quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Had echt wel een paar keer een 😱😱-reactie
PAS OP SPOILER!Dit had ik ook en vind het ook een aanrader. Het deed me af en toe wat aan Prisoners denken. Maar ik vond het einde wel een anti-climax en dat op een gegeven moment iedereen verdacht was werd ook irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 19:47 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit had ik ook en vind het ook een aanrader. Het deed me af en toe wat aan Prisoners denken. Maar ik vond het einde wel een anti-climax en dat op een gegeven moment iedereen verdacht was werd ook irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Over The Watcher:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Had echt wel een paar keer een 😱😱-reactie
PAS OP SPOILER!Deel 1 t/m 5 gezien. Zeer vermaakzaam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:39 schreef TLC het volgende:
The WatcherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once Upon a Small Town - Zuid-Korea S01 2022 9 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een dierenarts verhuist tegen zijn zin vanuit de grote stad naar het platteland. Daar ontmoet hij een van de inwoners: een politieagente met een aardig geheim.
Het restaurant van Wafeltje en Mochi - VS S01 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
Vrienden Wafeltje en Mochi zijn dol op eten en gaan nu in hun eigen restaurant aan de slag. Hongerige klanten komen er genieten van smaken van overal ter wereld.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 00:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:14 schreef maily het volgende:
[..]Die heb je overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:39 schreef TLC het volgende:
The WatcherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
Die zit ik ook te overwegen. Staat op m'n lijst.quote:
Nee ik zou het niet met jonge kinderen kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:02 schreef Celestien het volgende:
[..]
Die zit ik ook te overwegen. Staat op m'n lijst.
Maar nu 't herfstvakantie is, weet ik niet of ik er deze week aantoe kom. Het lijk me niet iets voor kinderen van 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |