerder gehoord
Hij zal het vast nog wel 10 keer vertellen vandaagquote:
Harde leefquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:49 schreef Donna het volgende:
Verdorie het voelt als midden in de nacht.
Natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:49 schreef Sked het volgende:
We gaan zo gewoon op inters starten zonder gezeur
Ja dat draaiboek lag nu eenmaal bovenop de stapel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:49 schreef Sked het volgende:
We gaan zo gewoon op inters starten zonder gezeur
De vraag is alleen of we achter de safety car starten.quote:
Mention werkt niet bij edit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat mijn vriend @:Neef_Wuppie er is.
Lange nachten heb jij.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:49 schreef Donna het volgende:
Verdorie het voelt als midden in de nacht.
Wel minder kans op poepstart voor Maxquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De vraag is alleen of we achter de safety car starten.
Op inters achter de SC zou wel erg sneu zijn. In Full Wet omstandigheden kan ik het voorstellen soms, maar nu...quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De vraag is alleen of we achter de safety car starten.
Gewone start. Monaco was een uitzondering, omdat startlichten kaput warenquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wel minder kans op poepstart voor Max
Zelfde situatie. Na de race maak ik haar wakker. En dan weet ik dat ik de juiste beslissing heb genomen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:50 schreef Robin1988 het volgende:
Zit je dan in je eentje op de bank, in het donker, terwijl je bloedmooie naakte vriendin nog lekker warm in bed ligt.
Soms denk ik wel eens, maak ik nou echt de juiste beslissing?
Z'n proefstart net was dramatisch.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wel minder kans op poepstart voor Max
Ik had me destijds bijna verslapen voor Nederland met WK finale, werd 20 minuten voor tijd wakker en moest nog naar de kroeg, pfoeeeeeeeee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik schrok wakker om 5u met zo'n schoolreisje gevoel. Dat je droomt dat je de bus gemist hebt.
Ah oké, als hij nu dan maar normaal wegrijdtquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewone start. Monaco was een uitzondering, omdat startlichten kaput waren
een slechte generale is een...quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Z'n proefstart net was dramatisch.
Die van vorige week ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De start van vorige week dan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het kan in het begin wat rondjes achter de sc, maar daarna een gewone start tenzij race control anders beslistquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ah oké, als hij nu dan maar normaal wegrijdt
Gm maat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat mijn vriend @:Neef_Wuppie er is.
Staat de SC er nog dan?quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het kan in het begin wat rondjes achter de sc, maar daarna een gewone start tenzij race control anders beslist
Niks gewendquote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Dat was de proefstart voor deze week. Max testte even wat modusjes uit.quote:
Las Vegas volgens jaar is toch 03:00 op een zaterdag voor ons?quote:
::')quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:54 schreef streamjohan het volgende:
Wat een timing, wakker geworden zonder wekker..... toch maar kijken ::')
Met hooivorken erheenquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Bij Viaplay hebben ze het al lekker lopen jinxen.
Als je goed op let zie je dat ze alle schoentjes even goed afdrogen tijdens het instappenquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:52 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker met je natte poten op die pedalen bij 300 km/u.
Ja dat is zo kut hè, nu.nl, radio, niks kan je meer aanzetten danquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:56 schreef SiGNe het volgende:
Vewel te vroeg maar heb geen zin in spoilers vanmiddag..
Het team grijpt wel inquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:57 schreef -XOR- het volgende:
Als Sjekko slim is houdt hij hier VER niet van de wereldtitel af.
Zonde van je vrije tijdquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Die spendeer je voor de helft in bed of in de kerk.
Bijzonder als werkloze.quote:
Van dat WK in Japan heb ik destijds geloof ik maar 2 wedstrijden gezien.quote:
Echt he. Australië (en Japan) 'vroeger' (15 jaar geleden nog), dat was midden in de nacht.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Veel denk. Het is 7 uur, niet midden in de nacht.
Toen Max nog niet meedeed, kon je de race in de middag nog in de herhaling kijken zonder spoilersquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat is zo kut hè, nu.nl, radio, niks kan je meer aanzetten dan
Checo, Sainz is faster than you.quote:
Nee dat is zaterdagavond in Las Vegas, dus hier zondagochtend.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
Las Vegas volgens jaar is toch 03:00 op een zaterdag voor ons?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Rechtstreeks uit de kroeg F1 kijken met mijn vader die wel speciaal opgestaan was.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he. Australië (en Japan) 'vroeger' (15 jaar geleden nog), dat was midden in de nacht.
Ik vrees toch voor een slechte start.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:00 schreef El_Thijs het volgende:
Hopen op een goede start en een mooie race.
Maar als je écht niet wakker wilt worden om live te kijken, en je wilt om laten we zeggen 9 uur kijken, dan is het toch echt niet moeilijk om spoilers te voorkomen? Kijk gewoon even niét op je telefoon en ga lekker zitten kijken, simpelquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:58 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja dat is zo kut hè, nu.nl, radio, niks kan je meer aanzetten dan
quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he. Australië (en Japan) 'vroeger' (15 jaar geleden nog), dat was midden in de nacht.
Ja maar als het saai is tijdens de race ga ik op nu.nl of fok en dat werkt dan dus nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je écht niet wakker wilt worden om live te kijken, en je wilt om laten we zeggen 9 uur kijken, dan is het toch echt niet moeilijk om spoilers te voorkomen? Kijk gewoon even niét op je telefoon en ga lekker zitten kijken, simpel
Daar is geen regen voor nodig hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:01 schreef raptorix het volgende:
Ideale omstandigheden voor Ferrari om de strategie te verkloten.
of crashen of unsafe releasequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:01 schreef raptorix het volgende:
Ideale omstandigheden voor Ferrari om de strategie te verkloten.
Eerste bochtquote:
Ja ok, dan ligt het toch echt aan jezelfquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:01 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja maar als het saai is tijdens de race ga ik op nu.nl of fok en dat werkt dan dus niet
Zolang het maar de Ferarri van leclerc isquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:01 schreef pmponer het volgende:
Checco voor bocht 2 in een ferrari geboord
Zo zat als een aap doorhalen rechtstreeks uit de kroeg. En halverwege toch in slaap vallen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meer kans op in een muur boren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:01 schreef DX11 het volgende:
Wat een wonder trouwens dat we vorig weekend niet mogen racen in de regen en dit weekend wel? Wie snapt dit nog?
Dat deed ik op Viaplay een keer, maar toen schakelde ik in bij de podiumceremonie ondanks dat ik 'afspelen vanaf het begin' koos.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je écht niet wakker wilt worden om live te kijken, en je wilt om laten we zeggen 9 uur kijken, dan is het toch echt niet moeilijk om spoilers te voorkomen? Kijk gewoon even niét op je telefoon en ga lekker zitten kijken, simpel
Was al een wonder als ik de start niet slapend haaldequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo zat als een aap doorhalen rechtstreeks uit de kroeg. En halverwege toch in slaap vallen.
Het is te vroeg om je te ergerenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:02 schreef heywoodu het volgende:
"Een X aantal"
"Als ... zijnde"
Het is te vroeg voor zulk dom gelul.
ah het was jijquote:
Dan kun je maar beter vooraan rijden jaquote:
Kloptquote:
Ok doeiquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:05 schreef Zwoerd het volgende:
Dit komt dus wel goed, ik ga weer naar bed.
weg hulpje voor lecercquote:
extra downforcequote:
Waarom? Laten we lekker blijven racen zeg.quote:
een souveniertjequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef JohnBercow het volgende:
Gasly brengt wat onderdelen naar huis
Sainz eraf hé.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
WK confirmed, we kunnen weer naar bed.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Daarom is die RB te zwaar, dat komt door de megaballen van Verstappen.
Allemaal ex RBquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De mannen worden alweer gescheiden van de jochies.
Wou ik al tikken jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn vriendin moet vlak voor de race eens der werk doen...quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Jawel, opletten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Chevy er niet? Doe ik 'm wel:
NEEEEEEE CARLOS!
2. Het is een kampioenschapsracequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |