Niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat zit er tussen die afwijzing en nu dat verdomhoekje?
Nou, kennelijk hebben er gesprekken plaatsgevonden waarin collega’s jou verwijten hebben gemaakt. Heb je toen niks teruggezegd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Niks.
Ik heb gewoon nee gezegd en er verder geen aandacht aan besteed behalve werkgerelateerde onderwerpen.
Daar was ik zelf niet bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kennelijk hebben er gesprekken plaatsgevonden waarin collega’s jou verwijten hebben gemaakt. Heb je toen niks teruggezegd?
Ze praten achter je rug. Dat houd je niet tegen. Maar hoe stoort jou dat bij het doen van je werk? En wat verwacht je van klagen bij de leiding?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Daar was ik zelf niet bij.
Een beetje vrouwen onder elkaar.
En tegen wat er tegen mij is gezegd heb ik verteld dat het me niet boeit.
Ik heb intussen wel beklag gedaan bij de leiding.
Ik wil gewoon ongestoord mijn werk kunnen doen.
Ik hoef niks meer te vragen en in de gewone communicatie wordt ik genegeerd en gesaboteerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze praten achter je rug. Dat houd je niet tegen. Maar hoe stoort jou dat bij het doen van je werk? En wat verwacht je van klagen bij de leiding?
Altijd handig om relevante informatie in de OP te vermelden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik hoef niks meer te vragen en in de gewone communicatie wordt ik genegeerd en gesaboteerd.
Waarom zou ik dat moeten accepteren?
Waarom zou dit een man-vrouwkwestie moeten zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik hoef niks meer te vragen en in de gewone communicatie wordt ik genegeerd en gesaboteerd.
Ik neem aan dat als een stel kerels dit bij jou flikt je als vrouw ook gelijk aan de bel trekt?
Dat schuldgevoel lijkt me niet het belangrijkste. Wel dat hij wordt genegeerd en gesaboteerd. Dat is nu wel degelijk een probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het is niet jouw probleem, haar probleem en ze moeten er niet jouw probleem van maken. Vervelend van haar achtergrond maar wat heb je verkeerd gedaan? Niks. Best raar dat ze jou dan een schuldgevoel aanpraten.
Misschien is dat onderling de werkcultuur daar? Dat negeren en saboteren zegt dan wel iets over die mensen toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat schuldgevoel lijkt me niet het belangrijkste. Wel dat hij wordt genegeerd en gesaboteerd.
De vraag is of TS zijn werk nog wel goed kan blijven doen. Als die collega’s hem dwars willen zitten, dan lukt dat altijd wel. Helaas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien is dat onderling de werkcultuur daar? Dat negeren en saboteren zegt dan wel iets over die mensen toch.
Ik zou als ik ts was (hij heeft het al aangekaard) de eer aan zichzelf houden, geen aandacht aan besteden (dus niet groter maken dan het is) en niet die negatieve aandacht voeden die blijkbaar die mensen willen. En als ze iets zeggen erover gewoon professioneel blijven (en waarom zou hij zich moeten verklaren?) maar zo zie ik het dat zou ik doen, want ja hij doet niks verkeerd of is er een andere reden dat ze zo doen? Haters gonna hate
Ja lastig wel zulke situaties.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vraag is of TS zijn werk nog wel goed kan blijven doen. Als die collega’s hem dwars willen zitten, dan lukt dat altijd wel. Helaas.
Is dat rechtvaardig? Nee. Gebeurt het? Ja.
Normaal heb ik wel bepaalde wraakacties door deze mensen te bestrijden met hun eigen wapens want ik ben namelijk in de positie om ze met gelijke munt terug te betalen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vraag is of TS zijn werk nog wel goed kan blijven doen. Als die collega’s hem dwars willen zitten, dan lukt dat altijd wel. Helaas.
Is dat rechtvaardig? Nee. Gebeurt het? Ja.
Het is een lastige situatie. Ik zou eerder kiezen voor me gedeisd houden dan wraak of een soort charmeoffensief.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Normaal heb ik wel bepaalde wraakacties door deze mensen te bestrijden met hun eigen wapens want ik ben namelijk in de positie om ze met gelijke munt terug te betalen.
Maar daardoor escaleert het alleen maar.
Klopt. #metoo is alleen voor vrouwen en homo's.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:21 schreef Geerd het volgende:
Als het andersom was zat je allang in de bijstand![]()
![]()
![]()
Natuurlijk trek je dan aan de bel, dat heb je dan ook goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als een stel kerels dit bij jou flikt je als vrouw ook gelijk aan de bel trekt?
Wat ik de commentaren mis is het feit dat je op de werkvloer beter geen relatie kunt aangaan. Nu heb je dat niet gedaan en is het resultaat hetzelfdequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb een vrouwelijke collega afgewezen na de vraag of ik interesse had om 'r te daten.
Gewoon kort en vriendelijk zonder drama nee gezegd.
Kort daarna heb ik een hoop gezeik van vrouwelijke collega's op me af gekregen die vroegen waar ik in hemelsnaam mee bezig was?
Verhalen over een ex die haar drie jaar slecht behandeld en bedrogen heeft, laag zelfvertrouwen, snijd zichzelf, had al veel moeite gekost om de moed op te sparen om op zelf op een man af te stappen.
Ik zit nu een beetje in het verdomhoekje.
Hoe pak ik dit aan?
quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Gewoon omdat het qua karakter mijn type niet is.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
Het is ook gewoon geopend als vrouwenbashtopic, want dat kwam de vorige keer onvoldoende van de grond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:02 schreef Lienekien het volgende:
Laat maar. Ik ben er wel klaar mee, met dit mannengezeik.
Snijders moet je mijden als de pest, dat is vragen om problemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb een vrouwelijke collega afgewezen na de vraag of ik interesse had om 'r te daten.
Gewoon kort en vriendelijk zonder drama nee gezegd.
Kort daarna heb ik een hoop gezeik van vrouwelijke collega's op me af gekregen die vroegen waar ik in hemelsnaam mee bezig was?
Verhalen over een ex die haar drie jaar slecht behandeld en bedrogen heeft, laag zelfvertrouwen, snijd zichzelf, had al veel moeite gekost om de moed op te sparen om op zelf op een man af te stappen.
Ik zit nu een beetje in het verdomhoekje.
Hoe pak ik dit aan?
Scherp. Ik wist dat ik het verhaal herkende.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:32 schreef Stepperoller het volgende:
Dit had je in juli ook al? Joopklepzeiker in R&P / Hoe wijs je als man een vrouw af?
[..]
quote:
Ik zou er nog niet overheen willen al kon ik er levenslang gratis gas en elektriciteit mee verdienen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:14 schreef Halcon het volgende:
Dus die collega's / "vriendinnen" van haar hadden dan liever dat je wel had gedate, haar keer goed hard uit had gewoond om dan daarna te zeggen dat je geen relatie wilt?
Ts, wat is je antwoord hier op?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:32 schreef Stepperoller het volgende:
Dit had je in juli ook al? Joopklepzeiker in R&P / Hoe wijs je als man een vrouw af?
[..]
Ja vast. Daarom ging je zeker wel in andere R&P topics posten nadat je was gevraagd naar het dubbele topic totdat hier weer iemand een bericht plaatste dat mooi in je verzonnen straatje paste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Andere tijd, ander geval.
Ik ben populair.
En ook nog zo een zielige die zichzelf snijdt. Nu heb JIJ haar helemaal kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Hoe durf je een vrouw die interesse in je heeft af te wijzen? Waar haal je het gore lef vandaan? Jij smerige incel.
Ben het met dit eens, maar misschien is het niet eens de vrouw die hem heeft gevraagd eens te daten degene die zo over hem spreekt maar heeft zij gewoon gezegd, hij had geen interesse. En hebben andere vrouwelijke collega's besproken dat dat toch wel erg gemeen van topicstarter is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een raar gedoe.
Vertel je wel het hele verhaal? Want als je echt vriendelijk nee hebt gezegd zonder dat iedereen ervan mee kon genieten is het wel erg apart dat het deze reactie geeft.
Al met al, goed dat je naar je leidinggevende bent gestapt hiermee. Je zou evt een gesprek met de dame in kwestie hierover kunnen hebben samen met een leidinggevende. Waarin je aangeeft graag gewoon prettig samen te willen werken verder, maar ook aangeeft dat je het vervelend vindt dat ze dit op zo’n negatieve manier met collega’s besproken heeft.
Probeer wel netjes te blijven, het is altijd verstandig (op de werkvloer zeker) om slecht nieuws/klachten te combineren met positieve zaken. Stip dus iets goeds aan als je ook kritiek geeft.
En bij voorkeur eerst de kritiek, daarna het positieve. Wat na de ‘maar’ komt weegt zwaarder namelijk.
Je bent dan ook wel een hele simpele als je in dit soort managersgelul trapt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Probeer wel netjes te blijven, het is altijd verstandig (op de werkvloer zeker) om slecht nieuws/klachten te combineren met positieve zaken. Stip dus iets goeds aan als je ook kritiek geeft.
En bij voorkeur eerst de kritiek, daarna het positieve. Wat na de ‘maar’ komt weegt zwaarder namelijk.
Dit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ben het met dit eens, maar misschien is het niet eens de vrouw die hem heeft gevraagd eens te daten degene die zo over hem spreekt maar heeft zij gewoon gezegd, hij had geen interesse. En hebben andere vrouwelijke collega's besproken dat dat toch wel erg gemeen van topicstarter is.
[X] doubtquote:
Never a dull moment daar op de werkvloer:quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Collega op mijn werk was verloofd met een vrouw met drie kinderen die hier ook werkt.
Laatste periode hebben ze ons bij elkaar gezet en kwam het ter sprake.
Ik zei dat het niks voor mij zou zijn omdat ik me dan toch meer werkpaard voel dan partner.
Toen zei hij dat ie daar ook over twijfelde maar dat je voor geluk wat over moest hebben.
Toen zei ik dat ik er ook geen zin in zou hebben om gedumpt te worden als ik arbeidsongeschikt zou worden of zo want dan zijn die wijven gelijk weg.
Afijn, dat is bij hem blijven malen en nu heeft ie de verloving verbroken.
Na veel tamtam wilde dat wijf weten waarom en heeft ie mij ter sprake gebracht.
Nu geeft ze mij de schuld dat ik haar relatie annex aanstaande huwelijk naar de klote geholpen heb en nu doet ze bitchie tegen mij en die vriendinclub van haar kijken me de hele dag min aan.
Klacht: Beta-Cuck verpest mijn werksfeer door mij de schuld te geven.
Je moet wat verzinnen in de bijstandquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Never a dull moment daar op de werkvloer:
[..]
Ik werk op een sociale werkplaats vanwege concentratieproblemen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je moet wat verzinnen in de bijstand
Je bent best aardig gefocust op het verzinnen van verhalen….quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik werk op een sociale werkplaats vanwege concentratieproblemen.
Zo, en dat in een tijd waarin er geen mensen meer te krijgen zijn in geen enkel beroep zelfs ....quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Leiding heeft inmiddels radicaal ingegrepen.
Ik was niet het enige slachtoffer die zijn beklag gedaan heeft.
Er was meer aan de hand.
De drie voornaamste aanjagers zijn definitief naar huis gestuurd en twee meelopers krijgen een officiële waarschuwing thuis.
Een zesde (een homo) is zelf opgestapt.
Mijn advies aan jou is om een dagboekje bij te gaan houden à la Hendrik Groen. En als je het misogyne gehalte van je verhalen wat naar beneden schroeft, wordt je potentiële lezerspubliek meteen groter.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je hoeft als man tegenwoordig erg weinig te zeggen om erg snel mysogeen genoemd te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn advies aan jou is om een dagboekje bij te gaan houden à la Hendrik Groen. En als je het misogyne gehalte van je verhalen wat naar beneden schroeft, wordt je potentiële lezerspubliek meteen groter.
Ik vermoed dat je minder vaak in situaties zoals je die in de OP schetst zult belanden als je niet zo neerbuigend over anderen praat. Doe met m'n advies wat je wil.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je hoeft als man tegenwoordig erg weinig te zeggen om erg snel mysogeen genoemd te worden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:02 schreef Lienekien het volgende:
Laat maar. Ik ben er wel klaar mee, met dit mannengezeik.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een raar gedoe.
Vertel je wel het hele verhaal? Want als je echt vriendelijk nee hebt gezegd zonder dat iedereen ervan mee kon genieten is het wel erg apart dat het deze reactie geeft.
Al met al, goed dat je naar je leidinggevende bent gestapt hiermee. Je zou evt een gesprek met de dame in kwestie hierover kunnen hebben samen met een leidinggevende. Waarin je aangeeft graag gewoon prettig samen te willen werken verder, maar ook aangeeft dat je het vervelend vindt dat ze dit op zo’n negatieve manier met collega’s besproken heeft.
Wijs mij dat ‘oohhh ahhh zieluggg awww’ eens aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi hoe dit werkt. Andersom was de wereld te klein geweest als een man was afgewezen en zich naar ging gedragen met mede mannelijke collega's naar de vrouw toe. Maar nu meh gewoon negeren TS anders escaleert het...
Typisch weer.
[..]
Je komt heel hypocriet over.
Huilende vrouwen: 'oohhh ahhh zieluggg awww'
Huilende mannen: 'Mannengezeik'
Elk topic in R&P waar een vrouw slachtoffer is. Ken je je eigen posthistorie niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wijs mij dat ‘oohhh ahhh zieluggg awww’ eens aan?
Zak hooi.
Ik voel me niet aangesproken. Zal mijn domheid als vrouw wel zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elk topic in R&P waar een vrouw slachtoffer is. Ken je je eigen posthistorie niet?
Vuilniszak.
Is het makkelijkste. Prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Zal mijn domheid als vrouw wel zijn.
Ja, want jij doet niet makkelijk, bedoel je.quote:
Hij moet niks, maar wil hij goede kans maken op een goed einde voor hem hieruit dan is dat wel zo verstandig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi hoe dit werkt. Andersom was de wereld te klein geweest als een man was afgewezen en zich naar ging gedragen met mede mannelijke collega's naar de vrouw toe. Maar nu meh gewoon negeren TS anders escaleert het...
Typisch weer.
[..]
Je komt heel hypocriet over.
Huilende vrouwen: 'oohhh ahhh zieluggg awww'
Huilende mannen: 'Mannengezeik'
[..]dus TS moet netjes blijven, de vrede bewaren etc. etc. terwijl het toch echt de vrouw was die niet tegen afwijzing kon en er nu een potje van maakt op kantoor... gvd
Sowieso met dit soort dingen al die drama maar negeren verder is het beste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Hij moet niks, maar wil hij goede kans maken op een goed einde voor hem hieruit dan is dat wel zo verstandig.
Gewoon laten zien dat hij wel weet hoe hij zich op de werkvloer dient te gedragen.
Andersom was het advies hetzelfde geweest trouwens. Je moet je niet mee laten slepen in non conflicten, dan geef je ruimte waarin jou de zwarte piet toegespeeld kan worden. Blijf correct, blijf bij de feiten, laat je niet opnaaien.
Dat is idd niet ok. Ik mag dan ook hopen dat erop gereageerd wordt op de werkvloer. Dat het aangepakt wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso met dit soort dingen al die drama maar negeren verder is het beste.
Wel erg dat nav een duidelijke 'nee' je in dit soort shit beland. Vies gedrag.
Joop verzint ze waar je bij staat dus komt goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer TS zijn bundel 'Verhalen op de werkvloer' uit komt.
Ik wou net zeggen, ik denk dat onderwerp van dit topic waarschijnlijk daar ook depri van word en gaat snijden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat is idd niet ok. Ik mag dan ook hopen dat erop gereageerd wordt op de werkvloer. Dat het aangepakt wordt.
Als je niet tegen een fatsoenlijke afwijzing kan moet je maar een kat kopen ipv iemand vragen. Oh wacht, beter ook geen kat dan eigenlijk….
Ik zat meer te denken aan een pluche eenhoorn…quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik denk dat onderwerp van dit topic waarschijnlijk daar ook depri van word en gaat snijden.
Wellicht een hond dan beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |