SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dit was de tune van Radio Tour de France voor dat de vorige tune dat werd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:34 schreef livelink het volgende:
Oh jee, mijn werkgeheugen is ook traag nu. Een kwis?
Ah, daar was ik niet opgekomen. Het tussenstreepje is uit de TT verdwenen (iets te enthousiast backspace gebruikt). Dus als het je stoort, be my guest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was de tune van Radio Tour de France voor dat de vorige tune dat werd.
Deze tune is ook gebruikt voor Ter Land, Ter Zee en In de Lucht...
[ afbeelding ]
Ah..... ik dacht wel te weten dat ze uit Australië kwamen, maar kwam niet op de naam.quote:
Het stoorde me op zich niet, maar het staat zo slordig in de topicreeks...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:39 schreef livelink het volgende:
Dank je MadMaster. Het stoorde mij zelf ook wel.
Bij deze had ik inderdaad geen idee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit is misschien wel een lastige:
[ afbeelding ]
Ik wist het ergens wel, maar het kwam totaal niet naar boven, nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit is misschien wel een lastige:
[ afbeelding ]
Binnenkort staan ze weer in NL op de planken, denk dat ik wel even een kijkje ga nemen dan...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij deze had ik inderdaad geen idee.
Ik hoorde laatst dat Depeche Mode (volgens mij) ook weer naar Nederland zou komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort staan ze weer in NL op de planken, denk dat ik wel even een kijkje ga nemen dan...
Klopt, hoewel ze nog maar met twee man zijn...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat Depeche Mode (volgens mij) ook weer naar Nederland zou komen.
Klinkt wel nog steeds als iets uit de 70'er jaren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Pas 16 jaar later (1991) kwam pas hun volgende hit:
[ afbeelding ]
Een tijdje terug is 1 van de bandleden overleden, maar ze tourden daarvoor ook nog regelmatigquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
Depeche Mode dus. Ik had echt geen idee dat zij nog optraden.
dat ga ik het hele weekend horenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
En ineens zie ik just me in gedachten met haar golfkarretje over de heuvels scheuren, me dit nummer op de achtergrond...
Ik ga je zo oppeppen daarvoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
dat ga ik het hele weekend horenVanmiddag opgepast in Gouda en morgenmiddag komen Merel en de kinderen !
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
En ineens zie ik just me in gedachten met haar golfkarretje over de heuvels scheuren, me dit nummer op de achtergrond...
Druk maar leuk weekend dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:55 schreef just me het volgende:
[..]
dat ga ik het hele weekend horenVanmiddag opgepast in Gouda en morgenmiddag komen Merel en de kinderen !
Precies maar vanavond is het me timequote:
Het gaat alweer wat beter met je begeep ik, fijn!quote:
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat alweer wat beter met je begeep ik, fijn!
Op het eind toch wel...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Loop men kamer binnen hoor ik "de tieten", nah ja niet dus...
Je bedoeld De tieten van Mariëlle? Dat is van Pap en Pudding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Loop men kamer binnen hoor ik "de tieten", nah ja niet dus...
Kijk, dat weet 'ie dan weer wel...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Je bedoeld De tieten van Mariëlle? Dat is van Pap en Pudding.
Ja, deze had ik wel geweten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
En nu wil ik naar Frankrijk...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag onze vakantie naar Aruba betaald, zag dat die nu bijna 1400 euro goedkoper is...
Ja, iets te vroeg geboekt, denk ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zoveel? Dat is wel erg veel verschil ineens.
als je niet gekeken had had je het niet gewetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iets te vroeg geboekt, denk ik.
Nu wordt alles gedumpt als last minute...
Dat is wel extreem balen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, iets te vroeg geboekt, denk ik.
Nu wordt alles gedumpt als last minute...
Dat is zo, ik was echter zo nieuwsgierig om te kijken of de vlucht en het appartement vol zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
als je niet gekeken had had je het niet geweten
Ach, het was al begroot, zeg maar...quote:
Nummer ken ik, maar was ik wederom niet opgekomen.quote:
zalige onwetendheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
als je niet gekeken had had je het niet geweten
Het ging bij mij via Elton Johnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nummer ken ik, maar was ik wederom niet opgekomen.
maar wel super balen 1400 is een hoop geldquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is zo, ik was echter zo nieuwsgierig om te kijken of de vlucht en het appartement vol zat.
Niet dus...
[..]
Ach, het was al begroot, zeg maar...
De laatste tijd zoveel uitgegeven aan de nieuwe huiskamer en zonnepanelen, het valt bijna niet op...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel super balen 1400 is een hoop geld
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:17 schreef brother52 het volgende:
Living Colour - Love rears its ugly head
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd zoveel uitgegeven aan de nieuwe huiskamer en zonnepanelen, het valt bijna niet op...
En met dit nummer is mijn zoon verjaagd. Onbegrijpelijk overigens.quote:
Het is nog niet zo koud geweest gisteren dat ik het verschil merk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Maar bevallen je nieuwe tuindeuren, just me?
Minder koud in die hoek nu?
Huh?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
En met dit nummer is mijn zoon verjaagd. Onbegrijpelijk overigens.
Voor hem was dit een traag Queen-nummer.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
En met dit nummer is mijn zoon verjaagd. Onbegrijpelijk overigens.
Voor hem was dit een traag Queen-nummer.
Dan krijg je het waarschijnlijk wel warm van de factuur...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Het is nog niet zo koud geweest gisteren dat ik het verschil merk.
Vandaag echt de hele dag weggeweest. Maar wel net de rekening voor de deuren betaald
Poison?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:22 schreef brother52 het volgende:
Cuddly Toy maar van wie ook maar weer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:22 schreef brother52 het volgende:
Cuddly Toy maar van wie ook maar weer
het viel mee, maar dat komt omdat ik al 40% aanbetaald hadquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan krijg je het waarschijnlijk wel warm van de factuur...
Ja, ik was ook extreem verbaasd. Ik was ervan overtuigd dat hij het goed zou vinden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]Wie houdt er nou niet van Living Colour.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:24 schreef brother52 het volgende:
Gitaargeluid doet me een beetje denken aan money for nothing.
Gedeelde smart.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
het viel mee, maar dat komt omdat ik al 40% aanbetaald had
Ze hebben betere liedjes gemaakt maar om er nou bij weg te lopen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik was ook extreem verbaasd. Ik was ervan overtuigd dat hij het goed zou vinden.
Die rekening komt voor ons pas in zijn geheel in maart volgens mij. Kennelijk vertrouwen ze ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedeelde smart.
Het leeuwendeel van de zonnepanelen mag ik ook pas in januari betalen...
Lang leve de electriciteitsrekening en de compensatie daarop!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:32 schreef brother52 het volgende:
Over een week of 2 kan ik ook weer uitzenden. Krijg net bericht dat volgende week mijn nieuwe laptop verstuurd word.![]()
Al heb ik de grootste bottleneck al getackeld. Nieuwe nas is een stuk sneller.
Zijn dit dezelfde als Catapult?quote:
Ja, eigenlijk belachelijk dat ik die compensatie voor november en december en de toeslagen krijg. Mijn contract loopt tot 2024 maar als ze de moeite niet willen nemen om dat uit te zoeken is dat niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lang leve de electriciteitsrekening en de compensatie daarop!![]()
Ik herken ze totaal niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, vergelijk de koppen op de hoesjes maar.
Alleen de haardracht is wat anders...
Ik wilde eens snel zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het zijn de Monotones, die zich vast hebben laten inspireren door M...
Omdat Catapult een totaal andere soort muziek maakte (glamrock) en dat uit de mode raakte.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herken ze totaal niet.
Weet je waarom ze hun naam gewijzigd hebben?
Ik snap de compensatieregeling helemaal nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk belachelijk dat ik die compensatie voor november en december en de toeslagen krijg. Mijn contract loopt tot 2024 maar als ze de moeite niet willen nemen om dat uit te zoeken is dat niet mijn probleem.
Ik heb me er niet in verdiept. Weet alleen dat ik er sowieso niet voor in aanmerking kom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap de compensatieregeling helemaal niet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat Catapult een totaal andere soort muziek maakte (glamrock) en dat uit de mode raakte.
Dit zijn ze ook weer, maar dan met een stijl die toen populair was:
[ afbeelding ]
Van deze wist ik dat het Catapult was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt nog meer van ze:
[ afbeelding ]
Ook de mannen van Catapult dus...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:42 schreef Melting het volgende:
Rubberen Robbie - De Nederlandse sterren die stralen overal.
Wat ik er van begrepen heb, krijgt iedereen in de laatste 2 maand van dit jaar een tegemoetkoming van maximaal ¤190 korting op je rekening per maand. Dit wordt geregeld door de energiemaatschappijen. Volgend jaar gaat het prijsplafond in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik snap de compensatieregeling helemaal niet
Ik las het net ook. Wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb, krijgt iedereen in de laatste 2 maand van dit jaar een tegemoetkoming van maximaal ¤190 korting op je rekening per maand. Dit wordt geregeld door de energiemaatschappijen. Volgend jaar gaat het prijsplafond in.
dus ik hoef niets te doen alleen te ontvangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb, krijgt iedereen in de laatste 2 maand van dit jaar een tegemoetkoming van maximaal ¤190 korting op je rekening per maand. Dit wordt geregeld door de energiemaatschappijen. Volgend jaar gaat het prijsplafond in.
Het is dat ik een mail van Greenchoice kreeg. Daar stond ook in dat de lage inkomens volgend jaar weer toelage van ¤1300 krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las het net ook. Wist ik ook niet.
quote:Eind jaren 1970-1979 werd het windsurfen over de hele wereld een rage. Willem van Kooten (uitgever), de mannen van Catapult en producer Jaap Eggermont leek het in 1978 een leuk en commercieel idee een liedje te schrijven over deze nieuwe rage: Windsurfin'.
De groep Catapult had net de single Zuipen uitgebracht. Omdat het in het Leids dialect gezongen nummer niet binnen het repertoire van de groep paste, werd het nummer uitgebracht onder de naam Rubberen Robbie. Zo werden andere nummers die niet geschikt voor hun eigen repertoire werden geacht, geschreven voor nieuw gecreëerde groepen.
Voor het samen met Jaap Eggermont geschreven Windsurfin' werd onder leiding van manager Han Meijer de groep The Surfers bedacht. Het nummer werd in de studio ingezongen door o.m. Ed van Toorenburg, Bart van Schoonhoven (Beide uit de groep Breeze), André Sommer (Sommerset) en de drie zusjes Crooks die eerder een hit hadden onder de naam The Internationals. Als podiumact werden echter zeven personen bij elkaar gezocht om het nummer op televisie en tijdens optredens te playbacken. De frontman van de groep werd de Zaandijker Nico Fontijn en hij werd bijgestaan door Paul Braaksma, Iwan Groeneveld, Patrick Elalouf en de drie danseressen Esther Oosterbeek, Marijke Meyer en Cathy Leonupun. Van dit zevental had Groeneveld al landelijke bekendheid onder de naam Spooky (van Spooky & Sue).
Nee, Hollandse polderklei tot en met.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
The Surfers - Windsurfing
En ik geef toe dat ik jarenlang heb gedacht dat het the Beach Boys waren.
Ik maak het ook niet te laat, krijg morgen 12 man op bezoek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:57 schreef livelink het volgende:
Ik drink mijn wijntje op en daarna ga ik naar bed.
Alle begrip voor dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet te laat, krijg morgen 12 man op bezoek.
Ik ben aan de beurt voor de whisky proeverij van ons Noord-Hollandse clubje.
Weet niet of ik daarom morgenavond aanschuif hier...
Dat gaat lukken, heb alleen dus geen idee hoe laat de laatste vertrekt...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Alle begrip voor dan.
Alvast veel plezier.
Ik weet ook niet of ik kan luisteren, geen idee hoe laat de kabouters gaan slapenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Alle begrip voor dan.
Alvast veel plezier.
Vooral jijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor de muziek!!
Welterusten allemaal en morgen gezond weer op!
Slaap lekker, ik zet hierna nog een slaapliedje voor je op...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Welterusten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Blijven ze slapen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik kan luisteren, geen idee hoe laat de kabouters gaan slapen
Welterusten!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Jep, Merel gaat naar een vriendin en ik moet ze plat meppenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijven ze slapen?
Dan moet je ze vooral lang op laten blijven.
Arme Merel en vriendin, platgeslagen worden door je moeder...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, Merel gaat naar een vriendin en ik moet ze plat meppen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, Merel gaat naar een vriendin en ik moet ze plat meppen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arme Merel en vriendin, platgeslagen worden door je moeder...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arme Merel en vriendin, platgeslagen worden door je moeder...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog 1 song, die just me met mij live heeft mee mogen maken (toch???)...
Wie is dit dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog 1 song, die just me met mij live heeft mee mogen maken (toch???)...
'wat een feest was datquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gogol Bordello - Baro Faro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een gigantische ervaring om dit live gezien te hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:15 schreef Melting het volgende:
Kan niet zeggen dat ik deze band ken.![]()
Klinkt wel vrolijk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:15 schreef Melting het volgende:
Kan niet zeggen dat ik deze band ken.![]()
Klinkt wel vrolijk.
Het is veel meer dan een bak herrie en geram op een gitaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:17 schreef just me het volgende:
Op de een of andere manier raakt deze muziek mij
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:23 schreef just me het volgende:
Dank je wel Mad, ik had dit even écht nodig!
Nog bijna 4 minuten volhouden!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:25 schreef brother52 het volgende:
Oh, was nog niet afgelopen, het viel hier stil.
quote:
dit kabbelt niet, dit is puur emotiequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit kabbelt iets te lang door...
Ik snap je wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit kabbelt iets te lang door...
Don't worry, ik word over een half uurtje of zo weer vrijgelaten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:28 schreef brother52 het volgende:
Ingeschakeld.
Wilde even testen of ik met mijn nieuwe nas zonder haperingen rechtstreeks vanaf dat ding kan draaien maar je bent me voor. Testen kan ook morgen.
Top, dan zou ik het qua tijd nog net redden om even een klein uurtje wat te klooien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, ik word over een half uurtje of zo weer vrijgelaten...
Huh?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:41 schreef brother52 het volgende:
Er zit er hier steeds iemand in het indonesisch doorheen te praten
Ben met mijn dagelijkse lessen indonesisch bezig, geluid gaat via dezelfde speaker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb vanmorgen bij de toko wel een container bapao, loempia's, lempers en pangst gehaald...
Lijkt me een heerlijke combinatie met wat ik nu draai...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben met mijn dagelijkse lessen indonesisch bezig, geluid gaat via dezelfde speaker.
Het vraagt nu wel erg veel van mijn concentratiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me en heerlijke combinatie met wat ik nu draai...
Ik zal je nog wat mear testen dan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het vraagt nu wel erg veel van mijn concentratie
Top, komt goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laatste track, zal de server aanlaten.
Zet jij 'm straks uit?
Heb niet kunnen luisteren, maar het is dus gelukt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:49 schreef brother52 het volgende:
Dat herstarten zal straks vast ook een stuk sneller gaan.![]()
Nu wel koffie gezet, vloer gedweild en ontbijt gepakt…
Ben net begonnen, volledig herstarten duurt een klein half uurtje tegenwoordig (en dan maar hopen dat het goed gaat) maar tot nu toe zonder haperingen, lijkt goed te gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb niet kunnen luisteren, maar het is dus gelukt?
Wat herstart je dan in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben net begonnen, volledig herstarten duurt een klein half uurtje tegenwoordig (en dan maar hopen dat het goed gaat) maar tot nu toe zonder haperingen, lijkt goed te gaan.
Mijn laptopquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat herstart je dan in hemelsnaam?
Ik zou gek worden van iets dergelijks...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn laptop
Een van de redenen dat ik een nieuwe gekocht heb (en bluetooth wat niet meer goed werkt, een brakke usb poort). Mixxx doet er ook best lang over om de database te laden.
Ik werd het ook steeds meer. Daarom komt er ook een nieuwe. Ben ik ook weer bij met de nieuwste versie van het OS. Draai nu al 1 versie hoger dan ondersteund wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van iets dergelijks...
Ik heb zelden tot nooit hikjes, dus het ligt niet aan de streamserver...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik werd het ook steeds meer. Daarom komt er ook een nieuwe. Ben ik ook weer bij met de nieuwste versie van het OS. Draai nu al 1 versie hoger dan ondersteund wordt.
Oh ja, en crashen bij het sluiten van bepaalde apps heb ik ook last van (mixxx voornamelijk)
Maar test lijkt redelijk geslaagd. Aan het eind wel een paar hikjes maar dat is over een week hopelijk opgelost.
Nee, dat probleem ligt hier. Vanaf mijn oude nas draaien ging voor geen meter maar als ik de files lokaal had staan had ik er al veel minder last van. Met de nieuwe nas is het ook voor het grootste gedeelte al opgelost.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zelden tot nooit hikjes, dus het ligt niet aan de streamserver...
Haar stem is behoorlijk herkenbaar wel.quote:
Ik ken dit van Little Richard, dacht ik.quote:
Die versie is inderdaad bekender.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit van Little Richard, dacht ik.
Klinkt meer als de naam van de Limburgse vriendengroep die een wagen voor de carnavalsoptocht maakt.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt meer als de naam van de Limburgse vriendengroep die een wagen voor de carnavalsoptocht maakt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt meer als de naam van de Limburgse vriendengroep die een wagen voor de carnavalsoptocht maakt.
Welkom beide.quote:
Ik wist dat het niet goed was. Dacht ook aan Young Guns, maar kwam echt niet op Turksquote:
Welkom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, waanzinnig wielrennen gekeken, Ganna is geen mens maar een machine
Kan ik me voorstellen. Ik haal het ook niet uit het nummer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat het niet goed was. Dacht ook aan Young Guns, maar kwam echt niet op Turks
Goedenavondquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, waanzinnig wielrennen gekeken, Ganna is geen mens maar een machine
Goed bezig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heel goed, lekker bezig geweest vandaag
De vakmensen doen het meeste, maar kleine dingetjes doen we zelf en we moeten vooral bepalen wat we qua gordijnen willenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Moeten jullie nog veel doen, of wonen jullie er al?
Dat gaat nog wel een paar weken duren. De schilder begint maandag of dinsdag. Vandaag hebben we soepkippenklusjes gedaan. Verhuisfittingen ophangen, stuc van de vloer steken, stopcontacten testen, afzuiging op een timer gezet etc..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondAlles een beetje op orde in de woning?
Okéquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een paar weken duren. De schilder begint maandag of dinsdag. Vandaag hebben we soepkippenklusjes gedaan. Verhuisfittingen ophangen, stuc van de vloer steken, stopcontacten testen, afzuiging op een timer gezet etc..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig.
Moeten jullie nog veel doen, of wonen jullie er al?
Ach... alles went.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Beetje stoffig, kaal en accoustisch onverantwoord
Ik gok dat iedereen wel bezig was nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een paar weken duren. De schilder begint maandag of dinsdag. Vandaag hebben we soepkippenklusjes gedaan. Verhuisfittingen ophangen, stuc van de vloer steken, stopcontacten testen, afzuiging op een timer gezet etc..
Zit er geen lange levertijd op de gordijnen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De vakmensen doen het meeste, maar kleine dingetjes doen we zelf en we moeten vooral bepalen wat we qua gordijnen willen
quote:
Deze is met Ike samen blijkbaar.quote:
Dat komt wel goed. We weten nu in ieder geval hoe we het willenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit er geen lange levertijd op de gordijnen?
Anders zit je er met Kerst nog niet in.
Niet zo lang als op bankenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit er geen lange levertijd op de gordijnen?
Anders zit je er met Kerst nog niet in.
Dan moet je wel opschieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
De buren hebben een enorm tempo maar die moeten ook over ruim 2 weken hun huidige huis uit
Ik weet dat je daar lang op zal moeten wachten.quote:
We nemen nog even geen nieuwe bank. Eerst mee deze nog even mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet dat je daar lang op zal moeten wachten.
Hoe lang is de levertijd bij jullie nu nog?
Dat valt me niets tegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We nemen nog even geen nieuwe bank. Eerst mee deze nog even mee.
Gordijnen gaan we op korte termijn bestellen. Levertijd is ca. 3 weken.
Klopt. Dat gebeurd bijna nooit meer, denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uit de tijd dat artiesten nog twee cd-singles (met andere inhoud) uitbrachten.
Het format bestaat amper nog. Sommige artiesten brengen nog fysiek cd-singles uit omdat de fans erom vragen. Maar die kun je dan online bestellen; in een muziekwinkel ga je ze niet tegenkomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Dat gebeurd bijna nooit meer, denk ik.
Tja, dat kan jij wel zeggen, maar mijn oren zeggen iets anders.quote:
Daarom zei ik het ook maar even. Ddm hoorde het goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat kan jij wel zeggen, maar mijn oren zeggen iets anders.
33% kansquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook maar even. Ddm hoorde het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |