SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ín en uit, ik vind jou stoer. Niet altijd eens, maar zo gaat dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik modereer hier niet hè
Maakt niet uit. On we go!
Ja ik word er wel een beetje moe van dat er een slotje komt op zo'n belangrijk topic?quote:
Ja zo gaat dat. Ik vind het ook fijn hier. Likewisequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ín en uit, ik vind jou stoer. Niet altijd eens, maar zo gaat dat.
Waar over?quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Niets naar jou @:Capricia maar geef mensen een waarschuwing ofzo?
Ja ben ik nu gek of zat er ff een slotje op dit topic? Zoals al vaker deze weekquote:
De hoeveelste is dit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:00 schreef cosmosis het volgende:
Een goede face voor de kermis boksbal.
[ twitter ]
Mods posten er gewoon doorheen. Wissen randomquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ben ik nu gek of zat er ff een slotje op dit topic? Zoals al vaker deze week
Dat zal het zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mods posten er gewoon doorheen. Wissen random
Ich bin nur ein armer Wandergesellquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ben ik nu gek of zat er ff een slotje op dit topic? Zoals al vaker deze week
Nee joh, tuurlijk niet, gekkie, ben wel erger gewendquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat zal het zijnIk heb overigens geen probleem met jou hoor. We hebben misschien een andere mening. That's it!
No hard feelings
Helegaar niet! Je ben hier een blauwe!quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ich bin nur ein armer Wandergesell
Ik modereer hier niet, hè. Ben slechts user.
Zo ziet de onderklasse van Rusland er dus uit. Weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Radeloos, redeloos, reddeloos.
Aan het aantal blikjes op de uniformen ligt het in elk geval allemaal niet..quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:00 schreef cosmosis het volgende:
Een goede face voor de kermis boksbal.
[ twitter ]
Is dat nu qua tactiek Amerikaans of Russisch, dat ik niet verantwoordelijk ben voor het gevechts battalion in NWS?quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Helegaar niet! Je ben hier een blauwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |