Zou heel fishy zijn, maar meer Eugentgod op het Songfestival juich ik voor de volle 100% toequote:
Dat trucje was n keer leuk. Nu is het wel mooi geweest. Als ze weer meedoen weet ik ook gelijk welk NF ik kan overslaan.quote:
Ja dat wordt nooit meer zo goed als in 2019quote:
@Cyan9quote:De finale van het Nationaal Songfestival van Oekrane vindt op 17 december plaats in een schuilkelder in Kiev. Dat maakte de Oekraense omroep UA: PBC maandag bekend.
Eind oktober wordt de longlist van deelnemers aan het Nationaal Songfestival van Oekrane bekendgemaakt. Als winnaar van de afgelopen editie is Oekrane - samen met onder andere het gastland - automatisch geplaatst voor de finale van het Songfestival volgend jaar.
quote:
Ook Mapi zit weer boordevol entertainment vanavond.quote:SINOPSIS
Por qu el cielo es azul? Por qu nos resbalamos en el hielo? Por qu slo hay 28 das en febrero? Cuestiones muy divertidas que cualquier nio se hara y que son difciles de responder.
Dat was echt gnant inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:56 schreef Em31 het volgende:
Hopen op een dikke flop zodat ze weer even met beide benen op de grond staan. Nog nooit zoveel walgelijke reacties gezien van ‘fans’ dan dit jaar.
Ze hoeven van mij niet te floppen, want het is een mooie en goed georganiseerde voorronde waar veel liefde in zit van de makers. Maar die Spaanse fans zijn wel echt walgelijk, bah. Ik hoop wel dat ze iets heel anders kiezen dan een Chanel 2.0, Spanje heeft heel veel potentie om ook in andere genres te laten zien wat ze kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:56 schreef Em31 het volgende:
Hopen op een dikke flop zodat ze weer even met beide benen op de grond staan. Nog nooit zoveel walgelijke reacties gezien van ‘fans’ dan dit jaar.
Ik denk niet dat dit om ESF 2023 gaat, maar om die Songfestival Top 250 die songfestival.be altijd organiseert.quote:
Oh verrek. Het is weer de tijd van het jaar. Die lijst van vorig jaar was echtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit om ESF 2023 gaat, maar om die Songfestival Top 250 die songfestival.be altijd organiseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |