Dat is zo, tijdens voetbal en F1 heb ik altijd wel rust.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat dat ook kan als je samenwoont (20 jaar).
gewoon een goed slot op de kelderdeurquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is zo, tijdens voetbal en F1 heb ik altijd wel rust.
Ik ben nogal een buitenmens, meestal kijk ik ook buiten lekker aan het waterquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is zo, tijdens voetbal en F1 heb ik altijd wel rust.
Grinche.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:22 schreef heywoodu het volgende:
Tom dropt nog maar eens dat hij toch echt veel in Japan geracet heeft. Nu bij Gasly, die 'net als ik in de Formule Nippon heeft gereden'.
Neuh, geef haar een crime serie en ze is stilquote:
Ondanks ik een binnenmens ben klinkt dat wel lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben nogal een buitenmens, meestal kijk ik ook buiten lekker aan het water
Wellicht iets minder als het gewoon een volledig droog weekeinde is zonder raar gedoe met baanomstandighedenquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:23 schreef raptorix het volgende:
Zijn die verkenningsrondes nieuw? Kan me niet herinneren dat ze dat in verleden deden?
ow kijk das ook handig idd, koptelefoon op laten doen en heb je er geen kind aanquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, geef haar een crime serie en ze is stil
[..]
Ondanks ik een binnenmens ben klinkt dat wel lekker.
Hier juist andersom bij iets als dit: het heeft een competitie-element en dús wil ze kijken, of ik haar ook maar even wakker wilde maken zodra mijn wekker gingquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
Neuh, geef haar een crime serie en ze is stil
Sport is haar ding totaal niet, ze hoopt op een goede uitkomst maar dat heeft meer met mij te maken dan de sport zelfquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier juist andersom bij iets als dit: het heeft een competitie-element en dús wil ze kijken, of ik haar ook maar even wakker wilde maken zodra mijn wekker ging
plan P?quote:
Nu je het daarover hebt: Wel een gigantiche faal van Ziggo om iedere keer voorbeschouwing te doen en nu het erom gaat afwezig te zijn want dan moeten ze zo vroeg op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:30 schreef heywoodu het volgende:
Doornbos z'n rondjes in de sim > Verstappen's rondjes in de sim
In de voorbeschouwingen dan he. Die van Verstappen zijn mokersaai, Doornbos maakte er nog wat leuks van.
Goed voor Max, Faal voor de F1quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Helmut Marko denkt dat we achter de safety car gaan starten.
Ziggo is geen echte fan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt: Wel een gigantiche faal van Ziggo om iedere keer voorbeschouwing te doen en nu het erom gaat afwezig te zijn want dan moeten ze zo vroeg op.
omdat het konquote:
Ik ben gewoon keihard aan het werk.quote:
Slappeling.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Really? Ik stelde gewoon mijn vcr in, werd wakker om 0930 of zo, ging brunchen en dan op mijn gemakje de race kijken. Waarom zou ik in vredesnaam om 0400h willen opstaan?
Ik kom dit over 10 jaar wel weer vertellen dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om dan 20 jaar later op een internetforum stoer te doen dat je zo vroeg op stond.
Bijzonder weinig interviews met coureurs wel. Het is nog meer dan een kwartier voor de race, vraag dus eens wat aan een coureur.quote:
Bij het 10e WK van Max zeker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kom dit over 10 jaar wel weer vertellen dan.
Wie wint er tussendoor dan?quote:
Vast wel een keer een verdwaalde Ferrari en wie weet komt McLaren een keertje vooraan kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |