SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wil zeker de andere rijbaan gaan opblazenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:36 schreef Perrin het volgende:
Zo is het tankstation snel leeg [ twitter ]
Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen een explosie op de autobrug, niet op het spoor. De trein zou nevenschade kunnen zijn. Lijkt niet het doel te zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
De kans dat al die wagons nog werken is niet groot. Normaal takel je niet werkende wagons van het spoor af. Als je niet werkende wagons verder gaat slepen vernaggel je het spoor. Grote kans dan dat er een van de brug afvalt, en de hele trein meesleurt.
Maar spul van deze brug aftakelen -> nachtmerrie.
Dus qua false flag wmb net zo waarschijnlijk als dat rus zelf een atoombom op het kremlin gooit.
Lol, de VS had zonder kernwapens de oorlog inderdaad niet gewonnenquote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:43 schreef quirina het volgende:
Medvedev krijgt een harde pipi van nukes.
Die hadden de oorlog natuurlijk ook zonder kernwapens gewonnen van Japan. Ze hadden alleen geen zin om er veel Amerikaanse soldatenlevens voor op te offeren. Een kernwapen bracht een snel einde aan de oorlog. Een invasie van Japan had langer geduurd en had meer Amerikaanse levens gekost.quote:
Duidelijk.quote:
Zoek eens op wat Rusland deed op de dag van de tweede kernbom.quote:
Die zijn overgezwommen naar NAFO.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Duidelijk.
De speciale militaire dolfijnen zijn genfiltreerd
Precies. Rusland is een slechte verliezer, dat is bekend. Het verhaal wordt er niet beter op voor ze als ze nukes gaan gooien. Ze blijven nog steeds de verliezer en nog een grotere schande voor de wereld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die hadden de oorlog natuurlijk ook zonder kernwapens gewonnen van Japan. Ze hadden alleen geen zin om er veel Amerikaanse soldatenlevens voor op te offeren. Een kernwapen bracht een snel einde aan de oorlog. Een invasie van Japan had langer geduurd en had meer Amerikaanse levens gekost.
Dan zou Oekrane dat echt wel hebben gezegd. In plaats daarvan hebben ze de postzegels al klaar liggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Meer reden waarom ik denk dat die Russen het zelf geflikt hebben.
Zeg ik dat ergens?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:42 schreef J.B. het volgende:
[..]
Lol, de VS had zonder kernwapens de oorlog inderdaad niet gewonnen
Er is nog geen nieuw deel geopend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik stikte bijna in mijn koffie
[ afbeelding ]
Of is er al een meme topic?
Ik zou er niet vanuit gaan, omdat het er voor ons oppervlakkig wel ok uit ziet, het nog wel ok is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:41 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen een explosie op de autobrug, niet op het spoor. De trein zou nevenschade kunnen zijn. Lijkt niet het doel te zijn geweest.
Iemand kon niet wachten!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is nog geen nieuw deel geopend.
OOR / Memes (en spotprenten) #4
Precies op het moment van de explosie lijkt er rechts onderin ook een bootje onder de brug te varen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |