Leuk, beetje vechtende draken kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
House of the dragon aflevering 8: 7.9/10.
@:scrummie @:ggmm @:fetx @:gurneyisbestoke @:coco @:caland
Dat heb ik nog niet gezien maar goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk, beetje vechtende draken kijken.
@ChevyCaprice steekt de draak met je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien maar goed.
Chevy is een draak van een vent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Chevycaprice steekt de draak met je.
(Hoop ik)
Ouwe roddeltantequote:
@maxi-mis verwacht ik nog.quote:
Zwakzinnigen kunnen mij niet raken, zeker niet als hun leven bestaat uit autootje rijden kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
maxi-mis
@:Maxi-mus je wordt hier gedemoniseerd.
Dat is een beetje het idee van roddelen. Kneus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was onderdeel van het gesprek, domme mongool.
Beter dan je leven bestaat uit een balletje en een stelletje draken. Want dan ben je wel erg treurig bezigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwakzinnigen kunnen mij niet raken, zeker niet als hun leven bestaat uit autootje rijden kijken.
Wat betekent roddelen over iemand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een beetje het idee van roddelen. Kneus.
Deze SC heeft een type @Paul nodig. Voor wat warmte en ontwapenendheid. (Was geen woord, is het nu wel)quote:
Nee joh, zijn al genoeg debielen hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze SC heeft een type @:paul nodig. Voor wat warmte en ontwapenendheid. (Was geen woord, is het nu wel)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwakzinnigen kunnen mij niet raken, zeker niet als hun leven bestaat uit autootje rijden kijken.
Gelukkig maar dat tenminste mijn eigen persoonlijke humeur nog altijd magnifiek is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Chevycaprice krijgt weer eens een veeg uit de pan.
Gerieflijke groeten,quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Chevycaprice krijgt weer eens een veeg uit de pan.
Stop cyberpesten nu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat tenminste mijn eigen persoonlijke humeur nog altijd magnifiek is.
#SAMENSTERKTEGENPESTEN
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |