Het zou een hoop besparen als al die agenten eindelijk wat nuttigs kunnen gaan doen in plaats van drugsdealers achter na lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Een van de redenen dat drugs niet legaal zullen worden is dat er ook veel baantjes mee gemoeid zijn bij de War on Drugs.
Denk je dat de politie dat doet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zou een hoop besparen als al die agenten eindelijk wat nuttigs kunnen gaan doen in plaats van drugsdealers achter na lopen.
Nou, de VS is inmiddels al verder dan wij zijn. Wiet is in veel Staten gewoon legaal te koop (hier wordt het gedoogd) en diverse Staten decriminaliseren het gebruik van bijvoorbeeld mdma en coke.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:27 schreef Harvest89 het volgende:
100% eens met Halsema.
Laten we het eens op een andere boeg gooien ipv de VS blindelings in alles op te volgen.
Dat zegt Halsema zelf toch ook. Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:09 schreef mother_mercury het volgende:
Kansloos als Nederland dit in z’n eentje gaat doen.
Het werkt op deze manier alleen maar meer criminele activiteiten in de hand. Want dan kunnen organisaties perfect de Nederlandse legale cocaïne wegzetten in de illegale markten van onze buurlanden.
Funest voor het beleid in Duitsland en België. In Colombia zal men blij zijn met Nederland als legale doorvoerhaven naar de rest van Europa.
Ik zie echt nog steeds hordes mensen alleen maar water drinken icm mdma / pillen. Bijna iedereen neemt tegenwoordig een universele dop mee zodat ze dat flesje kunnen afsluiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:11 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Toen ik nog aan het stuiteren was, namen we 1 of een halve of een kwartje van een sammie. En nam je een flesje water mee, of vulde je die steeds weer op de wc.
Dat werd streng verboden, want zo werd er niks verdient. En toen verkochten ze maar open flesjes zelf gevuld met kraanwater.
8 uur lang wappie, op water en 1 xtc pil. Toen de kwaliteit achteruit ging, ging men erbij alcohol drinken.
Ja ze zijn nogal druk met the war on drugs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Denk je dat de politie dat doet?
Weet ik. Het is belachelijk dat het hier zo vastgeroest is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 07:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, de VS is inmiddels al verder dan wij zijn. Wiet is in veel Staten gewoon legaal te koop (hier wordt het gedoogd) en diverse Staten decriminaliseren het gebruik van bijvoorbeeld mdma en coke.
Dit inderdaad… vroeger meer dan genoeg gedaan, je zou maar net een kut pil hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Vooral XTC zou gereguleerd moeten worden, goede pillen zijn als je het max één keer per jaar gebruikt ontzettend lastig te krijgen.
Nee, is gewoon logisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:02 schreef Scorpie het volgende:
Tja Halsema. Wat moeten we hier nou mee. De observatie dat de war on drugs misschien niet werkt is een juiste, maar om dan maar de gevolgtrekking te doen dat we coke moeten legaliseren is nogal ehhhh een creatieve oplossingsrichting.
Er is al een tijdje personeelstekort overal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Een van de redenen dat drugs niet legaal zullen worden is dat er ook veel baantjes mee gemoeid zijn bij de War on Drugs.
Nee, is de enige juiste oplossing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:02 schreef Scorpie het volgende:
Tja Halsema. Wat moeten we hier nou mee. De observatie dat de war on drugs misschien niet werkt is een juiste, maar om dan maar de gevolgtrekking te doen dat we coke moeten legaliseren is nogal ehhhh een creatieve oplossingsrichting.
Ja man, lekker met je baas een lijntje coke doen voor een belangrijke meeting, zie het al helemaal gebeuren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:28 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Nee, is de enige juiste oplossing.
War On Drugs heeft volledig gefaald en Halsema durft dat toe te geven.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja man, lekker met je baas een lijntje coke doen voor een belangrijke meeting, zie het al helemaal gebeuren.
Nou nee, de enige reden is dat de politiek niet wil toegeven dat ze gefaald hebben met de War On Drugs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Je kan "het werkt niet" op 2 manieren interpreteren:quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:01 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ik weet niet of ik ‘het werkt niet’ nou echt een goed argument vind. Met dezelfde gedachtegang zouden we alle criminaliteit wel kunnen legaliseren. We verzetten ons er immers al millennia tegen en het bestaat nog steeds. Ik zou het eerder doen omdat ik het als een persoonlijke keus zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |