abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206245668
Ik heb een vrouwelijke collega afgewezen na de vraag of ik interesse had om 'r te daten.
Gewoon kort en vriendelijk zonder drama nee gezegd.

Kort daarna heb ik een hoop gezeik van vrouwelijke collega's op me af gekregen die vroegen waar ik in hemelsnaam mee bezig was?

Verhalen over een ex die haar drie jaar slecht behandeld en bedrogen heeft, laag zelfvertrouwen, snijd zichzelf, had al veel moeite gekost om de moed op te sparen om op zelf op een man af te stappen.
Ik zit nu een beetje in het verdomhoekje.

Hoe pak ik dit aan?
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:25:17 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206245707
Wat zit er tussen die afwijzing en nu dat verdomhoekje?

En hoe ziet dat verdomhoekje er in de praktijk uit?
The love you take is equal to the love you make.
pi_206245740
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Wat zit er tussen die afwijzing en nu dat verdomhoekje?
Niks.
Ik heb gewoon nee gezegd en er verder geen aandacht aan besteed behalve werkgerelateerde onderwerpen.

Ik vind haar niet aantrekkelijk en stabiel maar dat heb ik daar niet lopen verkondigen.
En nu krijg ik schuine blikken en verwijten.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:30:58 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206245755
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Niks.
Ik heb gewoon nee gezegd en er verder geen aandacht aan besteed behalve werkgerelateerde onderwerpen.
Nou, kennelijk hebben er gesprekken plaatsgevonden waarin collega’s jou verwijten hebben gemaakt. Heb je toen niks teruggezegd?
pi_206245788
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou, kennelijk hebben er gesprekken plaatsgevonden waarin collega’s jou verwijten hebben gemaakt. Heb je toen niks teruggezegd?
Daar was ik zelf niet bij.
Een beetje vrouwen onder elkaar.
En tegen wat er tegen mij is gezegd heb ik verteld dat het me niet boeit.
Ik heb intussen wel beklag gedaan bij de leiding.
Ik wil gewoon ongestoord mijn werk kunnen doen.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:38:40 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206245818
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Daar was ik zelf niet bij.
Een beetje vrouwen onder elkaar.
En tegen wat er tegen mij is gezegd heb ik verteld dat het me niet boeit.
Ik heb intussen wel beklag gedaan bij de leiding.
Ik wil gewoon ongestoord mijn werk kunnen doen.
Ze praten achter je rug. Dat houd je niet tegen. Maar hoe stoort jou dat bij het doen van je werk? En wat verwacht je van klagen bij de leiding?
pi_206245842
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze praten achter je rug. Dat houd je niet tegen. Maar hoe stoort jou dat bij het doen van je werk? En wat verwacht je van klagen bij de leiding?
Ik hoef niks meer te vragen en in de gewone communicatie wordt ik genegeerd en gesaboteerd.
Waarom zou ik dat moeten accepteren?
Ik neem aan dat als een stel kerels dit bij jou flikt je als vrouw ook gelijk aan de bel trekt?
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:42:49 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206245864
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik hoef niks meer te vragen en in de gewone communicatie wordt ik genegeerd en gesaboteerd.
Altijd handig om relevante informatie in de OP te vermelden.

Ben benieuwd wat je leidinggevende eraan gaat doen.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:43:27 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206245872
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik neem aan dat als een stel kerels dit bij jou flikt je als vrouw ook gelijk aan de bel trekt?
Waarom zou dit een man-vrouwkwestie moeten zijn?
pi_206245903
Het is niet jouw probleem, haar probleem en ze moeten er niet jouw probleem van maken. Vervelend van haar achtergrond maar wat heb je verkeerd gedaan? Niks. Best raar dat ze jou dan een schuldgevoel aanpraten.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:47:20 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206245921
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Het is niet jouw probleem, haar probleem en ze moeten er niet jouw probleem van maken. Vervelend van haar achtergrond maar wat heb je verkeerd gedaan? Niks. Best raar dat ze jou dan een schuldgevoel aanpraten.
Dat schuldgevoel lijkt me niet het belangrijkste. Wel dat hij wordt genegeerd en gesaboteerd. Dat is nu wel degelijk een probleem.
pi_206245990
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat schuldgevoel lijkt me niet het belangrijkste. Wel dat hij wordt genegeerd en gesaboteerd.
Misschien is dat onderling de werkcultuur daar? Dat negeren en saboteren zegt dan wel iets over die mensen toch.

Ik zou als ik ts was (hij heeft het al aangekaard) de eer aan zichzelf houden, geen aandacht aan besteden (dus niet groter maken dan het is) en niet die negatieve aandacht voeden die blijkbaar die mensen willen. En als ze iets zeggen erover gewoon professioneel blijven (en waarom zou hij zich moeten verklaren? :P) maar zo zou ik het dat zou ik doen, want ja hij doet niks verkeerd of is er een andere reden dat ze zo doen? Haters gonna hate :P

En anders zou ik kort en bondig een gesprek voeren met die mensen die er wat van vinden, vragen waarom dat zo is. Als het erger zou worden.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:54:27 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206246030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Misschien is dat onderling de werkcultuur daar? Dat negeren en saboteren zegt dan wel iets over die mensen toch.

Ik zou als ik ts was (hij heeft het al aangekaard) de eer aan zichzelf houden, geen aandacht aan besteden (dus niet groter maken dan het is) en niet die negatieve aandacht voeden die blijkbaar die mensen willen. En als ze iets zeggen erover gewoon professioneel blijven (en waarom zou hij zich moeten verklaren? :P) maar zo zie ik het dat zou ik doen, want ja hij doet niks verkeerd of is er een andere reden dat ze zo doen? Haters gonna hate :P
De vraag is of TS zijn werk nog wel goed kan blijven doen. Als die collega’s hem dwars willen zitten, dan lukt dat altijd wel. Helaas.

Is dat rechtvaardig? Nee. Gebeurt het? Ja.
pi_206246062
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
De vraag is of TS zijn werk nog wel goed kan blijven doen. Als die collega’s hem dwars willen zitten, dan lukt dat altijd wel. Helaas.

Ja lastig wel zulke situaties.
pi_206246136
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Normaal heb ik wel bepaalde wraakacties door deze mensen te bestrijden met hun eigen wapens want ik ben namelijk in de positie om ze met gelijke munt terug te betalen.
Maar daardoor escaleert het alleen maar.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:10:30 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206246188
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 12:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Normaal heb ik wel bepaalde wraakacties door deze mensen te bestrijden met hun eigen wapens want ik ben namelijk in de positie om ze met gelijke munt terug te betalen.
Maar daardoor escaleert het alleen maar.
Het is een lastige situatie. Ik zou eerder kiezen voor me gedeisd houden dan wraak of een soort charmeoffensief.

Als je gewoonlijk wel collegiaal was (ik noem maar iets, aanbieden om even in te springen als iemand tijdelijk lastig zit) zou ik dat ook gewoon blijven doen.

Hopen dat het overwaait.
pi_206246769
Als het andersom was zat je allang in de bijstand _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_206246800
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:21 schreef Geerd het volgende:
Als het andersom was zat je allang in de bijstand _O- _O- _O- _O-
Klopt. #metoo is alleen voor vrouwen en homo's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 08-10-2022 13:52:59 ]
pi_206246810
Bs verhaal, geloof er niets van.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:55:31 #20
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206246999
Het autisme op FOK! is zo hoog dat ik vermoed dat TS gewoon keihard NEE heeft gezegd voor iedereen...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:02:54 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206247079
Laat maar. Ik ben er wel klaar mee, met dit mannengezeik.

[ Bericht 90% gewijzigd door Lienekien op 08-10-2022 14:08:11 ]
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:24:59 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206247251
Hoe durf je een vrouw die interesse in je heeft af te wijzen? Waar haal je het gore lef vandaan? Jij smerige incel.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:28:25 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206247290
Wat een raar gedoe.
Vertel je wel het hele verhaal? Want als je echt vriendelijk nee hebt gezegd zonder dat iedereen ervan mee kon genieten is het wel erg apart dat het deze reactie geeft.

Al met al, goed dat je naar je leidinggevende bent gestapt hiermee. Je zou evt een gesprek met de dame in kwestie hierover kunnen hebben samen met een leidinggevende. Waarin je aangeeft graag gewoon prettig samen te willen werken verder, maar ook aangeeft dat je het vervelend vindt dat ze dit op zo’n negatieve manier met collega’s besproken heeft.

Probeer wel netjes te blijven, het is altijd verstandig (op de werkvloer zeker) om slecht nieuws/klachten te combineren met positieve zaken. Stip dus iets goeds aan als je ook kritiek geeft.
En bij voorkeur eerst de kritiek, daarna het positieve. Wat na de ‘maar’ komt weegt zwaarder namelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:43:04 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206247386
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Natuurlijk trek je dan aan de bel, dat heb je dan ook goed gedaan.
Je bent niet verplicht om maar op date te gaan of romantische gevoelens te hebben enkel omdat iemand een nette afwijzing niet fijn vindt.

Tijd geleden bij een tijdelijke baan (overbrugging tussen twee banen) ook zoiets gehad, alhoewel niet zo erg.
Man vraagt me uit, ik zeg nee. Gewoon netjes, gewoon ‘privé’.
Krijg ik daarna gezeik dat die man al zoveel had meegemaakt. Zijn eerste vrouw dood en hij stond er alleen voor met twee kinderen, maar alles ging nu eindelijk eens beter, maagverkleining gehad en bla bla bla. Waarom ik dan niet eens even buiten het werk om even wat met hem wilde gaan drinken, want nu voelde hij zich klote.
Maar ik kon het toen oplossen door met hem te praten, de anderen namen het zwaarder op dan hij, hij was alleen even op dat moment teleurgesteld en had dat geventileerd.

Afwijzing is altijd kut, zeker op de werkvloer. Is toch altijd even awkward. Maar het zou niet uit moeten lopen in dit wat jij nu op je nek hebt gekregen. Dan wordt het tijd om er een leidinggevende bij te halen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206247410
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb een vrouwelijke collega afgewezen na de vraag of ik interesse had om 'r te daten.

Kort daarna heb ik een hoop gezeik van vrouwelijke collega's op me af gekregen die vroegen waar ik in hemelsnaam mee bezig was?

Verhalen over een ex die haar drie jaar slecht behandeld en bedrogen heeft, laag zelfvertrouwen, snijd zichzelf, had al veel moeite gekost om de moed op te sparen om op zelf op een man af te stappen.

Hoe pak ik dit aan?
Wat ik de commentaren mis is het feit dat je op de werkvloer beter geen relatie kunt aangaan. Nu heb je dat niet gedaan en is het resultaat hetzelfde :D
Ik zou het daarop gooien, zowel naar de vrouwelijke collega's als de leidinggevende.

Wat denk je dat er gebeurd als je er wel op was in gegaan? "laag zelfvertrouwen, snijd zichzelf"
Nog meer ellende.
pi_206247876
Dit had je in juli ook al? Joopklepzeiker in R&P / Hoe wijs je als man een vrouw af?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Gewoon omdat het qua karakter mijn type niet is.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
pi_206247938
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:02 schreef Lienekien het volgende:
Het is ook gewoon geopend als vrouwenbashtopic, want dat kwam de vorige keer onvoldoende van de grond. :T
pi_206248223
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 11:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Hoe pak ik dit aan?
Snijders moet je mijden als de pest, dat is vragen om problemen.
pi_206248245
quote:
Scherp. Ik wist dat ik het verhaal herkende.

I call BS.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206248379
Heftige tijden in het magazijn
pi_206248499
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 13:27 schreef Selenophilia het volgende:
Bs verhaal, geloof er niets van.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_206249107
Dus die collega's / "vriendinnen" van haar hadden dan liever dat je wel had gedate, haar keer goed hard uit had gewoond om dan daarna te zeggen dat je geen relatie wilt?
pi_206250601
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 17:14 schreef Halcon het volgende:
Dus die collega's / "vriendinnen" van haar hadden dan liever dat je wel had gedate, haar keer goed hard uit had gewoond om dan daarna te zeggen dat je geen relatie wilt?
Ik zou er nog niet overheen willen al kon ik er levenslang gratis gas en elektriciteit mee verdienen.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:49:06 #34
441859 crew  Lenny77
pi_206253782
quote:
Ts, wat is je antwoord hier op?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206254084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 22:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ts, wat is je antwoord hier op?
Andere tijd, ander geval.
Ik ben populair.
pi_206257155
Volgens mij zijn de tips uit dat topic ook prima te gebruiken voor deze casus en was een nieuw topic openen niet nodig.
pi_206257196
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 23:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Andere tijd, ander geval.
Ik ben populair.
Ja vast. Daarom ging je zeker wel in andere R&P topics posten nadat je was gevraagd naar het dubbele topic totdat hier weer iemand een bericht plaatste dat mooi in je verzonnen straatje paste. :T

En dat verder negeren zonder enige toelichting terwijl het een hele relevante vraag is in het licht van het topic.
pi_206257563
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 16:17 schreef Moass het volgende:
Heftige tijden in het magazijn
:D
pi_206257853
Ik zou een overplaatsing aanvragen naar de 2x2 pallets, daar komen die wijven nooit.
-nee-
  maandag 10 oktober 2022 @ 10:03:32 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206272319
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:24 schreef Twiitch het volgende:
Hoe durf je een vrouw die interesse in je heeft af te wijzen? Waar haal je het gore lef vandaan? Jij smerige incel.
En ook nog zo een zielige die zichzelf snijdt. Nu heb JIJ haar helemaal kapot gemaakt.
Je weet toch dat als een man in zo een situatie zit vrouwelijke collega's altijd alles doen (inclusief daten) om hem er weer bovenop te helpen. [quote][
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 oktober 2022 @ 10:08:50 #41
450228 LeesFoknl
pi_206272370
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een raar gedoe.
Vertel je wel het hele verhaal? Want als je echt vriendelijk nee hebt gezegd zonder dat iedereen ervan mee kon genieten is het wel erg apart dat het deze reactie geeft.

Al met al, goed dat je naar je leidinggevende bent gestapt hiermee. Je zou evt een gesprek met de dame in kwestie hierover kunnen hebben samen met een leidinggevende. Waarin je aangeeft graag gewoon prettig samen te willen werken verder, maar ook aangeeft dat je het vervelend vindt dat ze dit op zo’n negatieve manier met collega’s besproken heeft.

Probeer wel netjes te blijven, het is altijd verstandig (op de werkvloer zeker) om slecht nieuws/klachten te combineren met positieve zaken. Stip dus iets goeds aan als je ook kritiek geeft.
En bij voorkeur eerst de kritiek, daarna het positieve. Wat na de ‘maar’ komt weegt zwaarder namelijk.
Ben het met dit eens, maar misschien is het niet eens de vrouw die hem heeft gevraagd eens te daten degene die zo over hem spreekt maar heeft zij gewoon gezegd, hij had geen interesse. En hebben andere vrouwelijke collega's besproken dat dat toch wel erg gemeen van topicstarter is.
  maandag 10 oktober 2022 @ 10:26:06 #42
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206272570
quote:
Je bent dan ook wel een hele simpele als je in dit soort managersgelul trapt.
Misschien ook als tip geven dat "we" "het" "samen gaan doen".

Maar dat is allemaal off-topic verder.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206273971
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 10:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Ben het met dit eens, maar misschien is het niet eens de vrouw die hem heeft gevraagd eens te daten degene die zo over hem spreekt maar heeft zij gewoon gezegd, hij had geen interesse. En hebben andere vrouwelijke collega's besproken dat dat toch wel erg gemeen van topicstarter is.
Dit.
Van haarzelf heb ik niet zoveel last.
Die is te druk met snijden en citalopram slikken.
pi_206274397
Leiding heeft inmiddels radicaal ingegrepen.
Ik was niet het enige slachtoffer die zijn beklag gedaan heeft.
Er was meer aan de hand.
De drie voornaamste aanjagers zijn definitief naar huis gestuurd en twee meelopers krijgen een officiële waarschuwing thuis.
Een zesde (een homo) is zelf opgestapt.
pi_206274509
En dat allemaal in één ochtend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 10 oktober 2022 @ 13:14:43 #46
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206274532
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
En dat allemaal in één ochtend.
[X] doubt
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206274554
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:14 schreef daNpy het volgende:

[..]
[X] doubt
Never a dull moment daar op de werkvloer:

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 14:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Collega op mijn werk was verloofd met een vrouw met drie kinderen die hier ook werkt.
Laatste periode hebben ze ons bij elkaar gezet en kwam het ter sprake.
Ik zei dat het niks voor mij zou zijn omdat ik me dan toch meer werkpaard voel dan partner.
Toen zei hij dat ie daar ook over twijfelde maar dat je voor geluk wat over moest hebben.
Toen zei ik dat ik er ook geen zin in zou hebben om gedumpt te worden als ik arbeidsongeschikt zou worden of zo want dan zijn die wijven gelijk weg.

Afijn, dat is bij hem blijven malen en nu heeft ie de verloving verbroken.
Na veel tamtam wilde dat wijf weten waarom en heeft ie mij ter sprake gebracht.

Nu geeft ze mij de schuld dat ik haar relatie annex aanstaande huwelijk naar de klote geholpen heb en nu doet ze bitchie tegen mij en die vriendinclub van haar kijken me de hele dag min aan.

Klacht: Beta-Cuck verpest mijn werksfeer door mij de schuld te geven.
  maandag 10 oktober 2022 @ 13:18:25 #48
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206274572
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Never a dull moment daar op de werkvloer:
[..]

Je moet wat verzinnen in de bijstand :D
pi_206275108
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:18 schreef daNpy het volgende:

[..]
Je moet wat verzinnen in de bijstand :D
Ik werk op een sociale werkplaats vanwege concentratieproblemen.
pi_206275564
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 14:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je bent best aardig gefocust op het verzinnen van verhalen….
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 10 oktober 2022 @ 15:00:38 #51
450228 LeesFoknl
pi_206275636
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Leiding heeft inmiddels radicaal ingegrepen.
Ik was niet het enige slachtoffer die zijn beklag gedaan heeft.
Er was meer aan de hand.
De drie voornaamste aanjagers zijn definitief naar huis gestuurd en twee meelopers krijgen een officiële waarschuwing thuis.
Een zesde (een homo) is zelf opgestapt.
Zo, en dat in een tijd waarin er geen mensen meer te krijgen zijn in geen enkel beroep zelfs ....
pi_206276574
quote:

[..]
Mijn advies aan jou is om een dagboekje bij te gaan houden à la Hendrik Groen. En als je het misogyne gehalte van je verhalen wat naar beneden schroeft, wordt je potentiële lezerspubliek meteen groter.
pi_206280836
quote:

[..]
_O-
pi_206281588
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 16:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Mijn advies aan jou is om een dagboekje bij te gaan houden à la Hendrik Groen. En als je het misogyne gehalte van je verhalen wat naar beneden schroeft, wordt je potentiële lezerspubliek meteen groter.
Je hoeft als man tegenwoordig erg weinig te zeggen om erg snel mysogeen genoemd te worden.
pi_206282674
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je hoeft als man tegenwoordig erg weinig te zeggen om erg snel mysogeen genoemd te worden.
Ik vermoed dat je minder vaak in situaties zoals je die in de OP schetst zult belanden als je niet zo neerbuigend over anderen praat. Doe met m'n advies wat je wil.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:56:34 #56
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_206282969
Mooi hoe dit werkt. Andersom was de wereld te klein geweest als een man was afgewezen en zich naar ging gedragen met mede mannelijke collega's naar de vrouw toe. Maar nu meh gewoon negeren TS anders escaleert het...
Typisch weer.
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 14:02 schreef Lienekien het volgende:
:')
Je komt heel hypocriet over.
Huilende vrouwen: 'oohhh ahhh zieluggg awww'
Huilende mannen: 'Mannengezeik :( '

quote:
Wat een raar gedoe.

:') dus TS moet netjes blijven, de vrede bewaren etc. etc. terwijl het toch echt de vrouw was die niet tegen afwijzing kon en er nu een potje van maakt op kantoor... gvd :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:58:38 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206282987
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi hoe dit werkt. Andersom was de wereld te klein geweest als een man was afgewezen en zich naar ging gedragen met mede mannelijke collega's naar de vrouw toe. Maar nu meh gewoon negeren TS anders escaleert het...
Typisch weer.
[..]
Wijs mij dat ‘oohhh ahhh zieluggg awww’ eens aan?

Zak hooi.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:01:12 #58
64831 2NutZ
pi_206283012
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wijs mij dat ‘oohhh ahhh zieluggg awww’ eens aan?

Zak hooi.
Elk topic in R&P waar een vrouw slachtoffer is. Ken je je eigen posthistorie niet?

Vuilniszak.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:02:20 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206283021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Elk topic in R&P waar een vrouw slachtoffer is. Ken je je eigen posthistorie niet?

Vuilniszak.
Ik voel me niet aangesproken. Zal mijn domheid als vrouw wel zijn.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:02:53 #60
64831 2NutZ
pi_206283026
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik voel me niet aangesproken. Zal mijn domheid als vrouw wel zijn.
Is het makkelijkste. Prima.
pi_206283036
Does lief en als je er echt niet mee om kan gaan maak je maar een topic aan. ‘FOkster heeft te weinig begrip voor mijn bekrompen zieltje’
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:04:50 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206283046
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Is het makkelijkste. Prima.
Ja, want jij doet niet makkelijk, bedoel je.

Wil je dat ik topics voor je opzoek waarin ik ‘zielige vrouwen’ niet de hand boven het hoofd houd?

Denk het niet, daar gaat het namelijk niet om. Jij roept ook gewoon maar makkelijk.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:23:34 #63
64831 2NutZ
pi_206283226
Ben wel benieuwd wanneer TS zijn bundel 'Verhalen op de werkvloer' uit komt.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:04:08 #64
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206284169
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
Typisch weer.
[..]
[..]
:') dus TS moet netjes blijven, de vrede bewaren etc. etc. terwijl het toch echt de vrouw was die niet tegen afwijzing kon en er nu een potje van maakt op kantoor... gvd :')
Hij moet niks, maar wil hij goede kans maken op een goed einde voor hem hieruit dan is dat wel zo verstandig.
Gewoon laten zien dat hij wel weet hoe hij zich op de werkvloer dient te gedragen.

Andersom was het advies hetzelfde geweest trouwens. Je moet je niet mee laten slepen in non conflicten, dan geef je ruimte waarin jou de zwarte piet toegespeeld kan worden. Blijf correct, blijf bij de feiten, laat je niet opnaaien.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:07:39 #65
64831 2NutZ
pi_206284206
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hij moet niks, maar wil hij goede kans maken op een goed einde voor hem hieruit dan is dat wel zo verstandig.
Gewoon laten zien dat hij wel weet hoe hij zich op de werkvloer dient te gedragen.

Andersom was het advies hetzelfde geweest trouwens. Je moet je niet mee laten slepen in non conflicten, dan geef je ruimte waarin jou de zwarte piet toegespeeld kan worden. Blijf correct, blijf bij de feiten, laat je niet opnaaien.
Sowieso met dit soort dingen al die drama maar negeren verder is het beste.
Wel erg dat nav een duidelijke 'nee' je in dit soort shit beland. Vies gedrag.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:15:49 #66
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206284341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Sowieso met dit soort dingen al die drama maar negeren verder is het beste.
Wel erg dat nav een duidelijke 'nee' je in dit soort shit beland. Vies gedrag.
Dat is idd niet ok. Ik mag dan ook hopen dat erop gereageerd wordt op de werkvloer. Dat het aangepakt wordt.

Als je niet tegen een fatsoenlijke afwijzing kan moet je maar een kat kopen ipv iemand vragen. Oh wacht, beter ook geen kat dan eigenlijk….
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:17:32 #67
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206284366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer TS zijn bundel 'Verhalen op de werkvloer' uit komt.
Joop verzint ze waar je bij staat dus komt goed. :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:17:44 #68
64831 2NutZ
pi_206284368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat is idd niet ok. Ik mag dan ook hopen dat erop gereageerd wordt op de werkvloer. Dat het aangepakt wordt.

Als je niet tegen een fatsoenlijke afwijzing kan moet je maar een kat kopen ipv iemand vragen. Oh wacht, beter ook geen kat dan eigenlijk….
Ik wou net zeggen, ik denk dat onderwerp van dit topic waarschijnlijk daar ook depri van word en gaat snijden.
Wellicht een hond dan beter.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:44:17 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206284679
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen, ik denk dat onderwerp van dit topic waarschijnlijk daar ook depri van word en gaat snijden.
Wellicht een hond dan beter.
Ik zat meer te denken aan een pluche eenhoorn…

Dat kan ze ook nog combineren met een kat zie ik nu. Dan wordt dat snijden ook gelijk voor haar geregeld zo aan de kat te zien…

dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:11:53 #70
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_206286081
Ik denk dat je jezelf goed beschermd hebt door nee te zeggen. Stel dat je wel op een date was gegaan en je daarna afstand van haar had genomen, dan waren de rapen helemaal gaar geweest.

De kans is ook nog groot dat de betreffende dame eigenlijk niet zoveel interesse in je had, maar dat dat kliekje haar heeft lopen opstoken met suggesties dat je haar wel leuk leek te vinden, gewoon om lekker drama op de werkvloer te krijgen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_206317279
Fokkers en omgaan met andere mensen?

Dat bestaat niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206317300
Toestanden op de sociale werkplaats..
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')